Ustedalen Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) Men hvor mye du har røyka har du ikke nevnt.... 8070995[/snapback] Ehh.. Ustedalen: Du må virkelig ha havnet på feil sted^^ Jaja, du har i det minste Spring Break å glede deg til. 8071010[/snapback] Jeg har havnet i den mest religiøse staten i hele landet. Det sier vel sitt? Spring Break er neste uke forresten. Men lite festing tror jeg det blir for min del! Endret 3. mars 2007 av Ustedalen Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Det er synd, antageligvis ville du endret mening om at amerikanere ikke kan feste. Det er den uken flest jenter voldtaes i USA, hvis ikke det sier sitt, så vet ikke jeg. PARTY ON WAYNE! Lenke til kommentar
Solid Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 ...Men lite festing tror jeg det blir for min del! 8071037[/snapback] Du får prøve å holde ut. Jeg har fått en ny favorittsang. Electric Six - Danger! High Voltage Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Hah, busted... Men sån som jeg forsto det på en kamerat av meg så er det nesten farligere og drikke for folk under grensa, er det ikke hyppig politibesøk med promille test? Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Det er synd, antageligvis ville du endret mening om at amerikanere ikke kan feste. Det er den uken flest jenter voldtaes i USA, hvis ikke det sier sitt, så vet ikke jeg. PARTY ON WAYNE! 8071058[/snapback] Tro meg, amerikanere i North Dakota kan også feste. Fest hver helg! Problemet er at mange blir busted og får problemer. Uansett, Spring Break er ikke en spesiell dato over hele landet. Det er vel stedet selv som bestemmer det. Grand Forks og Fargo hadde Spring Break forrige uke, og vi får det nå på onsdag. ...Men lite festing tror jeg det blir for min del! 8071037[/snapback] Du får prøve å holde ut. 8071061[/snapback] 3 måneder, og da kan jeg drikke så mye jeg vil lovlig. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 3 måneder, og da kan jeg drikke så mye jeg vil lovlig. 8071091[/snapback] Er det 21 i HELE USA? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) Det er synd, antageligvis ville du endret mening om at amerikanere ikke kan feste. Det er den uken flest jenter voldtaes i USA, hvis ikke det sier sitt, så vet ikke jeg. PARTY ON WAYNE! 8071058[/snapback] Tro meg, amerikanere i North Dakota kan også feste. Fest hver helg! Problemet er at mange blir busted og får problemer. Uansett, Spring Break er ikke en spesiell dato over hele landet. Det er vel stedet selv som bestemmer det. Grand Forks og Fargo hadde Spring Break forrige uke, og vi får det nå på onsdag. 8071091[/snapback] Tenkt deg til Acupulco/South Beach/Tijuana? Endret 3. mars 2007 av SteffyPants Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Er det 21 i HELE USA? 8071147[/snapback] Jo, men om 3 måneder er jeg hjemme i Norge. Tenkt deg til Acupulco/South Beach/Tijuana? 8071169[/snapback] Neh, det blir litt vanskelig tror jeg. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Er det 21 i HELE USA? 8071147[/snapback] Jo, men om 3 måneder er jeg hjemme i Norge. 8071182[/snapback] Litt rart egentlig, med tanke på at de forskjellige statene har en del forskjellige lover Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Litt rart egentlig, med tanke på at de forskjellige statene har en del forskjellige lover 8071201[/snapback] Hva er rart? Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Latterlig da, som en fin rappesang uthever, gammal nok til å dra i krig, men ikke drikke.. Se logikken, neppe? Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 gammal nok til å dra i krig, men ikke drikke.. 8071211[/snapback] Den er det mange som har lurt på før deg ja. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) Litt rart egentlig, med tanke på at de forskjellige statene har en del forskjellige lover 8071201[/snapback] Hva er rart? 8071209[/snapback] At det er 21 på alkohol i HELE USA Endret 3. mars 2007 av multisync Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 At det er 21 på alkohol i HELE USA 8071217[/snapback] Det er vel federale lover eller noe. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Traff Karsten (Wh1te) for første gang i levende live på fredag. Eller, jeg har truffet han før, men da har jeg ignorert han. Så om noen har lyst til å ta på meg (eller han) av den grunn, så skjønner jeg det godt. "Du er diskusjon.no" sa han til meg. Jeg er ikke sikker på om det var en fornærmelse eller rosende ord. Uansett så gjør det at jeg blir enda mer kjepphøy og overlegen. Har ikke godt av slikt. Og siden ingen kan komme med personangrep her inne så forblir jeg slik uten å bli jekket ned. Livet er herlig. Brukte bilnøklene til å låse døren på dass i dag, så det endte jo med at jeg kjørte avgårde med dassen. Når folk lurte på hva i all verden det var jeg kjørte rundt på så sa jeg til dem at "Det skal du drite i". Merkelig nok ble folk fornærmet av det og jeg fant ikke annet råd enn å parkere utenfor butikken for å kjøpe meg noen øl. Nå vet jo alle at det er forbudt å kjøre rundt på do i påvirket tilstand, så jeg gikk hjem. Imens kom min bror og kjørte rett i dassen min. I avisene kom han og jeg vet ikke hvor jeg skal drite lenger. Er det ikke bare typpisk? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Livet er herlig. Brukte bilnøklene til å låse døren på dass i dag, så det endte jo med at jeg kjørte avgårde med dassen. Når folk lurte på hva i all verden det var jeg kjørte rundt på så sa jeg til dem at "Det skal du drite i". Merkelig nok ble folk fornærmet av det og jeg fant ikke annet råd enn å parkere utenfor butikken for å kjøpe meg noen øl. Nå vet jo alle at det er forbudt å kjøre rundt på do i påvirket tilstand, så jeg gikk hjem. Imens kom min bror og kjørte rett i dassen min. I avisene kom han og jeg vet ikke hvor jeg skal drite lenger. 8071267[/snapback] TO spørsmål: HVA har du tatt? og har du mere? Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Livet er herlig. Brukte bilnøklene til å låse døren på dass i dag, så det endte jo med at jeg kjørte avgårde med dassen. Når folk lurte på hva i all verden det var jeg kjørte rundt på så sa jeg til dem at "Det skal du drite i". Merkelig nok ble folk fornærmet av det og jeg fant ikke annet råd enn å parkere utenfor butikken for å kjøpe meg noen øl. Nå vet jo alle at det er forbudt å kjøre rundt på do i påvirket tilstand, så jeg gikk hjem. Imens kom min bror og kjørte rett i dassen min. I avisene kom han og jeg vet ikke hvor jeg skal drite lenger. 8071267[/snapback] TO spørsmål: HVA har du tatt? og har du mere? 8071278[/snapback] Legge til et ekstra ett: Hvis du har mer, vil du gi resten til meg? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Legge til et ekstra ett: Hvis du har mer, vil du gi resten til meg?8071287[/snapback] Trodde det var underforstått med det andre spørsmålet mitt jeg Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Legge til et ekstra ett: Hvis du har mer, vil du gi resten til meg?8071287[/snapback] Trodde det var underforstått med det andre spørsmålet mitt jeg 8071293[/snapback] Men så var det det at du snakket om DEG og ikke MEG. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) Men så var det det at du snakket om DEG og ikke MEG. 8071297[/snapback] Du har ikke godt av slike psykadeliske midler som han tydligvis har tatt... Jeg derimot er ødelagt fra før av så det er ingen fare for ytterligere skade Endret 3. mars 2007 av L4r5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg