mushi Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Så og si alle som er dyreelskere synes det samme, men desverre er den ugjennomførbart. Dette vil koste mangehundre millioner i året og politikere vil heller ha sydenreiser med kona og privatsjåffør. Men noe som hadde hjulpet veldig er og opplyse i media om hvor viktig det er å kastrere katter av begge kjønn og hundekurs skulle blitt mye billigere. Finnes så utrolig mange der ute som har null peil på hvordan de skal få skikk på bikkja og bare kjefter på den når han ikke skjønner norsk. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Obligatorisk valpekurs ved kjøp av valp er det heldigvis mange oppdrettere som krever. Lenke til kommentar
Anira Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Mushi: Ja, dessverre. Da fetteren min var rundt 12 fikk han en hund i julekalenderen sin... En hund i en julekalender. Det var en fuglehund som trenger ekstremt mye aktivitet og mosjon, men som ble låst inne hele dagen mens familien var på jobb og skole. Etter at den hadde ødelagt halve huset i kjedsomhet og frustrasjon satte de han ut i hagen, som resulterte i at hele hagen ble gravd opp. Det eneste den bikkja fikk var kjeft, den hadde tre personer å forholde seg til som "oppdro" den på ulike måter, og det var kun korte turer i nabolaget (villastrøk i Oslo). De ga han bort etter et par år, fordi han "var så vill". OH REALLY? Jeg lurer på hvorfor det. Stakkars hund, den hadde det ikke bra Hadde de skaffet seg en selskapshund istedenfor jakthund så kanskje det hadde gått litt bedre. Men nei, tanta mi synes fuglehunden var SÅÅÅ SØØØØT, så hun måtte bare ha den. Et godt eksempel på hvor tankeløse mange folk er. Tragisk. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 (endret) Obligatorisk valpekurs ved kjøp av valp er det heldigvis mange oppdrettere som krever. 8060745[/snapback] Og borettslag Anira: det er det største problemer med hunder idag. Dårlige og skruppelløse oppdrettere som bare vil "bli kvitt valpene" for å få penger og stok dumme og naive valpekjøpere. Endret 2. mars 2007 av mushi Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 (endret) Og borettslag 8060759[/snapback] Det visste jeg faktisk ikke. Det er et bra tiltak anira: Det høres ut som en veldig typisk historie desverre. Folk tror det ikke er noe jobb med hunder. De setter seg ikke inn i hva det egentlig vil si å ha hund før de går til skrittet å kjøpe. Endret 2. mars 2007 av L4r5 Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Omg, jeg tror jeg begynner å bli sjuk! Og laptopen har klikka. Og jeg er anonym Lenke til kommentar
mushi Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Det visste jeg faktisk ikke. Det er et bra tiltak 8060776[/snapback] Hvis du får lov til å få ha hund/valp i borettslag krever de værtfall ett kurs. Har bare hørt om det i oslo fåreløbig, men det ser ut til å spre seg fort. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 mushi: har ikke hørt om lignende her i grenland men jeg håper det blir "standarden" Lenke til kommentar
mushi Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Angelina skal kjøpe seg enda en unge. Hun var mye mer sexy før hun begynte med det mamma-tullet Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 mushi: har ikke hørt om lignende her i grenland men jeg håper det blir "standarden" 8060803[/snapback] Tatt CCNA på ITX i Skien, Lars? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Tatt CCNA på ITX i Skien, Lars?8060824[/snapback] Yes... Hvordan det? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Ahh.. Ferskt brød med gulost, Sjokomelk og Mayhem på høytalerne Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Tatt CCNA på ITX i Skien, Lars?8060824[/snapback] Yes... Hvordan det? 8060840[/snapback] Just curious Gikk kanskje sammen med Jan Andrè Hagen du da, hvilket er en kompis. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Mine nerdevenner, hvordan gaar det? Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Mine nerdevenner, hvordan gaar det? 8060864[/snapback] Hei Nerd. Hva er en AC power adapter? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Just curious Gikk kanskje sammen med Jan Andrè Hagen du da, hvilket er en kompis.8060846[/snapback] Han gikk ikke der i høst, når jeg tok CCNA. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Fy faen, jeg hater alle kameratene nå og har bare lyst til å slutte på ungdomsskolen: Vi skal lage en egen dans på tre uker( typisk sånn jente greie) og gruppene er maks tre stykk. "Vennene" mine frøs meg ut og dannet tre grupper selv alle sammen så jeg må være alene. Det hjelper ikke at jeg har litt scene skrekk og er ikke akkurat utadvent. JEG HAR FAEN MAG ALDRI GJORT NOE MOT DEM HELLER! Angående den hunden, er det så smart å ha hund i oslo uansett a? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Nei det er fullstendig korrekt det, Lars. Var i fjord! End of questioning Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Fy faen, jeg hater alle kameratene nå og har bare lyst til å slutte på ungdomsskolen:Vi skal lage en egen dans på tre uker( typisk sånn jente greie) og gruppene er maks tre stykk. "Vennene" mine frøs meg ut og dannet tre grupper selv alle sammen så jeg må være alene. Det hjelper ikke at jeg har litt scene skrekk og er ikke akkurat utadvent. JEG HAR FAEN MAG ALDRI GJORT NOE MOT DEM HELLER! Angående den hunden, er det så smart å ha hund i oslo uansett a? 8060877[/snapback] Balltre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg