Eplefe Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Ouch.. Den er heftig lei, biril. O.o er faktisk en venninne av meg som forelska seg i samme fyren som voldtok henne. Jeg har lenge lurt på hva som feiler henne,.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 btw, SoaD er et jenteband. =( Det er vel ikke fordi jeg hører på dem? 8063292[/snapback] Det hjelper ikke akkurat at du er litt mentalt androgynt, men jeg sa det fordi det er for det meste jenter som hører på dem for tiden/drar på konsert. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 (endret) Og dette menneske var jeg sammen med!*Gå å skyte seg selv* 8063529[/snapback] Høres ut som det kanskje er like greit at du snakker fortid... Endret 2. mars 2007 av L4r5 Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Jeg gidder ikke heller å dra på LoveLAN. Muligens filmkveld med en kompis, dog. b-real: Går det an?! Herregud, snakk om å være naiv! Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Og dette menneske var jeg sammen med!*Gå å skyte seg selv* 8063529[/snapback] Høres ut som det kanskje er like greit at du snakker fortid... 8063556[/snapback] Men å få bekreftet på den måten at hun virkelig ikke eier smak når det kommer til menn er kanskje ikke så gøy? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Jeg fatter ikke hvordan det er mulig. Jeg FATTER det faen ikke.Hvordan kan man bli forelsket i noen som har voldtatt deg? Hvor er logikken i det? "Men han var jo rusa da det skjedde og han har blitt en helt annen person siden da" Men HALLO? HVOR FITTE DUM I HODE ER DU? Fyren har jo voldtatt deg jo! Og dette menneske var jeg sammen med! *Gå å skyte seg selv* 8063529[/snapback] What teh hell? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Men å få bekreftet på den måten at hun virkelig ikke eier smak når det kommer til menn er kanskje ikke så gøy?8063580[/snapback] Det er en bekreftelse på at hu virkelig hadde blitt så dum at hu så hvor bra hu kunne hatt det... (oi, var det eksen min eller b-real sin jeg snakka om nå ) Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Oi . Jeg hadde nok aldri blitt forelska i noen som hadde voldtatt meg. Alhohol eller ei. Det er mangel på respekt. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Det hjelper ikke akkurat at du er litt mentalt androgynt, men jeg sa det fordi det er for det meste jenter som hører på dem for tiden/drar på konsert. 8063550[/snapback] Så du vurderer musikk utifra hvem som hører på det. Du velger ut musikk for å gi deg selv et bedre image? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 (endret) Oi . Jeg hadde nok aldri blitt forelska i noen som hadde voldtatt meg. Alhohol eller ei. Det er mangel på respekt. 8063693[/snapback] Dæng, der gikk den planen til helvete Jeg vill aldri gjort det Endret 2. mars 2007 av Sirslask Lenke til kommentar
Solid Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Oi . Jeg hadde nok aldri blitt forelska i noen som hadde voldtatt meg. Alhohol eller ei. Det er mangel på respekt. 8063693[/snapback] Mangel på respekt er vel en litt dempet definisjon. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 (endret) Voldtekt/seksuelle overgrep er noe av det verste man kan gjøre mot et menneske. Kan ødelegge dem for livet. Da nytter det ikke å skylde på at man er rusa asså... Man skal være bra psykotisk for å ikke skjønne at det man gjør er galt i slike tilfeller! Slike folk skulle vært gjelda og sperra inne for livet! Endret 2. mars 2007 av L4r5 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Voldtekt/seksuelle overgrep er noe av det verste man kan gjøre mot et menneske. Kan ødelegge dem for livet. Da nytter det ikke å skylde på at man er rusa asså... Man skal være bra psykotisk for å ikke skjønne at det man gjør er galt i slike tilfeller! Slike folk skulle vært gjelda og sperra inne for livet! 8063730[/snapback] Er desverre mange som mener at ting man gjør i ruset tilstand ikke har noe med dem å gjøre når de har blitt edru igjen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 (endret) Er desverre mange som mener at ting man gjør i ruset tilstand ikke har noe med dem å gjøre når de har blitt edru igjen.8063751[/snapback] Hallo! Jeg har gjort mye dumt i rusa tilstand jeg og, men det skal mye til for å si at man ikke er ansvarlig for det. Er man i stand til å gjøre noe sånt i når man er rusa så er man i stand til å gjøre det. Period! Hvis hu det er snakk om her ikke har skjønt det så er hu enten dum eller ikke vil se bare... (no offence b-real, men det er sannheten) Endret 2. mars 2007 av L4r5 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Hvis hu det er snakk om her ikke har skjønt det så er hu enten dum eller ikke vil se bare... (no offence b-real, men det er sannheten) 8063766[/snapback] None taken what so ever. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Er veldig enig L4r5, men enkelte vil ikke se det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 (endret) None taken what so ever.8063783[/snapback] Bra for det høres ut som du kan gjøre det bedre Er veldig enig L4r5, men enkelte vil ikke se det.8063788[/snapback] Nei nettopp. Det er det som er problemet de VIL ikke se det og da nytter det ikke hva vi andre prøver å si. De må innse det selv. Samme som en jeg kjenner som er sammen med en litt voldelig fyr. Men han er jo bare voldelig når han ruser seg, eller når han ikke har noe å ruse seg på, eller når det er hennes "skyld"... Endret 2. mars 2007 av L4r5 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 ...eller når det er hennes "skyld"... 8063808[/snapback] Har alltid lurt litt på hva det er som gir dem dette behovet for å ta på seg skylden? Er det for å forsvare ham ovenfor seg selv, eller fordi det er lettere å leve med da, kanskje? Fatter ikke slikt. Og når det ikke bare er vold, men voldtekt i tillegg... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 NgZ: Du kan spørre men jeg har ikke noe svar... Lurer på det samme selv. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Det hjelper ikke akkurat at du er litt mentalt androgynt, men jeg sa det fordi det er for det meste jenter som hører på dem for tiden/drar på konsert. 8063550[/snapback] Så du vurderer musikk utifra hvem som hører på det. Du velger ut musikk for å gi deg selv et bedre image? 8063695[/snapback] Jepp, det er nøyaktig det jeg gjør. Imponerende at du klarte å oppdage noe sånt basert på det jeg skrev, med tanke på at de har ingenting med hverandre å gjøre... Jeg velger musikken min basert på det jeg liker. Grunnen til at jeg ikke hører på SoaD er fordi jeg synes det suger, ikke at det er jentemusikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg