Hashtægg Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Redd for at de skal avsløre for vennene dine hvem du egentlig er eller 8057934[/snapback] Ja, jeg er jo noe normal på skolen. Nå kommer dem til å tro jeg er helt sjuk Lenke til kommentar
mushi Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Selvfølgelig teller ikke dem du ikke snakker med, blodsbåndet forsvinner automatisk. 8057929[/snapback] Ja det var det jeg også mente. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Soltun Folkehøgskole ligger der Troms og Nordland møtes - ved det frodige Tjeldsundet - en naturperle i et av Europas minst forurensede områder. Jeg kommer til å dø av.. for lite forurensa luft. Elns? Natta Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Da legger jeg meg! Sov godt alle de som kan! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Ja, jeg er jo noe normal på skolen. Nå kommer dem til å tro jeg er helt sjuk 8057945[/snapback] Er en slags superhelt du da... Normal på skolen og superspammer på fritiden Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Redd for at de skal avsløre for vennene dine hvem du egentlig er eller 8057934[/snapback] Ja, jeg er jo noe normal på skolen. Nå kommer dem til å tro jeg er helt sjuk 8057945[/snapback] Vell, noen jeg kjenner leser jo forumet og ble ganske overrasket da de så at jeg ikke var den personen de trodde jeg var Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Til helvete med hele skolen og pcen, bedøkprøven i morra kommer til å gå så jævlig til helvete, takket være den jævla pcen ... får installere tidslås på den, så jeg da jeg begynner å øve kan stille inn så jeg ikke får brukt den før neste dag ... ! Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Er en slags superhelt du da... Normal på skolen og superspammer på fritiden 8057966[/snapback] La meg si det på denne måten. Jeg er like selvgod og sær irl og. Men, jeg er jo høyere i hatten på nett enn irl. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Men, jeg er jo høyere i hatten på nett enn irl. 8057980[/snapback] Ingen ser to ganger på meg irl hvis jeg er edru. Merkelig nok får jeg meg alltid masse nye venner i fylla Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) Men, jeg er jo høyere i hatten på nett enn irl. 8057980[/snapback] Ingen ser to ganger på meg irl hvis jeg er edru. Merkelig nok får jeg meg alltid masse nye venner i fylla 8057991[/snapback] Hvorfor ikke det? Du ser da helt normal og koselig ut på bildene jeg har sett av deg du! Men i fylla så flytter vi gutta "dessverre" fokusen på ansikt og personelighet over på kropp og lettpulthet (er det et ord) ... så gutter i fylla er svin. Inkludert meg. Endret 1. mars 2007 av SkyMarshall Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Ingen ser to ganger på meg irl hvis jeg er edru. Merkelig nok får jeg meg alltid masse nye venner i fylla 8057991[/snapback] Kanskje du tør være deg selv mere i fylla? Er slik med meg i hvertfall. *nippe til gin'en* Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Kanskje du tør være deg selv mere i fylla? Er slik med meg i hvertfall. *nippe til gin'en* Sånn er jeg, men når det går over en viss grense blir det litt for mye av det gode. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) Hvorfor ikke det? Du ser da helt normal og koselig ut på bildene jeg har sett du? Men i fylla så flytter vi gutta "dessverre" fokusen på ansikt og personelighet over på kropp og lettpulthet (er det et ord) ... så gutter i fylla er svin. Inkludert meg. 8058002[/snapback] Tror det er fordi jeg som lars sier, tørr å være megselv for ingen kommer til å huske meg allikavel fordi de var så fulle Desverre har jeg et veldig lettkjennelig ansikt alle husker. Jo fullere jeg bli, dess høyere snakker jeg og jeg banner veldig mye, mer enn ejg gjør nå. Endret 1. mars 2007 av mushi Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Ingen ser to ganger på meg irl hvis jeg er edru. Merkelig nok får jeg meg alltid masse nye venner i fylla 8057991[/snapback] No alla sånn med meg og. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Ingen ser to ganger på meg irl hvis jeg er edru. Merkelig nok får jeg meg alltid masse nye venner i fylla 8057991[/snapback] Alle er som regel hyggeligere i fylla. Det sies at det er da man er seg selv 100% Så egentlig er de fleste folk veldig greie, egentlig.. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) La meg si det på denne måten.Jeg er like selvgod og sær irl og. Men, jeg er jo høyere i hatten på nett enn irl. 8057980[/snapback] Sær= kan være positivt. Selvgod=positiv egenskap, så lenge man ikke er for høy i hatten. Jeg tror definitivt jeg er mer attraktiv edru enn i fylla. Men terskelen senkes vel tilsvarende i fylla for jenter også. Endret 1. mars 2007 av NgZ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 http://klipps.no/tidenes_latterkrampe/ <- faen for en latter o.O mushi: Ser du nøye nok etter? Du er da et pent menneske. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Tror det er fordi jeg som lars sier, tørr å være megselv for ingen kommer til å huske meg allikavel fordi de var så fulle Desverre har jeg et veldig lettkjennelig ansikt alle husker. Jo fullere jeg bli, dess høyere snakker jeg og jeg banner veldig mye, mer enn ejg gjør nå. 8058023[/snapback] Synes du høres morsom ut i fylla jeg Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) Sær= kan være positivt. Selvgod=positiv egenskap, så lenge man ikke er for høy i hatten. Jeg tror definitivt jeg er mer attraktiv edru enn i fylla. Men terskelen senkes vel tilsvarende i fylla for jenter også. 8058034[/snapback] Jeg har da ikke sagt at sær og selvgod er noe negativt. Er bare at jeg er litt for mye av det på forumet og ellers på nett Alle gutter er så sinnsykt deilige når jeg er full.. Elns Endret 1. mars 2007 av Demille Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 http://klipps.no/tidenes_latterkrampe/ <- faen for en latter o.O 8058045[/snapback] Å herregud jeg lo :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg