mushi Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 mushi: Ser du nøye nok etter? Du er da et pent menneske. 8058045[/snapback] oj.. takk Synes du høres morsom ut i fylla jeg 8058049[/snapback] hehe. Jeg er 99% lik på nett som irl har jeg fått høre flere ganger. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Jeg har da ikke sagt at sær og selvgod er noe negativt. Er bare at jeg er litt for mye av det på forumet og ellers på nett Alle gutter er så sinnsykt deilige når jeg er full.. Elns 8058071[/snapback] Var en grunn til etter "så lenge man ikke er for høy i hatten" Hvor skal du ut hen på lørdag? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 hehe. Jeg er 99% lik på nett som irl har jeg fått høre flere ganger. 8058088[/snapback] Da er du nok ganske koselig Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Mens jeg derimot er 1000 ganger mer selvgod i virkeligheten. Jeg vet jeg er god, og det skal alle andre også vite Okey da Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Var en grunn til etter "så lenge man ikke er for høy i hatten" Hvor skal du ut hen på lørdag? 8058092[/snapback] Okithen. Morsomt. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) Jeg tror jenter har generelt sett lettere å bli kjent med meg over msn en i virkeligheten, ettersom jeg er ganske sjenert... Tenker litt for mye over ting, som sikkert ikke betyr en shitt... Men ja fylla løser mange problemer... Edit: jeg sliter med at jenta jeg liker, men ikke kan få blir mange tusen ganger deiligere i fylla.. Det sammen med at vi ofte klenger litt i fylla hjelper jo ikke akkurat meg ... Endret 1. mars 2007 av Best0 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Nei, jeg får vel legge meg... Må på kurs i morra. Snakkes da folkens! *vinke* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Jo fullere jeg bli, dess høyere snakker jeg og jeg banner veldig mye, mer enn ejg gjør nå.8058023[/snapback] Skjønner ikke det hvorfor det skal være så mye restriksjoner på språket vårt hele tida. Jeg banner i et sett egentlig Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Jeg tror jenter har generelt sett lettere å bli kjent med meg over msn en i virkeligheten, ettersom jeg er ganske sjenert... Tenker litt for mye over ting, som sikkert ikke betyr en shitt... Men ja fylla løser mange problemer... 8058120[/snapback] Da er vi nok ganske like, er alt for sjenert til vanlig Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Morsomt. 8058117[/snapback] Hva? Får jeg ikke noe bedre svar enn det? Jaja... jeg som skal snu døgnrytmen min bør vel tusle slukøret til sengs snart uansett. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Jo fullere jeg bli, dess høyere snakker jeg og jeg banner veldig mye, mer enn ejg gjør nå.8058023[/snapback] Skjønner ikke det hvorfor det skal være så mye restriksjoner på språket vårt hele tida. Jeg banner i et sett egentlig 8058124[/snapback] Jeg banner til mamma, pappa, mormor, bestemor, i kassa på Rimi, i kirka, på jobb, på sjukehus, i telefon og på jobbinterjuv. Det er et ord ... ET ORD! De som føler for å bli støtt av det, kan faktisk ta seg en bolle og revurdere hva man egentlig skal engste seg over her i verden Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Hva? Får jeg ikke noe bedre svar enn det? Jaja... jeg som skal snu døgnrytmen min bør vel tusle slukøret til sengs snart uansett. 8058129[/snapback] Jeg skal ut imorra Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Hvor er vannpipa når du trengern? Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Yay, jeg skal og ut i morra...Hvis jeg får lurt pappa til å gi meg penger til øl Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Jeg banner til mamma, pappa, mormor, bestemor, i kassa på Rimi, i kirka, på jobb, på sjukehus, i telefon og på jobbinterjuv. Det er et ord ... ET ORD! De som føler for å bli støtt av det, kan faktisk ta seg en bolle og revurdere hva man egentlig skal engste seg over her i verden 8058139[/snapback] Enig. Jeg banner så og si over alt og er vel egentlig rart at man ikke har fått tilsnakk på jobb for akkurat det, men men...de hører vel at jeg er nordlending og jeg er vel kanskje unnskyldt Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) Som nordlænding forventes det faktisk at jeg skal banne mere enn vanlig. Det gjør jeg også, og da bare ler folk. Blir litt sånn "du skal høre mye". Alt MÅ være dritartig fordi de er jo fra nord-norge! Og de drekk øl! Banner jeg for lite får jeg tilsnakk. Endret 1. mars 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Yay, jeg skal og ut i morra...Hvis jeg får lurt pappa til å gi meg penger til øl 8058165[/snapback] Og det gidder han?.. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Yay, jeg skal og ut i morra...Hvis jeg får lurt pappa til å gi meg penger til øl 8058165[/snapback] Hva med aa bare sporre ham om aa kjope det til deg? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Nordlendinger er som folk med downs. Mens vanlige mennesker har regler å følge når det gjelder høflighet, så blir nordlendinger og Downs-folk unnskyldt. "Stakkars, de vet jo ikke bedre." ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg