Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105476
Nei uff. Så tynn er ikke bra. Men selv vil jeg trene for å stramme opp litt. Ikke for å få store muskler nei..men for å ikke bli slapp og kvapsete.

8057213[/snapback]

Skal en god del trening til for at jenter skal få markerte muskler! Og tro meg, om du skulle begynne å få litt større og mer markerte muskler vil du ha god tid til å slutte å trene.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Nei uff. Så tynn er ikke bra. Men selv vil jeg trene for å stramme opp litt. Ikke for å få store muskler nei..men for å ikke bli slapp og kvapsete.

8057213[/snapback]

Jenter med six-pack er iallefall turndown!

musclegirl.jpg

Hun ser jo nesten fet ut fordi hun har så mye muskler!

8057232[/snapback]

Hu der har vel mer testosteron i kroppen enn en gutt i puberteten :p

Lenke til kommentar

8057213[/snapback]

Jenter med six-pack er iallefall turndown!

http://www.thayrone.com/musclegirl.jpg

Hun ser jo nesten fet ut fordi hun har så mye muskler!

8057232[/snapback]

Hu der har vel mer testosteron i kroppen enn en gutt i puberteten :p

8057257[/snapback]

Og silikon i puppene, det er fact at hvis jenter trener så nye, forsvinner fettvevet i puppene, og det blir bare musklar igjen

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
Jeg skal aldri bli sånn  ;) . Hadde aldri greid det heller. Um jeg sa jo bare at jeg ville ha strammere mage,lår etc. Snakka ikke om STORE MUSKLER etc!

8057238[/snapback]

Det er sånn det begynner. Men BÆM! Så er du er avhengig!

Lenke til kommentar
Hun så ikke så god ut å ta på....

8057271[/snapback]

Hun her ser god ut å ta på!! Jeg blir helt lesbisk av dama :cry:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Salma%20Hayek%20wallpaper2.jpg

8057297[/snapback]

Salma hayek er jo sikleobjekt på lik linje med hu derre dama som synger Crazy da :dribble:

Der tar du feil min venn. Det kan faktisk være ganske sexy, dog da er det snakk om beskjeden form for sixpak da.

8057300[/snapback]

Ja da skal det være beskjeden i ttilfelle Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Og silikon i puppene, det er fact at hvis jenter trener så nye, forsvinner fettvevet i puppene, og det blir bare musklar igjen

8057292[/snapback]

Går vel hovedsaklig på at hun har deffa (slanket bort alt fettet) for å få musklene til å bli markerte. Puppene blir ikke mindre av litt styrketrening.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...