Bruker-33331 Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 (endret) Det er altfor lite liv på dette stedet om natta.Vi sprengte ei søppelkasse dog. Moro 8058920[/snapback] Jeg og 2 andre pissa i en vann automat på skolen i dag. Tok av den korken nederst, fyllte masse vann, også pisse vi i den etter tur og smelta på korken igjen og satt den tilbake. Stakkers de som drakk av den, HAHA. Seriøst. edit: den står på et mørkt sted, så man ser ikke gulheta i beholderen så mye hvis du ikke går med lommelykt nesten Endret 2. mars 2007 av Bundy Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Tja, Kevin.. Det var jo helt FANTASTISK ekkelt ^^ Jeg er våken. Hvorfor er jeg våken? Torbjørn vekket meg jo ikke i dag annet enn da han kyssa meg >< Pleier å sovne etter sånt >_< Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Kanskje jeg skal gjøre det, bare pakistanere, kjekke gifte menn og asylsøkere som sjekker meg opp IRL. 8057605[/snapback] Pakistanere er hyggelige folk Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Nettopp starta i ny jobb, og skulle egentlig ha min tredje dag i dag. Men klokka 1:00 i natt våkna jeg av kvalme, løp på dass og spøy, og sitter nå med 39 i feber. Kjipt å ringe sjefen å melde seg syk etter kun 2 dager på jobb. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Da var jeg ferdig med min fagstil, det er kos å ha søstre som leser gjennom og retter ca halve stilen.... Men jeg må undre meg litt over overskrifta tror jeg... Lenke til kommentar
mushi Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 (endret) At det er mulig å bli så trøtt! Tror jeg dør av utmattelse snart. ----------- Ser på beverly hills. Det er så jævla stort nummer at Dylan vil at Brenda skal begynne på p-piller. De skrangler skikkelig og Brenda synes ikke at han respekterer henne. rofl. Endret 2. mars 2007 av mushi Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Omg. The times they are a-changing. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Ja. Midten av 90-tallet var saker det. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Omg, nesten flaut, men det husker jeg xD Den episoden, altså. Hihi. Jeg kjeder meg. jeg burde sove nå. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Fy faen jeg er ikke mye frisk i dag ass... Dro på kurs mot bedre vitende og tenkte jeg måtte få med meg det jeg kunne. Nå tror jeg egentlig jeg skal dra hjem igjen snart for jeg får ikke med meg mye likevel. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Wee, baguetter med egg. Wee, ut å gå på ski. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Nettopp stått opp etter en dårlig nattesøvn. Har hostet hele natten, i tillegg til å ha kastet opp i sengen. Måtte til å hive ut madrassen og greier. Møkkadag. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Nå er flybiletter bestilt til Manila! Bergen - Stansted Buss Stansted - Gatwick Gatwick - Doha Doha - Manila Totalt 17timer flytid.. Vekk fra kalde norge 8058733[/snapback] JEg stemmer for Hawaii men. Tar vel en 17 timer, men du kan fly CO Osl-EWR-HNL saa bare et stopp. 8058790[/snapback] HNL er vell honolulu og ERW Newmark hvis jeg husker rett. Har vært 3uker i statene og jeg følte meg sett ned på og behandlet som dritt så statene er ikke førstevalget kun for ferie ,men ser nå ut som jeg skal over der i sommer for å være statist i en film. Jeg hadde lyst på en turistopplevelse litt utover det vanlige og siden jeg har blitt mer og mer fasinert av filippinene og flere bekjente sier at jeg burde flytte dit så bestemte jeg meg for å reise. De har direktefly fra Oslo til manila ,men er jo ikke innteresert til å betalte 3ganger så mye når jeg kan mellomlande litt mindre. Sparte også 500kr ved å mellomlande en gang i DOHA fra London. Angrer litt på den meldingelandingen ,men det er jo greit å strekke litt på bena imens. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 At det er mulig å bli så trøtt! Tror jeg dør av utmattelse snart. 8059498[/snapback] Kjenner til den der. Sitter stuptrøtt på skolen nå og må gå på jobb kl 15 :/ Det er så jævlig. Jeg har vondt i ryggen i tillegg. Kiropraktoren sa at jeg har en betennelse i korsryggen på høyre side. Det var jo GRRRREAT news, eh? :| Å sitte i kassa med sånn rygg er en "fryd"...."tusenfryd"... Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 (endret) Kjenner til den der. Sitter stuptrøtt på skolen nå og må gå på jobb kl 15 :/ Det er så jævlig. Jeg har vondt i ryggen i tillegg. Kiropraktoren sa at jeg har en betennelse i korsryggen på høyre side. Det var jo GRRRREAT news, eh? :| Å sitte i kassa med sånn rygg er en "fryd"...."tusenfryd"... 8060096[/snapback] Du er ingen tusenfrydvenn? Egentlig så er det great news. Du vet hvorfor smertene er der, og du kan få behandling og råd for å unngå at det dukker opp igjen senere. Om de ikke hadde funnet noen grunn hadde du vært ute å kjøre. Endret 2. mars 2007 av NgZ Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Kjenner til den der. Sitter stuptrøtt på skolen nå og må gå på jobb kl 15 :/ Det er så jævlig. Jeg har vondt i ryggen i tillegg. Kiropraktoren sa at jeg har en betennelse i korsryggen på høyre side. Det var jo GRRRREAT news, eh? :| Å sitte i kassa med sånn rygg er en "fryd"...."tusenfryd"... 8060096[/snapback] Du er ingen tusenfrydvenn? Egentlig så er det great news. Du vet hvorfor smertene er der, og du kan få behandling og råd for å unngå at det dukker opp igjen senere. Om de ikke hadde funnet noen grunn hadde du vært ute å kjøre. 8060104[/snapback] Jeg hater tusenfryd "with a passion"... på lik linje med McDonnalds. Det som er er at jeg har fått time igjen på mandag. Hittil har det kosta meg 900kr +300kr(på mandag som kommer). Jeg har fått 4.5k i lønn, minus 800kr for månedskort. Atm har jeg 2700. Minus 300 for legebesøk neste gang, er det 2500. Jeg skal på studietur til Tyskland den 13. Jeg må ha cash. Med andre ord, jeg har ikke råd til flere timer atm. Men jeg skal snakke litt alvorlig med han legen og spøre hvor alvorlig det er, hva jeg kan gjøre for å ordne det (evt antibiotika for å fjerne betennelsen elns) og si at jeg må legge det hele på is en stund. Slik er livet Nå sitter jeg foran PCen og prøver å gjøre database oppgaver. Plutselig får jeg vondt i korsryggen igjen og litt sånn midt på ryggen. Og tanken på at jeg skal sitte i kassa i 4 timer i dag og 7 timer i morgen er ikke akkuratt happy. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Høres ikke så artig ut, nei. Men du burde da kunne få dekket noe behandling av "han staten"? I hvert fall hvis det er en betennelse og du tar det gjennom legen din. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Høres ikke så artig ut, nei.Men du burde da kunne få dekket noe behandling av "han staten"? I hvert fall hvis det er en betennelse og du tar det gjennom legen din. 8060159[/snapback] kan ikke helt se hvordan jeg får gjort det, i og med at det er kontant oppgjør etter hver time der. Hvorfor skal da staten betale for min behandling? Jeg har vel sånn folketrygdkort, men spørs om kiropraktor går under "lege" definisjonen der Lenke til kommentar
mushi Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 (endret) Høres ikke så artig ut, nei.Men du burde da kunne få dekket noe behandling av "han staten"? I hvert fall hvis det er en betennelse og du tar det gjennom legen din. 8060159[/snapback] Det høres også ut som om du kan få andelskort. Stikk til trygdekontoret og hør. Alt du betaler utover 1600 kr i løpet av et år får du tilbake av dem. Jeg gjør det. Endret 2. mars 2007 av mushi Lenke til kommentar
Solid Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Nå er jeg faenmeg lei av å være syk. Eneste trøsten jeg har er at jeg ikke har sett prison break og har alle episodene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg