Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den er forøvrig returnert den 13.12.06 på grunn av at vi manglet faktura til fortollingen. Antar det må være denne pakken du savner.

AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

Jeg sendte da info. :mad: Jeg blir så sykt provosert....

Lenke til kommentar
Den er forøvrig returnert den 13.12.06 på grunn av at vi manglet faktura til fortollingen. Antar det må være denne pakken du savner.

AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

Jeg sendte da info. :mad: Jeg blir så sykt provosert....

8061343[/snapback]

Bestilt fra USA hos det der fraktfirmaet som har blitt diskutert en del her på forumet?
Lenke til kommentar
alle småsøsken ser opp til de større. ;)

8061371[/snapback]

Ja men de trenger ikke vite ALT heller da :p

Du ba om det,pus  ;) . Jeg er blitt vant til slikt jeg hehe.

8061372[/snapback]

TO random tegn i personlig melding skal ikke utløse den utspørringa jeg får nå :p hehe
Lenke til kommentar
TO random tegn i personlig melding skal ikke utløse den utspørringa jeg får nå :p hehe

8061398[/snapback]

La meg gjette. Det var < og 3 ?

..Nei, jeg sier hadet nå, gidder ikke spamme mer. Vet dere kommer til å savne meg alle sammen. Om savnet blir for stort så tenk at jeg er her i ånden.

Hadet SO puzer.

Lenke til kommentar
La meg gjette. Det var < og 3 ?

..Nei, jeg sier hadet nå, gidder ikke spamme mer. Vet dere kommer til å savne meg alle sammen. Om savnet blir for stort så tenk at jeg er her i ånden.

Hadet SO puzer.

8061418[/snapback]

Uansett hvem tegn det var så fikk jeg reaksjon i hvertfall :!:

Hadet demille...

Lenke til kommentar

Hadet SO puzer.

8061418[/snapback]

Vi er samlet her i dag, for å minnes Demille, som gjennom aktiv spamming bidro til å holde liv i SO. Demille kommer til å bli dypt savnet, og jeg vet jeg snakker for oss alle, når....

Hadet. :p

Lurer på om jeg skal bli prest? :ermm:

Endret av NgZ
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...