Datasmurf Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Slike sjokoladeegg med melkekrem er i grunn jævlig kvalmende når du spiser 4 stk veldig fort Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Slike sjokoladeegg med melkekrem er i grunn jævlig kvalmende når du spiser 4 stk veldig fort 8058299[/snapback] Velkommen etter Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Slike sjokoladeegg med melkekrem er i grunn jævlig kvalmende når du spiser 4 stk veldig fort 8058299[/snapback] Har selv spist 5 sånne i dag Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Aha, men jeg har ikke penger Har penger til mat hver dag, men de tar jeg fra en kop på kjøkkenet... tanken er at jeg kunne blitt rik hvis jeg heller hadde lagd meg niste.. Siden jeg bruker 35/50 kroner på lunch hver dag... Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Slike sjokoladeegg med melkekrem er i grunn jævlig kvalmende når du spiser 4 stk veldig fort 8058299[/snapback] Har selv spist 5 sånne i dag 8058305[/snapback] Å fy dæven rive det blir du uggen av. En kompis kjøpte ei hel eske med det for å eta på Rally Norway. Det blanda med litt mye øl resulterte med rævva i været i snøfonna mer enn èn gang. Men et par egg er kos. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Slike sjokoladeegg med melkekrem er i grunn jævlig kvalmende når du spiser 4 stk veldig fort 8058299[/snapback] Jeg spiste en stor pose marsipan før middag. Ble kvalm gitt. Skulle egentlig ta to biter Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Haha, så denne nå: b-real. b-real alt ved deg er så perfekt b-real når du kommer i SO blir jeg yr. b-real du er solen og jeg er blomsten du varmer meg, og gjør meg blid b-real du er så kjekk, og ikke frekk b-real du er veldig fin b-real skulle ønske du kunne bli min sammen jeg og du, erobre SO Du er min juvel fra nord jeg vil putte deg i min lomme, ta deg med. Vise deg frem og bevise at vi to har det fint. b-real ut deg ville jeg ikke vært OT whore b-real uten deg vet jeg ikke hvor jeg skal gjøre av meg b-real vær så snill bli min Så kan vi finne lykken i nerding! b-real, min favoritt moderator <3 Fra her: https://www.diskusjon.no/index.php?automodu...wentry&eid=1695 Genialt Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) Ellers så har jeg ikk jobb, derav ingen intekt.. Så hvorfor i alle dager sku jeg hatt penger?8058276[/snapback] Fordi noen mener at folk skal ha penger hele tiden uansett hvilken sammenheng 8058287[/snapback] Hva gjor du hver dag for lunch? Snacks? En cola (light)? Du bruker antagelig en del penger i en vanlig uke, selvom du ikke har inntekt... For aa ikke snakke om morgenkaffe, som blir en jaevlig stor utgift naar du legger det sammen... Endret 1. mars 2007 av JoachimR Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Haha, så denne nå: b-real. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor b-real alt ved deg er så perfektb-real når du kommer i SO blir jeg yr. b-real du er solen og jeg er blomsten du varmer meg, og gjør meg blid b-real du er så kjekk, og ikke frekk b-real du er veldig fin b-real skulle ønske du kunne bli min sammen jeg og du, erobre SO Du er min juvel fra nord jeg vil putte deg i min lomme, ta deg med. Vise deg frem og bevise at vi to har det fint. b-real ut deg ville jeg ikke vært OT whore b-real uten deg vet jeg ikke hvor jeg skal gjøre av meg b-real vær så snill bli min Så kan vi finne lykken i nerding! b-real, min favoritt moderator <3 Fra her: https://www.diskusjon.no/index.php?automodu...wentry&eid=1695 Genialt 8058321[/snapback] I R kul! Dessuten, er det noe i veien å vise sin kjærlighet til noen? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) Er det vanskelig å få jobb inne i byene da. Jeg bor ikke akkurat i hva man kan kalle by, med rundt 2000 innbyggere, så Jeg har ihvertfall jobb, jobbet mandag, tirsdag og onsdag, og skal på jobb igjen på lørdag. ENDRET: Neida, men til B-real Endret 1. mars 2007 av Matsemann Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 JoachimR se litt opp på sia... Lenke til kommentar
multisync Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Visste ikke det gikk så mye bra på tv så sent! Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 ENDRET: Neida, men til B-real 8058343[/snapback] Han er heit han da? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Jeg spiste en stor pose marsipan før middag. Ble kvalm gitt. Skulle egentlig ta to biter 8058315[/snapback] Prøv å kjøp sånne 500grams marsipanpølser...DER har du den sikre oppskrifta for å spy. Hva gjor du hver dag for lunch? Snacks? En cola (light)? Du bruker antagelig en del penger i en vanlig uke, selvom du ikke har inntekt...8058327[/snapback] Hørt om en fremmedting som ved navn matpakke? Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Et tips Demille: Bruk hans virkelige navn. Ikke B-real. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Visste ikke det gikk så mye bra på tv så sent! 8058350[/snapback] Seriøst? Finner bare shit jeg. Prøv å kjøp sånne 500grams marsipanpølser...DER har du den sikre oppskrifta for å spy.8058360[/snapback] Det er godt prøvd ut gitt. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Enig Thewizzz. Demille, be a little real, plx? Bruk hans ekte naavn. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Hørt om en fremmedting som ved navn matpakke? 8058360[/snapback] Vel, jeg tror ikke det er saa veldig mange som spiser matpakker. Dessuten skrev han, ser jeg nu, at han bruker omkring 35-50 kroner paa lunch daglig... Drikker du kaffe hver morgen ogsaa? Spors vel hvor du gaar, men en 25-35 kroner hver morgen legger ogsaa paa seg til aa bli en smaapen sum paa et aar. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Et tips Demille: Bruk hans virkelige navn. Ikke B-real. 8058361[/snapback] Why? Dette er forumkjærlighet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg