Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Søndager er kjedelige, ja. Enig der. Henger en slags negativ, grå sky over søndager.

Jeg er hjemme nå (var hos dama i over en uke, var herlig). Nå er jeg skrubbsulten så jeg kaster en pizza eller to i ovnen om noen få strakser. :)

Senere på kvelden må jeg kanskje få med meg de siste episodene av "Lost" og "24".

Lenke til kommentar
Kan man være en passiv røyker? Kreftrisikoen øker ved at man inntar passiv røyk, men vil du klassifisere deg som en passiv røyker? Oppsøker du røykere og står ved siden av dem?

8075732[/snapback]

:wee:

Aww, mente at man ikke røyker fast. Men også det om man er mye med folk som røyker.

8075755[/snapback]

Ah, da så.

Ja, du øker risikoen for hver gang, men det er snakk om promiller, så det er ikke noe man nødvendigvis må bekymre seg for. Kroppen har ikke godt av det, men å være festrøyker er ikke så farlig. Det kommer dog an på kroppen og genene dine, hvis du har svake lunger og dårlige gener så skal det ikke mye til før du sitter der med lungekreft.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Hyspådeg. Teite CeBit tar kjæresten min til tyskland i fire hele dager  :hrm:

8076095[/snapback]

Er ikke det en messe? Må være kjedelig å surre rundt på det i fire dager ...

Lenke til kommentar
Hyspådeg. Teite CeBit tar kjæresten min til tyskland i fire hele dager  :hrm:

8076095[/snapback]

Er ikke det en messe? Må være kjedelig å surre rundt på det i fire dager ...

8076164[/snapback]

not really. Ikke om du brenner for ting som blir visst der. Jeg har ikke vært der før, så jeg vet ikke helt hvordan det skal foregå og hva som blir visst der, men jeg gleder meg.

En annen ting er jo at du behøver absolutt ikke være der 24/7, du kan jo gå ut og utforske puber i nærheten.

bazukh, går kjæresten din på NITH? :p i så fall hvor?

Lenke til kommentar
ØB says:

du, har du et band og anbefale eller? 

Kaja says:

Ehm, vet ikke jeg..

Kaja says:

har du noe fra Cascada ?

:love:

8076082[/snapback]

Ø.B. Du burde brenne i helvete for "og" og "å" feil :p

8076100[/snapback]

Du kan brenne i helvete for at du bryr deg :)

Lenke til kommentar
Jeg blir mest lei meg av forslaget hennes...

8076325[/snapback]

Ja det var det som var poenget, men folk er mer opptatt av rettskrivning da så.

Hva er greia med det? :p

8076331[/snapback]

Hvis noen uttaler noe feil irl, så reagerer du gjerne på det. Dette er et skriftlig forum, derfor reagerer vi på det. Jo bedre du skriver, jo smartere du virker.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...