Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Gjest member-101642

Dinosaurkjeks er fantastiske. Lenge siden jeg har spist, men fikk lyst på litt Dinosaurkjeks nå. *savne barndommen*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Idag har jeg lyst til å bli så full at jeg ikke klarer å gå. Får kjøpe halvlitere i stedet for flasker på butikken. Det pleier å funke :p Desverre er det visning i mårra og jeg må være ute av huset halv to, men det tenker jeg ikke på nå. Skal heller ikke tenke på at i mårra skal jeg også råne med evo og impresa i larvik og at jeg lett blir bilsjuk.

Lenke til kommentar

Jeg liker dette forumet... :D Jeg får akkurat de svara jeg vil ha!

btw: Bokstavkjeks slår dinosaurkjeks anyday... Tror nesten jeg skal åpne en pakke nå :D

God morgen alle sammen. :)

8060534[/snapback]

God ettermiddag :)

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Idag har jeg lyst til å bli så full at jeg ikke klarer å gå. Får kjøpe halvlitere i stedet for flasker på butikken. Det pleier å funke :p Desverre er det visning i mårra og jeg må være ute av huset halv to, men det tenker jeg ikke på nå. Skal heller ikke tenke på at i mårra skal jeg også råne med evo og impresa i larvik og at jeg lett blir bilsjuk.

8060537[/snapback]

Haha! Lykke til! ;)

Lenke til kommentar
Jeg liker dette forumet... :D Jeg får akkurat de svara jeg vil ha!

btw: Bokstavkjeks slår dinosaurkjeks anyday... Tror nesten jeg skal åpne en pakke nå :D

8060543[/snapback]

seff alle er like ustabile og har like bra meningen angående fyll :p

btw: dinosaukjeks banker de dumme bokstavene.

Haha! Lykke til!  ;)

8060549[/snapback]

takktakk. Svigermor fyller år idag så skal nok greie å bli full nok :D

Lenke til kommentar
seff alle er like ustabile og har like bra meningen angående fyll :p

btw: dinosaukjeks banker de dumme bokstavene.

8060561[/snapback]

Kan man stave diverse ord med dinosaurer? nei trodde ikke det

Får man en kul eske som er formet som en politibil med dinosaurkjeks? Nei trodde ikke det heller.

Bokstavkjeks FTW! :woot:

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Nå har det begynt..

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=156209

Blir rett og slett kvalm av folk som behandler dyr på den måten. Tok selv til meg to 4 uker gamle kattunger (katter er ikke leveringsklare før ved 12 uker). Når de er så små dier de enda på mammakatten. Det var nesten 10 minus når de ble funnet og mamma var druknet i en pose. Blir helt dårlig i magen bare jeg teker på hvor skruppelløse folk er. Får faen emg håpe sommeren i år blir bedre enn den ifjor, da var det dumpa flere katter enn noengang. Folk har t.o.m. satt fra seg kaniner i kjøpesentere bare for å bli kvitt dem. :realmad:

Lenke til kommentar
Folk har t.o.m. satt fra seg kaniner i kjøpesentere bare for å bli kvitt dem.  :realmad:

8060604[/snapback]

Det var på kjøpesenteret rett ved meg :( Dessverre harikke dyr de samme rettighetene som mennesker. Får håpe jeg kan legge til "enda" etter den setningen også. Uff, får vondt i magen av å lese sånt.

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvorfor sånne folk i det hele tatt får seg dyr jeg!

8060620[/snapback]

"Jammen kattunger er så søte og nusselige og når vi skal på ferie til sommeren kan vi bare hive den ut, for det er jo gratis å skaffe seg en ny en"

Faktisk mange som tenker sånn. Skjønner ikke at det er et levende dyr. Heldigvis har vi ikke løshunder i Norge som i mange andre land, selv om hunder blir også mer og mer en forbruksvare. Penger og holdninger har ingen betydning lengre. Du kan få en hund for 500 kr og katter hivd etter deg. Det jeg ikke fatter er hvorfor folk ikke steriliserer hunkattene sine. Det er så og si umulig og få fitt vekk kattunger. Jeg brukte over halvannen mnd på og få gitt vekk de to jeg fant og den ene kjørte jeg til larvik, og den andre til oslo.

Lenke til kommentar
mushi: Slike holdninger provoserer meg. Det er alt for lett å få seg dyr i Norge i dag. Det skulle vært et obligatorisk kurs og medfølgende "lappen" før man fikk lov til å kjøpe dyr spør du meg.

8060676[/snapback]

Helt enig. Og blir noen tatt for mishandling av dyr skulle de ha blitt nektet å noensinne ha dyr igjen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...