SnittLeif Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 De er egentlig ikke slemme skjønner du... De har bare vært så uheldige å rane folk, true med kniv og skalle ned politifolk. Det kan da skje med alle kan det ikke?8062844[/snapback] Vel. Det er ikke sååå søkt. Jeg er harmløs og har uheldigvis vært i retten for vold og legemsbeskadigelse. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 (endret) Haha, på skolen pissa vi en vannbeholder på skolen. Og det ble skikkelig stor sak av det! Flere som drakk av det og nå mistenkter de en kamerat av meg. HAHAHA 8062865[/snapback] *Finne ut hvilken skole Bundy går på, for å sørge for at han må drikke pisset selv* SnittLeif: Hvorfor? Mistenker at det ikke var for å terrorisere en haug med folk over lengre tid. Endret 2. mars 2007 av NgZ Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Haha, på skolen pissa vi en vannbeholder på skolen. Og det ble skikkelig stor sak av det! Flere som drakk av det og nå mistenkter de en kamerat av meg. HAHAHA 8062865[/snapback] Have fun, go mad. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 *Finne ut hvilken skole Bundy går på, for å sørge for at han må drikke pisset selv* 8062884[/snapback] Hvordan skal du det? Jeg drikker uansett ikke av vannbeholderen Have fun, go mad. 8062890[/snapback] Aww yea. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Ja, jeg raner stadig folk i søvne. Er ikke det normalt? Artig hvordan de prøver å få folk til å gi fullt navn i diskusjonen så de kan komme å banke dem, mens de er anonyme selv. 8062875[/snapback] Det er ikke lett å gjennomskue i det heeeeele tatt Vel. Det er ikke sååå søkt. Jeg er harmløs og har uheldigvis vært i retten for vold og legemsbeskadigelse.8062877[/snapback] Ja jeg og har blitt anmeldt for trusler og sånn men hallo, ikke på samme nivå som de gutta det er snakk om her. De har regelrett terrorisert folk i flere år. Er egentlig rart at de har fått lov til å holde på som de har gjort så lenge mtp. at HA ikke er så glad i dem heller. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Jeg drikker uansett ikke av vannbeholderen 8062905[/snapback] Nei, da er det jo greit. Tror bare jeg skal droppe og komme med en lang regle om hvor utrolig tragisk du oppfører deg, siden du antakeligvis har hørt det et par tusen ganger. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 SnittLeif: Hvorfor? Mistenker at det ikke var for å terrorisere en haug med folk over lengre tid. 8062884[/snapback] Nei, men jeg ble terrorisert av en person over lengre tid og fikk nok Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 (endret) Nei, da er det jo greit. Tror bare jeg skal droppe og komme med en lang regle om hvor utrolig tragisk du oppfører deg, siden du antakeligvis har hørt det et par tusen ganger. 8062921[/snapback] Haha, det er uansett morsomt for vi som gjorde det. Tror ikke det var særlig morsomt for de som drakk det. Uansett, de mistenker bare en fyr for det edit: hmm, jeg vedder på at noen skal prøve å ta han siden han gjorde det Endret 2. mars 2007 av Bundy Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Nei, men jeg ble terrorisert av en person over lengre tid og fikk nok 8062926[/snapback] Ikke helt harmløs hvis du greide å "legemsbeskadige" han da. Regner med at han fikk som fortjent hvis du gir en objektiv fremstilling av fakta. Hvordan gikk rettssaken? Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 De er egentlig ikke slemme skjønner du... De har bare vært så uheldige å rane folk, true med kniv og skalle ned politifolk. Det kan da skje med alle kan det ikke? 8062844[/snapback] Jeg la igjen en liten kommentar. Litt artig aa se hvordan de kommer til aa svare, siden jeg ikke har sett et eneste godt argument. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 (endret) Nei, men jeg ble terrorisert av en person over lengre tid og fikk nok 8062926[/snapback] Ikke helt harmløs hvis du greide å "legemsbeskadige" han da. Regner med at han fikk som fortjent hvis du gir en objektiv fremstilling av fakta. Hvordan gikk rettssaken? 8062944[/snapback] Jeg ER harmløs, men alle har sin grense. Rettsaken gikk dithen at jeg ble frikjent. Ingen straff på meg og rent rulleblad som alltid EDIT: Så alle forstår det. Jeg forsvarer absolutt ikke gjengkriminalitet Endret 2. mars 2007 av SnittLeif Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Jeg la igjen en liten kommentar. Litt artig aa se hvordan de kommer til aa svare, siden jeg ikke har sett et eneste godt argument. 8062980[/snapback] Må si jeg likte det du skrev der og, ja, jeg tror du kommer til å provosere de hehe Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Må si jeg likte det du skrev der og, ja, jeg tror du kommer til å provosere de hehe 8062990[/snapback] Det hele var jo saa forbanna idiotisk. De oppfoerer seg som noen idioter hele gjengen, som ikke klarer aa innse sin egen feil. Og naar jeg har med slike folk aa gjoere er det to ting jeg liker/ville likt aa gjoere. 1: Diskutere, knuse argumentene deres og gjoere dem forbanna. Og det virker som om det ikke er saa vanskelig. 2: Litt ekstremt, og det loeser sikkert ikke noe, men jeg har lyst til aa yte vold mot dem. Det er da ikke noe som skjer, selvsagt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Ustedalen: Som sagt så satt jeg og lo av hele tråden der :!: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Huff...hodet mitt er over alt her..klarer faen ikke å konsentrere meg om noe.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Huff...hodet mitt er over alt her..klarer faen ikke å konsentrere meg om noe..8063067[/snapback] Jeg har sagt du ikke skal spise den rød soppen med hvite prikker... Når skal du lære? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Jeg har sagt du ikke skal spise den rød soppen med hvite prikker... Når skal du lære? 8063084[/snapback] Unnskyld Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Huff, msn vil visst ikke sammarbeide nå Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Huff, msn vil visst ikke sammarbeide nå 8063114[/snapback] Nei den logger på som en helt nå... eller ikke... :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg