Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg trenger et svar på et spørsmål:

Vi har nå nettopp startet med Track and Field, direkte oversatt til friidrett. Det er dritslitsomt, og da mener jeg dritslitsomt. Jeg er dau hver eneste dag når jeg kommer hjem.

Blir det da galt å skrive en blogg der jeg gjør om hele treningen til livet i en konsentrasjonsleir under andre verdenskrig? Der jeg omgjør trenerene til SS-soldater og gir dem tyske fraser som de sier igjennom "historien". Vi blir omgjort til arbeidere som blir kjørt hardt (noe som vi blir i treningen). Jeg kommer selvsagt til å overdrive en hel del, og dette kommer jeg jo til å si på slutten. Jeg kommer også til å prøve å skrive dette slik som det blir skrevet i en bok. Slik at det blir litt mer interessant å lese enn når jeg ramser opp alt som har skjedd. Men blir dette galt og uetisk? Eller er det helt greit?

Endret av Ustedalen
Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Ustedalen

Jeg synes du skal gå for det. Ser frem til å lese ditt blogginnlegg. Humor er en fin ting.

Endret av member-101642
Lenke til kommentar

Ustedalen: Etikk er personlig og ytringsfriheten er universell, men hvis du selv har kvaler så ville jeg droppet det. Å sammenligne noe med nazismen er egentlig ikke det mest kreative man kan gjøre, og det er egentlig med på å utvanne minnet. Hvis man kan sammenligne friidrett med nazisme, så er det ikke lenge før alt kan sammenlignes med nazisme, og da glemmer vi raskt hva som var så ille med bevegelsen.

Jeg forstår dog ikke helt motivasjonen, med tanke på at du har meldt deg på frivillig og sannsynligvis kan gi deg når som helst.

Lenke til kommentar
*snipp*

8058633[/snapback]

Selv har jeg ikke noe problem med dette, men til tider kan min mangel på etikk være litt for stor. Jeg vet det ikke er kreativt, men jeg kommer ikke til å skrive at "friidrett er som nazityskland". Jeg kommer til å lage en historie, der jeg trekker deler av fakta inn.

Og ja, jeg vet jeg har meldt meg på frivillig og jeg kommer til å holde på med det. Jeg har ingenting imot Track and Field og jeg synes det faktisk er utrolig digg når du er ferdig. Men det er slitsomt, og det er det jeg vil få frem i den lille historien min.

Det hørtes ganske bra ut :)

Dog hvordan folket der borte kommer til å ta det vet jeg ikke :wee:

8058634[/snapback]

Folket her borte skal ikke lese det. Det hele skal stå på norsk med noen fraser på tysk. Jeg tror jeg går for det. :wee:

Lenke til kommentar
Get on track baby, get on track... Jeg er ensom her...

8058646[/snapback]

Akkurat nå googler jeg etter utfordrende bilder av marge simpson og leser om hvordan jeg kan trene meg opp til å få en hollywood-kropp.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
marge_nude.jpg
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...