Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
L4r5: Og hvor mye av det hører du _egentlig_ på? 1%? :p

8064590[/snapback]

Må innrømme at det er ikke mye av det som blir plukka ut om jeg setter opp en playliste... Det er derfor jeg laster inn alt samma og setter på random. ;)

np: REM - what's the frequency kenny

Lenke til kommentar
Har 15GB med alt fra trance til country til rock på random... Skulle kobla til den eksterne HD'en så hadde jeg hatt 90GB til å velge mellom... :p

Liker å ha det på random for da hører jeg på sanger jeg aldri setter på ellers :)

8064537[/snapback]

Har rundt 7,5gb jeg. Er et par artister jeg har en del album fra. Resten er random sanger fra forskjellige steder

Lenke til kommentar

ååå! YES nå kom en skikkelig klassiker på! Kris Kristoffersen med Sunday Morning Coming down...

(Ja jeg er vokst opp på country :p)

Har rundt 7,5gb jeg. Er et par artister jeg har en del album fra. Resten er random sanger fra forskjellige steder

8064633[/snapback]

Har en tendens til å laste ned hele diskografien når jeg liker en artist... Da blir det fort noen GB skal jeg si deg... I hvertfall når jeg har samla siden -97 eller noe Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Beklager å si dette men KoЯn har blitt dårligere og dårliger for hvert album de har sluppet :(

8064670[/snapback]

Fordelen med diskografier er jo å ha muligheten til å høre på det gode gamle, da :wee:

Synes forresten Coming Undone fra "See you on the other side" er en meget god sang.

Dog er KoЯn-albumet best<3

Lenke til kommentar
Lars pus, skriver du sangene inn for hånd? Du vet det finnes plugin som gjør det automatisk?

np: Amon Amarth - Runes to My Memory "With Oden on Our Side"

8064683[/snapback]

I stedet for å gjøre narr a meg så kan du jo gi meg en pekepinn på hvor et slikt plugin til FF ligger da ;)

np: Snap - Rythm is a dancer

Lenke til kommentar
Beklager å si dette men KoЯn har blitt dårligere og dårliger for hvert album de har sluppet :(

8064670[/snapback]

Alt etter issues er faen ikke verdt å høre på en gang.

Jo...glem det...en sang...og det koveret de gjorde av Metallica sin One.

Lenke til kommentar
I stedet for å gjøre narr a meg så kan du jo gi meg en pekepinn på hvor et slikt plugin til FF ligger da ;)

np: Snap - Rythm is a dancer

8064693[/snapback]

Kan ikke holde på med support her.. :wee:

8064701[/snapback]

Æsj .. Det hadde jeg ville visst også.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...