Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe dakar B-real. Nå har jeg lyst på pannekaker med sjokolade btw. Åh det er digg<3

8056960[/snapback]

Prøv pannekake og bacon :dribble:

Faen nå blir jeg nødt til å gå å lage meg mat her! :mad:

8056965[/snapback]

Me too... Blir sulten av alt dette snakket jo

Bacon. Hm aldri prøvd faktisk. Må testes  :) . Kanskje i morgen! Det hadde vært elsk.

8056977[/snapback]

Det burde du prøve. det er kjempegodt.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Vi fikk karakterer på oppførsel mot kunder etc også. Skala fra 1-5...og jeg fikk 1. Jeg fatter det ikke jeg  :cry: . Jeg som smilte så mye at jeg hadde vondt etterpå.

8057029[/snapback]

Det er sikkert fordi du ikke var flink nok til å klaske rumpa ;)
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
En på jobben og jeg begynte å slanke oss samtidig. Han har gått ned åtte kilo og jeg har gått ned en. Urettferdig, jeg vedder på det er fordi han er rundere i kantene enn meg, i hvert fall så later jeg som det er derfor :p

8057017[/snapback]

På de bildene du har lagt ut i RPP har du ikke akkurat sett ut som en person som trenger å slanke seg :p Kanskje en grunn til at det ikke går så fort nedover.

Lenke til kommentar
Vi fikk karakterer på oppførsel mot kunder etc også. Skala fra 1-5...og jeg fikk 1. Jeg fatter det ikke jeg  :cry: . Jeg som smilte så mye at jeg hadde vondt etterpå.

8057029[/snapback]

Neste gang "mister" du pennen din, og bøyer deg fram og plukker den opp forann kundene :yes:. Neida, er ofte sånt da, altid når jeg føler jeg har gjort det bra på en prøve så får jeg en 3+ slengt i tryne.. Da blir man skuffa.

Lenke til kommentar
På de bildene du har lagt ut i RPP har du ikke akkurat sett ut som en person som trenger å slanke seg :p Kanskje en grunn til at det ikke går så fort nedover.

8057043[/snapback]

Man legger ikke akkurat de bildene i RPP der man ser feitest ut heller da :p

dj_dark: Jepp, har vært der selv. I tiden fremover kommer du til å lære mye om deg selv. Det suger, hardt, men har det så mye bedre som singel nå enn jeg har hatt det i noe forhold.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...