Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

TO spørsmål: HVA har du tatt? og har du mere?

Ettersom jeg ikke lenger har dass å urinere i så blir blæren overbelastet og det medfører gulsot. Siden jeg da ser ut som en veldig merkelig kineser så har jeg problemer med å finne ut hvem jeg er. Ser i speilet og tenker "hva faen, hvem er du"? Speilbildet er ikke særlig hjelp i siden det ikke svarer men bare ser dumt tilbake. Spør om han har sett dassen min, men det er ingen svar å spore da heller.

Politiet banker så på døren og spør etter Vidar. Det er grunnet en hit and run som involerer et dass med mine bilnøkler i. "Det er meg" sier jeg, men de tror ikke på meg og ber om leg. Jeg viser dem passet mitt, men de kjenner meg ikke igjen. De spør meg igjen "hvem er du?" Jeg svarer at jeg ikke vet, siden ikke engang speilbildet svarer meg på det. Så hvordan kan jeg vite det?

Resultatet blir at de setter meg på et fly til Kina.

Er det ikke typpisk?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
*snip*

8071329[/snapback]

Jeg sa det til b-real tidligere i dag og jeg sier det til deg også: IKKE SPIS DEN RØDE SOPPEN MED HVITE PRIKKER! Nå begynner jeg å bli lei av moderatorer som spiser psykadeliske stoffer og må overlate opprydninga til oss vanlige brukere :wee:
Lenke til kommentar
*snip*

8071329[/snapback]

Jeg sa det til b-real tidligere i dag og jeg sier det til deg også: IKKE SPIS DEN RØDE SOPPEN MED HVITE PRIKKER! Nå begynner jeg å bli lei av moderatorer som spiser psykadeliske stoffer og må overlate opprydninga til oss vanlige brukere :wee:

8071345[/snapback]

HAHAHAHAHA :lol:

Lenke til kommentar
Ettersom jeg ikke lenger har dass å urinere i så blir blæren overbelastet og det medfører gulsot. Siden jeg da ser ut som en veldig merkelig kineser så har jeg problemer med å finne ut hvem jeg er. Ser i speilet og tenker "hva faen, hvem er du"? Speilbildet er ikke særlig hjelp i siden det ikke svarer men bare ser dumt tilbake. Spør om han har sett dassen min, men det er ingen svar å spore da heller.

Politiet banker så på døren og spør etter Vidar. Det er grunnet en hit and run som involerer et dass med mine bilnøkler i.  "Det er meg" sier jeg, men de tror ikke på meg og ber om leg. Jeg viser dem passet mitt, men de kjenner meg ikke igjen. De spør meg igjen "hvem er du?" Jeg svarer at jeg ikke vet, siden ikke engang speilbildet svarer meg på det. Så hvordan kan jeg vite det?

Resultatet blir at de setter meg på et fly til Kina.

Er det ikke typpisk?

8071329[/snapback]

Fyllepost?

Lenke til kommentar
Hvorfor vil du ta fra meg rusen min? :cry:

8071397[/snapback]

Fordi jeg føler meg altfor nykter for tida :wee:

Jeg har ikke vært full siden jeg skrev forrige kapittel i krimmen :wee:

8071398[/snapback]

Så drikk, Dotten! DRIKK! Vi vil ha mere krim! Og husk å inkluder meg denne gang ;) Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Hvorfor vil du ta fra meg rusen min? :cry:

8071397[/snapback]

Fordi jeg føler meg altfor nykter for tida :wee:

8071405[/snapback]

Faen da, jeg har IKKE drukket på 8 måneder. Hvordan tror du jeg føler meg?

Jeg har ikke vært full siden jeg skrev forrige kapittel i krimmen :wee:

8071398[/snapback]

Så drikk, Dotten! DRIKK! Vi vil ha mere krim! Og husk å sende en flaske vodka til stakkars Ustedalen i USA ;)

8071405[/snapback]

Fixed! :thumbup:

Endret av Ustedalen
Lenke til kommentar

Jeg kan ikke drikke. Er på vei til Kina, i tillegg er blæren min overbelastet og drikking hjelper ikke på. Først må jeg finne dassen min, men jeg tror den ble ødelagt da min bror kræsjet i den. I Kina er det selvfølgelig dødsstraff for å urinere på gaten så det er ikke et valg jeg kan ta. Er det ikke typpisk?

Lenke til kommentar

Vi moderatorer er forresten nødt til å gå på sterke medisiner. Vi må holde ut med både troll, stråmenn, fanboys og pirater. Man kan bli innlagt av mindre.

Vi burde kreve risikotillegg på 50%. Men dessverre er 50% av lønnen på 0,- fortsatt null, selv for de som har spist rødprikkete sopper. Så vi er fortapt hele gjengen.

I Kina spiser de hund.

Lenke til kommentar
Vi moderatorer er forresten nødt til å gå på sterke medisiner. Vi må holde ut med både troll, stråmenn, fanboys og pirater. Man kan bli innlagt av mindre.

Vi burde kreve risikotillegg på 50%. Men dessverre er 50% av lønnen på 0,- fortsatt null, selv for de som har spist rødprikkete sopper. Så vi er fortapt hele gjengen.

I Kina spiser de hund.

8071463[/snapback]

Please give me whatever you have been taking.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...