Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som skal spise FULL PAKKE!! i kveld forresten :p , går mye i grandiosa hos meg.

8061124[/snapback]

Æsj, den er bare vond!

Demille! Jeg som hadde strøket deg fra hatlisten og alt. :( *viske bort streken*

Dessuten har du ikke bøyd ordet "vev" riktig. En vev - veven - vever -vevene.

Spindelvevet er en annen ting. :tease:

Endret av NgZ
Lenke til kommentar
Det var sikkert en nabo med pytonslange som trang for... :devil:

8061095[/snapback]

hundevalper og kattunger er dårlig pytonfor fordi det er så sykt mye pels på dem og lite næring. Dessuten har kattunger skarpe klør. Man stjer da ikke 5 valper til 15k stk for å gi dem til slanger?? lett hoderegning tilsier at de kan tjene 75000 spenn.

Endret av mushi
Lenke til kommentar
hundevalper og kattunger er dårlig pytonfor fordi det er så sykt mye pels på dem og lite næring. Dessuten har kattunger skarpe klør. Man stjer da ikke 5 valper til 15k stk? lett hoderegning tilsier at de kan tjene 75000 spenn og da er det kanskje ikke helt smart og gi dem til slanger?

8061145[/snapback]

Du har nok rett. Hadde jeg knabba valper til 15K stykket så hadde det ikke blitt mat. Er nok av folk som er villig til å betale for raserene valper liksom. Og papirer er jo ikke akkurat vanskelig å fikse for å si det sånn.
Lenke til kommentar
Og papirer er jo ikke akkurat vanskelig å fikse for å si det sånn.

8061152[/snapback]

scanner, blanko og printer! :D

http://www.aftenposten.no/debatt/article1669684.ece

- Alt dette er Jamie Olivers skyld. Jeg liker hverken ham eller det han står for. Han tvinger barna våre til å bli kresne, sier "Sam" til avisen The Sun.

Sammen med Julie (43), en annen mor, gjør Sam god butikk i storefri: De hamstrer hurtigmat og selger den til elevene gjennom gjerdet.

- Vi gjør dette fordi skolen har begynt å servere ungene våre avskyelig søppel til lunsj, sier Julie.

DØ motherfuckers! Dere fortjener det!

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Du kommer hjem nå til sommeren, TN?

8061091[/snapback]

Wow, det kallenavnet er det lenge siden jeg har hoert. Jepp, 5 juni. :)

8061120[/snapback]

De kaller deg noen annet i der borte da, eller?

Kan ikke en gang huske hvorfor du blir kalt TN jeg, men ser at det var etternavnet ditt ;)

Lenke til kommentar
Demille! Jeg som hadde strøket deg fra hatlisten og alt.  :(  *viske bort streken*

Dessuten har du ikke bøyd ordet "vev" riktig. En vev - veven - vever -vevene.

Spindelvevet er en annen ting.  :tease:

8061137[/snapback]

Jeg er egentlig ikke helt sikker på hva som menes med verdensveven, med det er jeg også usikker på hvordan i huleste man skal bøye det :D

Du kan aldri hate meg! Det går ikke.

Lenke til kommentar
Du kan aldri hate meg! Det går ikke.

8061199[/snapback]

Watch me try. :devil:

Jeg kunne jo ikke ljuge heller da :p Men du har jo fortsatt 100 poster mer enn meg ca. da :p

8061191[/snapback]

Ja, sånn sett var det litt selveid for meg også. :p

Oj, det er vanskelig å skille rediger og svar fra hverandre innimellom. :blush:

Endret av NgZ
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...