Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fy faen, jeg hater alle kameratene nå og har bare lyst til å slutte på ungdomsskolen:

Vi skal lage en egen dans på tre uker( typisk sånn jente greie) og gruppene er maks tre stykk. "Vennene" mine frøs meg ut og dannet tre grupper selv alle sammen så jeg må være alene. Det hjelper ikke at jeg har litt scene skrekk og er ikke akkurat utadvent.

JEG HAR FAEN MAG ALDRI GJORT NOE MOT DEM HELLER!

8060877[/snapback]

Ta det opp med læreren og si at du vil slippe. Eller gå til rådgiver og snakk om problemet ditt (pass på og være over 16, ellers sladrer de til foreldrene dine).

Angående den hunden, er det så smart å ha hund i oslo uansett a?

Kjempefint å ha hund i oslo. Kjempebra hundemiljø og masse parker. Det som ikke er lurt er å ha fuglehund hvis ikke du er aktiv jeger (en uke hver sommer i fjellet tells ikke)

Lenke til kommentar
Hei Nerd.

Hva er en AC power adapter?

8060872[/snapback]

Et adapter som gjoer slik at du kan bruke amerikanske/engelske elektronikkting i Norge?

8060907[/snapback]

Gjør om vekselstrøm til likestrøm tror jeg. Brukes også om strømadaptere til kameraer, mp3-spillere osv.
Lenke til kommentar
Et adapter som gjoer slik at du kan bruke amerikanske/engelske elektronikkting i Norge?

8060907[/snapback]

Teiting. Jeg aner ikke hva det er. Og min " cannot be determind" wtf liksom :(

NgZ: Hva vil det si når den "cannot be determind" Svar meg gjerne på PM, siden dette er support.

Endret av Demille
Lenke til kommentar
Gjør om vekselstrøm til likestrøm tror jeg. Brukes også om strømadaptere til kameraer, mp3-spillere osv.

8060940[/snapback]

Bla bla bla.. OK! :hrm:

Du har INGENTING å klage på... Tro meg! :p

8060942[/snapback]

Hvorfor ikke? Jeg har gaatt opp 300 poster paa under en uke jo. :p

Teiting. Jeg aner ikke hva det er. Og min " cannot be determind" wtf liksom :(

8060947[/snapback]

Hmm.. :hmm:

Endret av Ustedalen
Lenke til kommentar

Vi måtte skrive oss på hvem vi skulle være sammen med i dag, så jeg vet ikke helt om jeg kan klare å komme sammen med en jente, men det KAN skje siden jeg kjenner en som hadde planer om å gå alene( ho kom sammen med noen hun ikke likte).

Men det som er at en fyr som hadde "mobba" meg litt i de to forrige klassene skal komme sammen med meg siden han var syk og hadde derfor ingen å være sammen med :ohmy: tett

ok, mushi du svarte på spørsmålet mitt med posten som kom før min

Endret av gormers
Lenke til kommentar
haha, jeg fikk over 2000 på litt over en mnd :wee: Folk var temmelig lei meg i so5 da  :whistle:

8060989[/snapback]

Bundy 2827

Demille 2812

mushi 2398

Luchy 1743

NgZ 1532

Du ligger ikke så verst an her heller mushi. Har tatt deg litt mer en en måned da.

:ohmy: Tok med de fem øverste først uten å merke at jeg stod der selv! Godt jeg skal bli (nesten) uten nett denne helgen også.

Lenke til kommentar
Hvorfor ikke? Jeg har gaatt opp 300 poster paa under en uke jo.  :p

8060955[/snapback]

Face it... Du er hekta... Er ikke SÅ lenge sida jeg kunne skryte av 0 poster i SO :p

8060972[/snapback]

For faen heller. Jeg vil ikke vie hele livet mitt til SO. Men... Jeg maa! I alle fall paa skolen. Men.. Argh! Jeg vil ikke vaere hekta.

haha, jeg fikk over 2000 på litt over en mnd :wee: Folk var temmelig lei meg i so5 da  :whistle:

8060989[/snapback]

Jeg skal bli tidenes spamhore. Demille og Bundy, pass dere. :cool:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...