Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Redd for at de skal avsløre for vennene dine hvem du egentlig er eller :tease:

8057934[/snapback]

Ja, jeg er jo noe normal på skolen. Nå kommer dem til å tro jeg er helt sjuk :hm:

8057945[/snapback]

Vell, noen jeg kjenner leser jo forumet og ble ganske overrasket da de så at jeg ikke var den personen de trodde jeg var :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476

Til helvete med hele skolen og pcen, bedøkprøven i morra kommer til å gå så jævlig til helvete, takket være den jævla pcen ... får installere tidslås på den, så jeg da jeg begynner å øve kan stille inn så jeg ikke får brukt den før neste dag ... !

Lenke til kommentar
Men, jeg er jo høyere i hatten på nett enn irl. :p

8057980[/snapback]

Ingen ser to ganger på meg irl hvis jeg er edru. Merkelig nok får jeg meg alltid masse nye venner i fylla :hmm:

8057991[/snapback]

Hvorfor ikke det? Du ser da helt normal og koselig ut på bildene jeg har sett av deg du! :)

Men i fylla så flytter vi gutta "dessverre" fokusen på ansikt og personelighet over på kropp og lettpulthet (er det et ord) ... så gutter i fylla er svin. Inkludert meg.

Endret av SkyMarshall
Lenke til kommentar
Ingen ser to ganger på meg irl hvis jeg er edru. Merkelig nok får jeg meg alltid masse nye venner i fylla  :hmm:

8057991[/snapback]

Kanskje du tør være deg selv mere i fylla? :hmm: Er slik med meg i hvertfall. *nippe til gin'en*
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Kanskje du tør være deg selv mere i fylla? :hmm:  Er slik med meg i hvertfall. *nippe til gin'en*

Sånn er jeg, men når det går over en viss grense blir det litt for mye av det gode.

Lenke til kommentar
Hvorfor ikke det? Du ser da helt normal og koselig ut på bildene jeg har sett du? Men i fylla så flytter vi gutta "dessverre" fokusen på ansikt og personelighet over på kropp og lettpulthet (er det et ord) ... så gutter i fylla er svin. Inkludert meg.

8058002[/snapback]

Tror det er fordi jeg som lars sier, tørr å være megselv for ingen kommer til å huske meg allikavel fordi de var så fulle :wee: Desverre har jeg et veldig lettkjennelig ansikt alle husker.

Jo fullere jeg bli, dess høyere snakker jeg og jeg banner veldig mye, mer enn ejg gjør nå.

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Ingen ser to ganger på meg irl hvis jeg er edru. Merkelig nok får jeg meg alltid masse nye venner i fylla  :hmm:

8057991[/snapback]

Alle er som regel hyggeligere i fylla. Det sies at det er da man er seg selv 100%

Så egentlig er de fleste folk veldig greie, egentlig..

Lenke til kommentar
La meg si det på denne måten.

Jeg er like selvgod og sær irl og. Men, jeg er jo høyere i hatten på nett enn irl. :p

8057980[/snapback]

Sær= kan være positivt. Selvgod=positiv egenskap, så lenge man ikke er for høy i hatten. ;)

Jeg tror definitivt jeg er mer attraktiv edru enn i fylla. Men terskelen senkes vel tilsvarende i fylla for jenter også. :p

Endret av NgZ
Lenke til kommentar
Tror det er fordi jeg som lars sier, tørr å være megselv for ingen kommer til å huske meg allikavel fordi de var så fulle :wee: Desverre har jeg et veldig lettkjennelig ansikt alle husker.

Jo fullere jeg bli, dess høyere snakker jeg og jeg banner veldig mye, mer enn ejg gjør nå.

8058023[/snapback]

Synes du høres morsom ut i fylla jeg :)
Lenke til kommentar
Sær= kan være positivt. Selvgod=positiv egenskap, så lenge man ikke er for høy i hatten. ;)

Jeg tror definitivt jeg er mer attraktiv edru enn i fylla. Men terskelen senkes vel tilsvarende i fylla for jenter også. :p

8058034[/snapback]

Jeg har da ikke sagt at sær og selvgod er noe negativt. Er bare at jeg er litt for mye av det på forumet og ellers på nett :cool:

Alle gutter er så sinnsykt deilige når jeg er full.. Elns

Endret av Demille
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...