DJ_Dark Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Demille: Skal du være rehab dama mi når du er glad i å si slemme ting til meg? Hehe 8057377[/snapback] Så, den bad girl greia funker ikke på deg? I can play the nice too 8057391[/snapback] Prove it! Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Prove it! 8057397[/snapback] Øhmm.. Ja, så jeg har hørt det ble slutt mellom deg og dama Drit da, etter at dere har vært så lenge sammen. Men du kan jo trøste deg med at du har hatt en fin tid sammen med henne, og hey life goes on.. Sååe bolle? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Nei, hvorfor er den ikke det? Jeg har søkt på mange andre ting også da, så spørs hva som skjer. Hva kan du anbefale da? 8057373[/snapback] Jeg er ikke fit for førstegangstjeneste (manglende dybdesyn og granatkasting er visst ikke bra ). Har bare hørt litt om at enkelte som blir knepet i tjuvperm eller andre ting gjerne tar igjen ved å være så jævlig som mulig mot mp-er. Vet ikke om det er noe utbredt fenomen da... Det jeg vet sikkert er at de jobber utrolig mye mer enn andre. Har ikke helt tallene på det nå, men det er en sak for de tillitsvalgte i forsvaret for tiden at MP har alt for lite fritid/for mange arbeidstimer. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Prove it! 8057397[/snapback] Øhmm.. Ja, så jeg har hørt det ble slutt mellom deg og dama Drit da, etter at dere har vært så lenge sammen. Men du kan jo trøste deg med at du har hatt en fin tid sammen med henne, og hey life goes on.. Sååe bolle? 8057406[/snapback] Synes du går litt fort fram her Lenke til kommentar
applemania Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) Jeg vil rydde rommet, men rommet gidder ikke samarbeide. Fant fem plagg som jeg ikke visste at jeg hadde kjøpt og som prislappen fortsatt er på. Jeg kan shoppe i mitt eget rom. Så gøy, samtidig så trist NgZ: Ok, får håpe det bare er rykter, da. Jeg tenkte uansett å ringe dit og få litt mer informasjon Endret 1. mars 2007 av applemania Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Synes du går litt fort fram her 8057425[/snapback] Derfor man kaller det rehab, du skal bare bruke meg til å komme over eksen. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Har ingen problemer med det jeg. Det som skremmer meg... Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Jeg blir helt homofil av Vin Diesel og Keanu Reeves 8057348[/snapback] Førstnevnte kan jeg forstå men Keanu Reeves mann? Hallo? 8057366[/snapback] han er "soet" hehe neida. Enig at man kan stryke Keanu. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Har ingen problemer med det jeg. Det som skremmer meg...8057467[/snapback] Da var han ikke verd kjærlighetsorg da... Eller så kanskje du har funnet noe nytt og bedre bare Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Åh, har ikke peil på sånt jeg.. Er bare deppa nå.. Orker ikke gjøre en dritt. Problemet er at jeg jobber og nåtte sitte 9,5 timer på jobb i dag.. gg Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) Jeg vil rydde rommet, men rommet gidder ikke samarbeide. Fant fem plagg som jeg ikke visste at jeg hadde kjøpt og som prislappen fortsatt er på. Jeg kan shoppe i mitt eget rom. Så gøy, samtidig så trist NgZ: Ok, får håpe det bare er rykter, da. Jeg tenkte uansett å ringe dit og få litt mer informasjon 8057440[/snapback] Haha, kjenner igjen det der... Har hatt orden stort sett etter at jeg flyttet ut, men det ligger litt slalomting fra sist helg rundt omkring enda.... Tror nok det er mye løse rykter, men det med arbeidstidene er fakta. Nå er det jo ikke nødvendigvis ille å jobbe mer enn noen av disse soldatlatsekkene gjør. edit: Jeg hadde en orddelingsfeil! Endret 1. mars 2007 av NgZ Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Åh, har ikke peil på sånt jeg.. Er bare deppa nå.. Orker ikke gjøre en dritt. Problemet er at jeg jobber og nåtte sitte 9,5 timer på jobb i dag.. gg 8057483[/snapback] kjenner til den der. Det er det verste å sitte på jobb da Man har lyst bare å dra hjem, legge seg i senga og stirre blankt i taket :/ Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Åh, har ikke peil på sånt jeg.. Er bare deppa nå.. Orker ikke gjøre en dritt. Problemet er at jeg jobber og nåtte sitte 9,5 timer på jobb i dag.. gg 8057483[/snapback] Så du avviser meg?! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Ja.. Vi slo opp som venner i alle fall. Eneste positive i det hele egentlig.. Jeg kommer aldri til å få dame igjen xD Lenke til kommentar
applemania Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Jeg kommer aldri til å få dame igjen xD 8057550[/snapback] Det samme sa jeg også da jeg gjorde det slutt med kjæresten, men ... å, vent, jeg har fortsatt ikke ny type. Jaja, da stemmer det da Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Ja.. Vi slo opp som venner i alle fall. Eneste positive i det hele egentlig.. Jeg kommer aldri til å få dame igjen xD 8057550[/snapback] Både jeg og du vet at det der er et forbanna tøv. Selvsagt kommer du til å få tøser igjen. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 I morgen begynner ferien, noe som betyr to ting: 1. Jeg får masse fritid. 2. Jeg mister nettet, så jeg har ingenting å bruke tiden til. Det ser ut til at jeg må svippe innom biblioteket i morgen. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) Ja.. Vi slo opp som venner i alle fall. Eneste positive i det hele egentlig.. Jeg kommer aldri til å få dame igjen xD 8057550[/snapback] Look on the brightside. Nå kan du tøse med andre damer så mye du vil Skarstad: Du kan sitte å gjøre alle leksene til ukene fremover, i ferien. Eller være med venner da.. Endret 1. mars 2007 av Demille Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Finnes jo så mange der ute . Er ikke bare EN som er den riktige. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Eple, skriv en kontakt annonse her i OT så får du sikkert 100 frierbrev på pm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg