Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Samme som meg og eksen og nye typa hennes... Hallo! Jeg hadde ikke ønsket det helvete på min verste fiende men om du virkelig vil så versegod. Heldigvis så vet jeg bedre... :D

8072404[/snapback]

Serves him right!

Synes dette er utrolig morsomt, enda bedre er det at han er en emo-shitkid. Han er glad i selvpåført smerte? Han sprengte nettop en grense.

Lenke til kommentar
Serves him right!

8072440[/snapback]

Hadde han visst det jeg vet sier bare jeg... Men for all del, er de lykkelige sammen så skal ikke jeg stå i veien. Tror bare han kommer til å få en "rude awakening" for å si det sånn...

edit: godt han sitter inne nå og ikke leser dette :p

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Jasså, er han medlem av forumet?

Hvordan er livet ellers?

8072503[/snapback]

Nei han er ikke medlem av forumet men jeg er rimelig sikker på at han vet brukernavnet mitt... Og kjenner jeg han rett så sjekker han hva jeg skriver fra tid til annen. Han sitter inne for for vold mot tilfeldige personer... Dakar.. Han hadde det ikke så lett. http://www.varden.no/apps/pbcs.dll/article...02100138/1003/_

Han må også sitte for vold mot eksen sin nå. Som sagt; de fortjener hverandre...

Ellers så er livet på vei oppover :) 2007 er fiskenes år og jeg er fisk. Har en optimisme jeg ikke har hatt på lenge

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
JIPPI!

Var på fest med masse kule folk.. hørte på metal (alle vi liker det og sånn), og plutselig kommer det en gjeng med våre nye landsmenn og skal bråke.. JESS! De banka bare opp en av oss da.. Vi hadde det bare gøy vi.. Ville ikke ha no bråk eller no..

OK! ALLE SAMMEN!! DET ER IKKE LOV Å HA DET GØY MER!

Jeg er så pissed off nå...

8072346[/snapback]

Argh, jeg hater det. Hvorfor kom de inn til festen deres?

Og metal på fest? Faen heller, jeg må flytte dit du bor!

8072363[/snapback]

De bare kom.. sur... :nei:

Flytt hit... da skal du få værra med på metal fest! Det tar av!

Lenke til kommentar
]Nei han er ikke medlem av forumet men jeg er rimelig sikker på at han vet brukernavnet mitt... Og kjenner jeg han rett så sjekker han hva jeg skriver fra tid til annen. Han sitter inne for for vold mot tilfeldige personer... Dakar.. Han hadde det ikke så lett. Han må også sitte for vold mot eksen sin nå. Som sagt; de fortjener hverandre...

Ellers så er livet på vei oppover :) 2007 er fiskenes år og jeg er fisk. Har en optimisme jeg ikke har hatt på lenge

8072515[/snapback]

Dakkar, paranoiaen hadde tatt knekken på meg..

Nå er jeg en utrolig paranoid person fra før da, så det hadde blitt mer; "Dråpen som får begeret til å flyte over", but still..

Edit: Han skulle blitt rutalvoldtatt, av en neger under navnet: "King".

Endret av J@cob
Lenke til kommentar
Nei han er ikke medlem av forumet men jeg er rimelig sikker på at han vet brukernavnet mitt... Og kjenner jeg han rett så sjekker han hva jeg skriver fra tid til annen.

8072515[/snapback]

Ah! Jeg er ganske sikker på at eksen min vet brukernavnet og sjekker hva jeg skriver. Det er litt.... tja, irriterende?

Det er bra. Jeg gleder meg fælt til jeg kommer hjem jeg. :)

Lenke til kommentar
Haha, Skien. Det er ikke lov å klage på tilfeldig vold når man bor der. Det er som å klage på kaldt vær i Tromsø.

8072530[/snapback]

Hehe Måtte le av den posten ass... Ja vi har en del av det her... Skulle nesten vært en del av værmeldinga:

"Vi venter en økt andel av tilfeldig vold mot helgen, som vanlig."

:!:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...