Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Underholdning ja! Geez. Jeg syns Dotten er mystisk... . Lurer på hva jeg hadde skrevet i fylla. Nei eh..vil ikke vite det.

8071485[/snapback]

Jeg lover deg at det er ikke morsomt å se hva en har posta når man har vært full :p

Been there, done that :blush:

Lenke til kommentar

I Kina spiser de hund er en kjent film. Å bruke nøkkelen til å kjøre avgårde med dassen er et plagiat fra Steven Wright som gjør det samme når han kjører avgårde med huset sitt. Selvfølgelig ved hjelp av bilnøkkelen. Dassen min er i godt behold, men min bror har faktisk kjørt rett i dass. Selv om det er noen år siden nå.

Jeg er dessverre klin edru og ikke i Kina. Eller, er egentlig glad jeg ikke er i Kina. For der spiser de hund.

Lenke til kommentar
Er det ille om du hoster så mye at det gjør vondt å puste i timesvis etterpå?

8071573[/snapback]

Ville kansje heller hørt med medisinsk fagpersonell en en gjeng slappe OT-horer klokken 23:36 på lørdagskvelden.

Lenke til kommentar
Du skulle dratt den så endeløst mye lengre Dotten.

8071577[/snapback]

Har ikke tid. Madammen roper. Eneste grunnen til at jeg gjør som jeg gjør er at jeg skal slippe unna med fylleposting i fremtiden.

Jeg tenker taktisk forumbruk. Når jeg fyllaposter så er jeg bare kreativ. Når b-real gjør det så er han b-real. Jeg er slu på den måten der. Dog er det vel egentlig ikke det smarteste å gjøre å skrive min geniale plan. Men det er nok en del av planen, eller er det det?

Uansett, madammen liker ikke at jeg sitter med pc'en når hun roper. Rart det der. Så jeg får etterlate fyllapostingen til noen andre. Kanksje b-real er på fest og snart stikker innom?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...