Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

ustedalen: Det er jo bare en ganske så standard mobil nå da... :p

Jaja. Må være kjekt å kunne imponere med noe som ikke er så fryktelig avansert her i europa. Har inntrykk av at amerikanere tror alt er ganske avansert her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har alltid trodd det har vært omvendt. Alle duppeditter og dingsebomser kommer jo til US først..?

8070770[/snapback]

Men likevel så henger amerikanerne ganske langt etter når det gjelder å nyttegjøre seg av teknologien. Er fremdeles store deler av USA som ikke har ADSL og t.o.m. ISDN er dårlig utbygget mange steder...
Lenke til kommentar
ustedalen: Det er jo bare en ganske så standard mobil nå da... :p

Jaja. Må være kjekt å kunne imponere med noe som ikke er så fryktelig avansert her i europa. Har inntrykk av at amerikanere tror alt er ganske avansert her.

8070743[/snapback]

Det er veldig moro å imponere slikt ja.

Har alltid trodd det har vært omvendt. Alle duppeditter og dingsebomser kommer jo til US først..?

8070770[/snapback]

Neh, så tekniske er de ikke. :p

Lenke til kommentar

8070770[/snapback]

Men likevel så henger amerikanerne ganske langt etter når det gjelder å nyttegjøre seg av teknologien. Er fremdeles store deler av USA som ikke har ADSL og t.o.m. ISDN er dårlig utbygget mange steder...

8070786[/snapback]

En venn av meg (norsk utvekslingsstuden) bor i en by som ikke har mulighet for noe annet enn modem. :ermm:

Lenke til kommentar
En venn av meg (norsk utvekslingsstuden) bor i en by som ikke har mulighet for noe annet enn modem. :ermm:

8070807[/snapback]

Ja høres ganske typisk ut det... God bless POTS (plain old telephone system) som lærern min på kurset sier hehe
Lenke til kommentar

8070807[/snapback]

Ja høres ganske typisk ut det... God bless POTS (plain old telephone system) som lærern min på kurset sier hehe

8070830[/snapback]

Jeg liker fancy mobiltelefoner jeg.

Jeg kjeder livskitten ut av meg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...