Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

La oss poste tomprat sammen.  :)

8070857[/snapback]

Ja la oss...

Hansa smakte forresten ganske godt i dag... Har de noe godt øl på andre sida av dammen eller? Eller er det bare som "Making love in a cannoe. Fucking close to water!" som Monty Python sier?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har alltid trodd det har vært omvendt. Alle duppeditter og dingsebomser kommer jo til US først..?

8070770[/snapback]

Men likevel så henger amerikanerne ganske langt etter når det gjelder å nyttegjøre seg av teknologien. Er fremdeles store deler av USA som ikke har ADSL og t.o.m. ISDN er dårlig utbygget mange steder...

8070786[/snapback]

Vi er heldig som bor i et land med noen få millioner innbyggere, det er litt vanskelig å ordne ADSL til 300 millioner. Duppedingser blir nok importert til USA først, men å spre dem til hele befolkningen tar sin tid.

Lenke til kommentar
Hansa smakte forresten ganske godt i dag... Har de noe godt øl på andre sida av dammen eller? Eller er det bare som "Making love in a cannoe. Fucking close to water!" som Monty Python sier?

8070874[/snapback]

Øl.. Jeg vil ha øl! ØL! Øl er godt!

Men faen heller, det er jo strengt her. Alkohol og USA hører ikke hjemme!

Lenke til kommentar

8070878[/snapback]

Uff da... Høres ut som du ikke får drukket så mye der borte hehe

8070888[/snapback]

Jeg har drukket kanskje et glass vin tilsammen på de 7 månedene jeg har bodd her!

Lenke til kommentar
Jeg har drukket kanskje et glass vin tilsammen på de 7 månedene jeg har bodd her!

8070903[/snapback]

Og jeg som hadde den illusjonen at amerikanere kunne feste... :nei:

8070915[/snapback]

Å jada, det kan de.. Men blir de tatt, blir de arrestert. En finsk utvekslingsstudent ble sendt hjem fordi hun drakk!

Hva gjør man når en jente hinter som bare faen om at dere skal gå på ballet sammen, og du vil ikke det?

Lenke til kommentar
Hva gjør man når en jente hinter som bare faen om at dere skal gå på ballet sammen, og du vil ikke det?

8070933[/snapback]

Ber noen andre... :yes:

8070938[/snapback]

Jo, jeg vet det. Men jeg har så mange å velge imellom. :innocent:

Neida, men hun går ikke på skolen min en gang.. Og hun er norsk, og jeg liker henne ikke. :p

Lenke til kommentar

Greia er at når man er utvekslingsstudent er man IKKE amerikaner, man er bare gjest i landet. Og det er drit strenge regler på vertsfamiliene, skal nesten ingenting til før man blir rapportert og sendt på hue hjem igjen.

Så man må ikke tro at man kan oppføre seg akkurat som andre amerikanere mtp festing og bråking.

Lenke til kommentar
Jeg sa ikke at det var hyggelig. Jeg sa at det er det du gjør.

8070968[/snapback]

Sant så sant.. Litt dumt å være slem da!

Greia er at når man er utvekslingsstudent er man IKKE amerikaner, man er bare gjest i landet. Og det er drit strenge regler på vertsfamiliene, skal nesten ingenting til før man blir rapportert og sendt på hue hjem igjen.

Så man må ikke tro at man kan oppføre seg akkurat som andre amerikanere mtp festing og bråking.

8070974[/snapback]

Helt sant, men det er strenge regler for amerikanere også.

Lenke til kommentar

8070878[/snapback]

Uff da... Høres ut som du ikke får drukket så mye der borte hehe

8070888[/snapback]

8070903[/snapback]

Men hvor mye du har røyka har du ikke nevnt.... :innocent:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...