Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ønsk meg velkommen til tråden. Grunnet til at jeg er så sent ute er at det var veldig mange sider å lese.

:whistle:

8057839[/snapback]

Du har faktisk lest alle sidene? Jaja velkommen skal du være :D

8057848[/snapback]

Takktakk, men ikke ta setning helt seriøst :ph34r:

Lenke til kommentar
Jeg drar til Hawaii i morgen tidlig! :D

Folte dere trengte aa vite det...

8057836[/snapback]

Er det nå jeg skal gå bazookas på verdens mest ********* ****nge?

Frontalangrep ja. Man stopper ikke der heller.

Men lol JoachimR, jeg har mer penger enn deg, ahha. For par dager siden hadde du 1kr,50 øre elns. Owned much? Og ja, jeg har tjent de sjøl, jeg fikk dem ikke overført fra familiens konti.

Lenke til kommentar
Tror ikke du har så mye å frykte, dvergen...

8057878[/snapback]

Jeg tror ikke noen i familien min er overvektige. Jo, bestefar har diiiger mage og kreft i hytt og pine (men snakker ikke emd han lengre, så han tells ikke) og halvbroren min er ganske lubben (men snakker ikke med han heller og han er bare halv). Tror jeg er trygg.

Lenke til kommentar
Jeg drar til Hawaii i morgen tidlig! :D

Folte dere trengte aa vite det...

8057836[/snapback]

Du har ikke råd jo ^^

8057855[/snapback]

Nei, det er forsaavidt riktig.

Jeg sa jeg hadde et par kroner paa en av mine konti, hvilket jeg fortsatt har. Men jeg jobber faktisk jaevlig hardt for aa tjene penger, som da heldigvis ikke gaar inn paa ovennevnte konto. Alt er ikke bare overfort fra familien, det er sikkert aa visst.

Lenke til kommentar
Jeg tror ikke noen i familien min er overvektige. Jo, bestefar har diiiger mage og kreft i hytt og pine (men snakker ikke emd han lengre, så han tells ikke) og halvbroren min er ganske lubben (men snakker ikke med han heller og han er bare halv). Tror jeg er trygg.

8057904[/snapback]

Selvfølgelig teller ikke dem du ikke snakker med, blodsbåndet forsvinner automatisk.

Siste post på Uealand vet hvor lenge dediseres til meg, Demille og vår kommende verdenserobring.

Lenke til kommentar
OMFG, er bare fler og fler fra klassen og skolen min som blir medlemmer på nettby. Og jeg som har masse forumfolk der under venner :ph34r:

*slette iherdig*

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
neeida :whistle:

8057921[/snapback]

Redd for at de skal avsløre for vennene dine hvem du egentlig er eller :tease:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...