Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Men hvor mye du har røyka har du ikke nevnt....  :innocent:

8070995[/snapback]

Ehh.. :blush:

Ustedalen: Du må virkelig ha havnet på feil sted^^ Jaja, du har i det minste Spring Break å glede deg til.

8071010[/snapback]

Jeg har havnet i den mest religiøse staten i hele landet. Det sier vel sitt? :wee:

Spring Break er neste uke forresten. Men lite festing tror jeg det blir for min del!

Endret av Ustedalen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er synd, antageligvis ville du endret mening om at amerikanere ikke kan feste. Det er den uken flest jenter voldtaes i USA, hvis ikke det sier sitt, så vet ikke jeg. PARTY ON WAYNE!

8071058[/snapback]

Tro meg, amerikanere i North Dakota kan også feste. Fest hver helg! Problemet er at mange blir busted og får problemer.

Uansett, Spring Break er ikke en spesiell dato over hele landet. Det er vel stedet selv som bestemmer det.

Grand Forks og Fargo hadde Spring Break forrige uke, og vi får det nå på onsdag.

...Men lite festing tror jeg det blir for min del!

8071037[/snapback]

Du får prøve å holde ut.

8071061[/snapback]

3 måneder, og da kan jeg drikke så mye jeg vil lovlig. :wee:

Lenke til kommentar
Det er synd, antageligvis ville du endret mening om at amerikanere ikke kan feste. Det er den uken flest jenter voldtaes i USA, hvis ikke det sier sitt, så vet ikke jeg. PARTY ON WAYNE!

8071058[/snapback]

Tro meg, amerikanere i North Dakota kan også feste. Fest hver helg! Problemet er at mange blir busted og får problemer.

Uansett, Spring Break er ikke en spesiell dato over hele landet. Det er vel stedet selv som bestemmer det.

Grand Forks og Fargo hadde Spring Break forrige uke, og vi får det nå på onsdag.

8071091[/snapback]

Tenkt deg til Acupulco/South Beach/Tijuana?

Endret av SteffyPants
Lenke til kommentar

Traff Karsten (Wh1te) for første gang i levende live på fredag. Eller, jeg har truffet han før, men da har jeg ignorert han.

Så om noen har lyst til å ta på meg (eller han) av den grunn, så skjønner jeg det godt.

"Du er diskusjon.no" sa han til meg. Jeg er ikke sikker på om det var en fornærmelse eller rosende ord. Uansett så gjør det at jeg blir enda mer kjepphøy og overlegen. Har ikke godt av slikt. Og siden ingen kan komme med personangrep her inne så forblir jeg slik uten å bli jekket ned.

Livet er herlig. Brukte bilnøklene til å låse døren på dass i dag, så det endte jo med at jeg kjørte avgårde med dassen. Når folk lurte på hva i all verden det var jeg kjørte rundt på så sa jeg til dem at "Det skal du drite i". Merkelig nok ble folk fornærmet av det og jeg fant ikke annet råd enn å parkere utenfor butikken for å kjøpe meg noen øl. Nå vet jo alle at det er forbudt å kjøre rundt på do i påvirket tilstand, så jeg gikk hjem. Imens kom min bror og kjørte rett i dassen min. I avisene kom han og jeg vet ikke hvor jeg skal drite lenger.

Er det ikke bare typpisk?

Lenke til kommentar
Livet er herlig. Brukte bilnøklene til å låse døren på dass i dag, så det endte jo med at jeg kjørte avgårde med dassen. Når folk lurte på hva i all verden det var jeg kjørte rundt på så sa jeg til dem at "Det skal du drite i". Merkelig nok ble folk fornærmet av det og jeg fant ikke annet råd enn å parkere utenfor butikken for å kjøpe meg noen øl. Nå vet jo alle at det er forbudt å kjøre rundt på do i påvirket tilstand, så jeg gikk hjem. Imens kom min bror og kjørte rett i dassen min. I avisene kom han og jeg vet ikke hvor jeg skal drite lenger.

8071267[/snapback]

TO spørsmål: HVA har du tatt? og har du mere? :p
Lenke til kommentar

8071267[/snapback]

TO spørsmål: HVA har du tatt? og har du mere? :p

8071278[/snapback]

Legge til et ekstra ett: Hvis du har mer, vil du gi resten til meg?

Lenke til kommentar
Men så var det det at du snakket om DEG og ikke MEG.  ;)

8071297[/snapback]

Du har ikke godt av slike psykadeliske midler som han tydligvis har tatt... Jeg derimot er ødelagt fra før av så det er ingen fare for ytterligere skade ;) Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...