Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var  hun utviklingshemmet eller noe sånt? De vet jo ofte ikke konsekvensen av ting når de slår folk, tanten min jobber med sånne og hun har fått slag flere ganger i ansiktet :wee:

8056877[/snapback]

Hun manglet en bit av hjernen, gjett en gang.... :hmm:
Lenke til kommentar
Hvor får man tak i støttebandasje på denne tiden av døgnet?

Jeg har spillt så mye at håndleddene verker og jeg tror jeg må ha støttebandasje om jeg skal spille videre...

8056849[/snapback]

Nærmeste vaktapotek.

8056892[/snapback]

Eller du kan gi deg for kvelden. :ermm:

Lenke til kommentar
Jeg kledde ikke av meg buksa. Men de ville se i bh'n,capsen og sokkene. Samt dette klapset på rompa. Flaut  :blush:

8056886[/snapback]

Hva? Jeg måtte strippe ned i bokseren. Det er forskjellsbehandling det. Uansett så er det bare teit. Vil du stjele pengene, stapper du dem jo i undertøyet, og der sjekker de jo ikke uansett.
Lenke til kommentar
Hun manglet en bit av hjernen, gjett en gang....  :hmm:

8056901[/snapback]

Er hun fra den perioden hvor de fjernet en bit av hjernen(få vekk aggresjons vansker) på lier eller dikemark?

edit: hvis jeg noen gang blir sjekket om jeg har tatt noe så skal jeg kle totalt av meg og hoppe på vedkommende, kommer ann på om det er mann eller dame da. Orker ikke hoppe på en dame siden det blir litt unfair.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Jeg har lyst på gris til kjæledyr, vi har plass til det og alt men mamma nekter meg. Tror det er på tide å flytte ut snart. Da skal jeg ha min egen minigris  :D

8056883[/snapback]

Har du lyst på en Gisle gris da? :whistle:

8056903[/snapback]

Hu sa hu ville ha en minigris... Du er jo en KJEMPEgris ;)
Lenke til kommentar
Er hun fra den perioden hvor de fjernet en bit av hjernen(få vekk aggresjons vansker) på lier eller dikemark?

8056915[/snapback]

En veldig sjelden medfødt lidelse/syndrom. I tillegg har hun autisme og andre koselige psykiske "særegenheter".

edit: Alle vet da vel hva Tusenfryd er??

Endret av NgZ
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...