Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Prove it!

8057397[/snapback]

Øhmm..

Ja, så jeg har hørt det ble slutt mellom deg og dama :hm: Drit da, etter at dere har vært så lenge sammen. Men du kan jo trøste deg med at du har hatt en fin tid sammen med henne, og hey life goes on.. Sååe bolle? :dribble:

Lenke til kommentar
Nei, hvorfor er den ikke det?

Jeg har søkt på mange andre ting også da, så spørs hva som skjer. Hva kan du anbefale da?

8057373[/snapback]

Jeg er ikke fit for førstegangstjeneste (manglende dybdesyn og granatkasting er visst ikke bra :p). Har bare hørt litt om at enkelte som blir knepet i tjuvperm eller andre ting gjerne tar igjen ved å være så jævlig som mulig mot mp-er. Vet ikke om det er noe utbredt fenomen da...

Det jeg vet sikkert er at de jobber utrolig mye mer enn andre. Har ikke helt tallene på det nå, men det er en sak for de tillitsvalgte i forsvaret for tiden at MP har alt for lite fritid/for mange arbeidstimer.

Lenke til kommentar
Prove it!

8057397[/snapback]

Øhmm..

Ja, så jeg har hørt det ble slutt mellom deg og dama :hm: Drit da, etter at dere har vært så lenge sammen. Men du kan jo trøste deg med at du har hatt en fin tid sammen med henne, og hey life goes on.. Sååe bolle? :dribble:

8057406[/snapback]

:hrm: Synes du går litt fort fram her :ohmy:

Lenke til kommentar

Jeg vil rydde rommet, men rommet gidder ikke samarbeide. Fant fem plagg som jeg ikke visste at jeg hadde kjøpt og som prislappen fortsatt er på. Jeg kan shoppe i mitt eget rom. Så gøy, samtidig så trist :blush:

NgZ: Ok, får håpe det bare er rykter, da. Jeg tenkte uansett å ringe dit og få litt mer informasjon :)

Endret av applemania
Lenke til kommentar
Jeg vil rydde rommet, men rommet gidder ikke samarbeide. Fant fem plagg som jeg ikke visste at jeg hadde kjøpt og som prislappen fortsatt er på. Jeg kan shoppe i mitt eget rom. Så gøy, samtidig så trist  :blush:

NgZ: Ok, får håpe det bare er rykter, da. Jeg tenkte uansett å ringe dit og få litt mer informasjon :)

8057440[/snapback]

Haha, kjenner igjen det der... :wee: Har hatt orden stort sett etter at jeg flyttet ut, men det ligger litt slalomting fra sist helg rundt omkring enda....

Tror nok det er mye løse rykter, men det med arbeidstidene er fakta. Nå er det jo ikke nødvendigvis ille å jobbe mer enn noen av disse soldatlatsekkene gjør. :p

edit: Jeg hadde en orddelingsfeil! :ohmy:

Endret av NgZ
Lenke til kommentar
Åh, har ikke peil på sånt jeg..

Er bare deppa nå.. Orker ikke gjøre en dritt. Problemet er at jeg jobber og nåtte sitte 9,5 timer på jobb i dag.. gg

8057483[/snapback]

kjenner til den der. Det er det verste å sitte på jobb da :( Man har lyst bare å dra hjem, legge seg i senga og stirre blankt i taket :/

Lenke til kommentar
Ja.. Vi slo opp som venner i alle fall. Eneste positive i det hele egentlig..

Jeg kommer aldri til å få dame igjen xD

8057550[/snapback]

Både jeg og du vet at det der er et forbanna tøv. Selvsagt kommer du til å få tøser igjen.
Lenke til kommentar
Ja.. Vi slo opp som venner i alle fall. Eneste positive i det hele egentlig..

Jeg kommer aldri til å få dame igjen xD

8057550[/snapback]

Look on the brightside. Nå kan du tøse med andre damer så mye du vil :cool:

Skarstad: Du kan sitte å gjøre alle leksene til ukene fremover, i ferien.

Eller være med venner da..

Endret av Demille
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...