Matsemann Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 B-unreal, du pratet om at vi ikke skulle vite navnet ditt i tilfelle vi kunne sende deg ting og slikt. Om jeg mot formodning skulle finne navnet ditt, og du mot formodning hadde funnet noe du ikke vil ha i posten, ville det mor formodning ha noen ting å si med tanke på advarsler her på forumet? Be afraid also. Tremendously afraid. For å sitere en fra The Simpsons Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Huff, msn vil visst ikke sammarbeide nå 8063114[/snapback] Msn er litt mongo her også. Åh mamma lager brownies . Det lukter så godt! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Huff, msn vil visst ikke sammarbeide nå 8063114[/snapback] Har samme problem Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 The following message could not be delivered to all recipients:nei *.it og *.xm og *.mod ... ligger i den delte på eksterne. Bruk sm til å gå inn. Ja msn suger nå! Skjer hele tiden! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 The following message could not be delivered to all recipients:nei *.it og *.xm og *.mod ... ligger i den delte på eksterne. Bruk sm til å gå inn. Ja msn suger nå! Skjer hele tiden! 8063183[/snapback] reinnstaler? Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Hmm, har ikke merket at MSN roter. Kan vel være noe med at det ikke er noen som snakker med meg for tiden. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Da var det engelsk og historietime, etterfulgt av trening. Kommer vel tilbake rundt 11 - 12 tiden. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 B-unreal, du pratet om at vi ikke skulle vite navnet ditt i tilfelle vi kunne sende deg ting og slikt.Om jeg mot formodning skulle finne navnet ditt, og du mot formodning hadde funnet noe du ikke vil ha i posten, ville det mor formodning ha noen ting å si med tanke på advarsler her på forumet? 8063134[/snapback] Vel, du kan da spørre Bundy og kfz hva de syns om reaksjonene som skjedde sist. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Oi, ble nysgjerrig. Hva skjedde da? Var bare ment som en spøk, så ikke gjør meg noe Mwhaha. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 btw, SoaD er et jenteband. =( Det er vel ikke fordi jeg hører på dem? Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 B-unreal, du pratet om at vi ikke skulle vite navnet ditt i tilfelle vi kunne sende deg ting og slikt.Om jeg mot formodning skulle finne navnet ditt, og du mot formodning hadde funnet noe du ikke vil ha i posten, ville det mor formodning ha noen ting å si med tanke på advarsler her på forumet? 8063134[/snapback] Vel, du kan da spørre Bundy og kfz hva de syns om reaksjonene som skjedde sist. 8063198[/snapback] Men hva om jeg sendte deg noe da, b-real? Advarsler og andre greier da også? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Vel, du kan da spørre Bundy og kfz hva de syns om reaksjonene som skjedde sist. 8063198[/snapback] Men jeg sendte ikke noe, var vel kfz regner jeg med. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Hva skjedde da, Bundy? Få høre historien!! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Bundy gav navnet til herr biril til alle og enhver på msn. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Det er vel ikke fordi jeg hører på dem? 8063292[/snapback] Musikksmaken din eier. Your musical compatibility rating with TLZ is:Very High You share a few artists in common, including Tool, Dream Theater, Opeth, A Perfect Circle, and Pink Floyd. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Haha den beste tråden ... synd den døde for tidlig! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...0entry8063496 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Jeg fatter ikke hvordan det er mulig. Jeg FATTER det faen ikke. Hvordan kan man bli forelsket i noen som har voldtatt deg? Hvor er logikken i det? "Men han var jo rusa da det skjedde og han har blitt en helt annen person siden da" Men HALLO? HVOR FITTE DUM I HODE ER DU? Fyren har jo voldtatt deg jo! Og dette menneske var jeg sammen med! *Gå å skyte seg selv* Lenke til kommentar
K.. Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Wuho! Nå er LoveLAN i full rulle Tihi For de som lurer på hva det er; sjekk www.lovelan.no Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 *Gå å skyte seg selv* 8063529[/snapback] Vi snakkes i Limbo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg