Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Stikk på butikken å kjøp deg sprit da.

eller øl whatever.

8072282[/snapback]

For så å få muligheten for å bli arrestert og sendt ut av landet, stipendet mitt (44 000) gjort om til lån? Nei takk!

8072294[/snapback]

Så slutt å whine da ^^

Lenke til kommentar
Snakker du mye med eksen din, Uzztedahl1?
Ikke det, nei.

8072331[/snapback]

Jeg beklager. Tja, litt.. Men ikke så mye! Vi slo opp bare fordi jeg flyttet. Men jeg vet ikke hva som skjer når jeg kommer hjem. Hun er så.. Vet ikke hvordan jeg skal si det. Forskjellig fra gang tid gang. Hun har aldri til å snakke med meg, siden hun må alltid legge seg når jeg kommer inn. Allikevel får jeg til tider mailer der hun sier at hun er kjempeglad i meg, elsker meg. Jeg blir så utrolig forvirret. :dontgetit:

Endret av Ustedalen
Lenke til kommentar

JIPPI!

Var på fest med masse kule folk.. hørte på metal (alle vi liker det og sånn), og plutselig kommer det en gjeng med våre nye landsmenn og skal bråke.. JESS! De banka bare opp en av oss da.. Vi hadde det bare gøy vi.. Ville ikke ha no bråk eller no..

OK! ALLE SAMMEN!! DET ER IKKE LOV Å HA DET GØY MER!

Jeg er så pissed off nå...

Lenke til kommentar
JIPPI!

Var på fest med masse kule folk.. hørte på metal (alle vi liker det og sånn), og plutselig kommer det en gjeng med våre nye landsmenn og skal bråke.. JESS! De banka bare opp en av oss da.. Vi hadde det bare gøy vi.. Ville ikke ha no bråk eller no..

OK! ALLE SAMMEN!! DET ER IKKE LOV Å HA DET GØY MER!

Jeg er så pissed off nå...

8072346[/snapback]

Argh, jeg hater det. Hvorfor kom de inn til festen deres?

Og metal på fest? Faen heller, jeg må flytte dit du bor!

Lenke til kommentar
virkelig fortjener hverandre får det de fortjener ;)

8072358[/snapback]

Det kan du si! Han vet ikke at vi har vært sammen heller, hmm.. Lurer på om jeg skal breake nyheten for han, på en ytters skånsom måte..

"Yo, biatch, jeg knaddede puppene, mens du enda nappet løken om de! What comes arround, goes arround" :whistle:

Lenke til kommentar
Det kan du si! Han vet ikke at vi har vært sammen heller, hmm.. Lurer på om jeg skal breake nyheten for han, på en ytters skånsom måte..

"Yo, biatch, jeg knaddede puppene, mens du enda nappet løken om de! What comes arround, goes arround"  :whistle:

8072390[/snapback]

Samme som meg og eksen og nye typa hennes... Hallo! Jeg hadde ikke ønsket det helvete på min verste fiende men om du virkelig vil så versegod. Heldigvis så vet jeg bedre... :D
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...