xD^^ Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Brød, havregryn, og ymse frokostblandinger er jo elzk! <3 Lenke til kommentar
mushi Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Men brødmat suger da... Brød blir bare tørt, og jeg liker nesten ingen pålegg... 8058429[/snapback] Eneste jeg liker på brød er ost, men det kan man gjøre mye rart med Kjøp kjøttpålegg laget av reint kjøtt (ikke salami-shit). Kjøp inn fancy salat du aldri har smakt før, paprika, tomat og agurk. Plutselig er brød godt igjen! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Tror heller vi kan si at i Mexico har de 2 timer matpause. Den ene timen spiser de chili, den andre timen sitter de på dass mens det svir i ræva. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Brød med brunost og jordbærsyltetøy *sexeh på* Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 (endret) Jeg liker ikke ekkel salat ting... Venskelig, jegnei? Ja brunost med syltetøy er digg...men da med nyrista brød Jeg stemmer ja til sånn som det var på sommerjobben min.... 250kr i mnd, så mye brød du kan spise, toaster, ovn, alle mulige pålegg... Da spiste jeg godt da Endret 2. mars 2007 av Best0 Lenke til kommentar
mushi Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 (endret) Jeg liker ikke ekkel salat ting... 8058446[/snapback] Har du prøvd det på ost og brød? Nei? Har du hatt positiv innstilling? Ikke det nei? Så ikke bitch og kjøp deg nugatti! Endret 2. mars 2007 av mushi Lenke til kommentar
multisync Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 hva er galt med nugatti? ps. spesielt godt om du ikke har smakt det på over en uke, da er det mer nøttesmak mmmmmm.... Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Jeg liker ikke ekkel salat ting... 8058446[/snapback] Har du prøvd det på ost og brød? Nei? Har du hatt positiv innstilling? Ikke det nei? Så ikke bitch og kjøp deg nugatti! 8058453[/snapback] Rawr. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Liker ikke sjokolade jeg, så nugatti er ikke min ting. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Et tips Demille: Bruk hans virkelige navn. Ikke B-real.8058361[/snapback] Why? Dette er forumkjærlighet! 8058370[/snapback] De vil bare prøve å lure deg til å skrive navnet mitt that's all. b-real: Det er ikke å skyve under en stol at alle land har noe å lære av hverandre, og akkurat når det gjelder mat så har Norge noe å lære av samtlige land. I Mexico tar lunsj i to timer (en time mat, en time siesta) mens i Frankrike tar man turen til nærmeste kafé og tar seg en croissant og et glass vin.8058426[/snapback] Man har mye å lære av matvanene til andre land ja, dog at det skal være et mål at folk skal gå rundt å kjøpe ting hele tida hos forretninger syns jeg er noe tøv.Og så feite vi hadde blitt! Det hadde nok gått bra i norge hvor alle er hypokondere og vi har et stadig minkende sykehusbudsjett.8058431[/snapback] Vi er nok ikke de største hypokonderne men vi er på god vei. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 nugatti er jeg lei First prive nøttepålegg er jeg lei Nugatti crisp funker med iskald melk... Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Jeg liker ikke ekkel salat ting... Venskelig, jegnei? Ja brunost med syltetøy er digg...men da med nyrista brød Jeg stemmer ja til sånn som det var på sommerjobben min.... 250kr i mnd, så mye brød du kan spise, toaster, ovn, alle mulige pålegg... Da spiste jeg godt da 8058446[/snapback] Gamle jobben min var det 5,- i kantina så kunne du spise så mye du ville av hva du ville.. Var digg! Jeg blei stapp mett hver gang jeg jobba jeg Var kaker der også Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 De vil bare prøve å lure deg til å skrive navnet mitt that's all. 8058462[/snapback] Er det hemmelig? Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 De vil bare prøve å lure deg til å skrive navnet mitt that's all. 8058462[/snapback] Er det hemmelig? 8058466[/snapback] 5 spenn på at du heter Gisle. (wild shot) Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Sånt, opplegg bør det være på skolene og...Selvom jeg ser at det er litt vanskelig og gjennomføre.. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Er det hemmelig? 8058466[/snapback] "Man skal ikke nevne b|real sitt alter ego" -Gammelt jungelord Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Er det hemmelig?8058466[/snapback] Nei det er ikke hemmelig i det hele tatt, jeg vil bare ikke at det skal brukes rett og slett og at folk kan søke opp meg så fryktelig lett Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 5 spenn på at du heter Gisle. (wild shot) 8058468[/snapback] Jeg sier bare: Mamman min, du og en buss. Nei det er ikke hemmelig i det hele tatt, jeg vil bare ikke at det skal brukes rett og slett og at folk kan søke opp meg så fryktelig lett 8058474[/snapback] Jeg vil heller ikke at mitt skal sies hyppig. Da kan det bli missbrukt Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 b-real: Det er ikke å skyve under en stol at alle land har noe å lære av hverandre, og akkurat når det gjelder mat så har Norge noe å lære av samtlige land. I Mexico tar lunsj i to timer (en time mat, en time siesta) mens i Frankrike tar man turen til nærmeste kafé og tar seg en croissant og et glass vin.8058426[/snapback] Man har mye å lære av matvanene til andre land ja, dog at det skal være et mål at folk skal gå rundt å kjøpe ting hele tida hos forretninger syns jeg er noe tøv. 8058462[/snapback] Kapitalisme > all. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Jeg sier bare: Mamman min, du og en buss. Var til b-real, men greit. Ikke min skyld at du har en syk fantasi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg