Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men brødmat suger da... Brød blir bare tørt, og jeg liker nesten ingen pålegg...

8058429[/snapback]

Eneste jeg liker på brød er ost, men det kan man gjøre mye rart med :) Kjøp kjøttpålegg laget av reint kjøtt (ikke salami-shit). Kjøp inn fancy salat du aldri har smakt før, paprika, tomat og agurk. Plutselig er brød godt igjen!

Lenke til kommentar

Jeg liker ikke ekkel salat ting... :innocent:

Venskelig, jegnei?

Ja brunost med syltetøy er digg...men da med nyrista brød

Jeg stemmer ja til sånn som det var på sommerjobben min....

250kr i mnd, så mye brød du kan spise, toaster, ovn, alle mulige pålegg...

Da spiste jeg godt da :)

Endret av Best0
Lenke til kommentar
Jeg liker ikke ekkel salat ting...  :innocent:

8058446[/snapback]

Har du prøvd det på ost og brød? Nei? Har du hatt positiv innstilling? Ikke det nei? Så ikke bitch og kjøp deg nugatti!

:innocent:

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Et tips Demille: Bruk hans virkelige navn. Ikke B-real.

8058361[/snapback]

Why? Dette er forumkjærlighet! :cool:

8058370[/snapback]

De vil bare prøve å lure deg til å skrive navnet mitt that's all.

b-real: Det er ikke å skyve under en stol at alle land har noe å lære av hverandre, og akkurat når det gjelder mat så har Norge noe å lære av samtlige land. I Mexico tar lunsj i to timer (en time mat, en time siesta) mens i Frankrike tar man turen til nærmeste kafé og tar seg en croissant og et glass vin.

8058426[/snapback]

Man har mye å lære av matvanene til andre land ja, dog at det skal være et mål at folk skal gå rundt å kjøpe ting hele tida hos forretninger syns jeg er noe tøv.
Og så feite vi hadde blitt! Det hadde nok gått bra i norge hvor alle er hypokondere og vi har et stadig minkende sykehusbudsjett.

8058431[/snapback]

Vi er nok ikke de største hypokonderne men vi er på god vei.
Lenke til kommentar
Jeg liker ikke ekkel salat ting...  :innocent:

Venskelig, jegnei?

Ja brunost med syltetøy er digg...men da med nyrista brød

Jeg stemmer ja til sånn som det var på sommerjobben min....

250kr i mnd, så mye brød du kan spise, toaster, ovn, alle mulige pålegg...

Da spiste jeg godt da :)

8058446[/snapback]

Gamle jobben min var det 5,- i kantina så kunne du spise så mye du ville av hva du ville.. Var digg! Jeg blei stapp mett hver gang jeg jobba jeg :p Var kaker der også :D

Lenke til kommentar
5 spenn på at du heter Gisle.

(wild shot)

8058468[/snapback]

Jeg sier bare: Mamman min, du og en buss.

Nei det er ikke hemmelig i det hele tatt, jeg vil bare ikke at det skal brukes rett og slett og at folk kan søke opp meg så fryktelig lett :)

8058474[/snapback]

Jeg vil heller ikke at mitt skal sies hyppig. Da kan det bli missbrukt :cool:

Lenke til kommentar
b-real: Det er ikke å skyve under en stol at alle land har noe å lære av hverandre, og akkurat når det gjelder mat så har Norge noe å lære av samtlige land. I Mexico tar lunsj i to timer (en time mat, en time siesta) mens i Frankrike tar man turen til nærmeste kafé og tar seg en croissant og et glass vin.

8058426[/snapback]

Man har mye å lære av matvanene til andre land ja, dog at det skal være et mål at folk skal gå rundt å kjøpe ting hele tida hos forretninger syns jeg er noe tøv.

8058462[/snapback]

Kapitalisme > all.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...