Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ja skikkelig lol det

8070570[/snapback]

Hva kan man gjøre, utenom å le? ^^

Og på lengere sikt faller det vel en liten dråpe på steffyboy? :)

Ihvertfall, kos når sånt skjer!

8070581[/snapback]

Hvem vet, kanskje de bare kjøper seg en ny bil og gir resten til Røde Kors? Det er ganske gode mennesker det er snakk om her.

Tøse?

8070589[/snapback]

Auditions neste uke^^

Lenke til kommentar
USA har alltid hengt litt etter da... Tok jo mange år før SMS tok av der borte f.eks...

8070687[/snapback]

Tok mange år? De holder fortsatt på med det enda jo. Det er noen få som sender SMS, og det er det. Og de beste mobilene er telefoner vi kunne kjøpt for to år siden i Norge. Ble litt skuffet da ja! :p

Lenke til kommentar
Tok mange år? De holder fortsatt på med det enda jo. Det er noen få som sender SMS, og det er det. Og de beste mobilene er telefoner vi kunne kjøpt for to år siden i Norge. Ble litt skuffet da ja!  :p

8070695[/snapback]

Du blir vel regna som den tekno-freaken da som kan alt dette så godt fra før av? ;)
Lenke til kommentar
Du blir vel regna som den tekno-freaken da som kan alt dette så godt fra før av? ;)

8070705[/snapback]

De likte mobilen min ja (som ikke funker her). Men jeg blir beregnet som rik. Haha, men det er kanskje ikke så rart når de har $6.00 i timen. Det hadde jeg som 11 åring. :p

Lenke til kommentar
De likte mobilen min ja (som ikke funker her). Men jeg blir beregnet som rik. Haha, men det er kanskje ikke så rart når de har $6.00 i timen. Det hadde jeg som 11 åring.  :p

8070715[/snapback]

Åssen mobil har du da som er så "avansert"?
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...