Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Evenskjer, det er bygda 45 minutter fra plassen jeg vokste opp. Et solid HØL i asfalten må man vel kalle det. Og det stemmer på en prikk det med rånerne.

Også er det alltid slåssing på bygdefester, fordi de fra Evenskjer skal ta de fra Grovfjord eller Ramsund osv. Helt idiotisk.

Vi kaller det bare Dævenskjer.

Lenke til kommentar

Jeg mener å jobbe der. Det var ikke akkurat noe jeg vil oppleve igjen. Vi gikk i varme olabukser (måtte) og hadde tykke t-skjorter . Jeg løp så mye at jeg til slutt ikke greide å gå. Så ble jeg flytta til et annet sted som var mer rolig :) . En dag ble jeg også tatt inn til kontroll. Jeg måtte stå midt i rommet og kle av meg mens en av vaktene satt i en stol og så på. Fikk beskjed om å klaske meg på rompa også. Kunne jo være mynter der......

Lenke til kommentar
MrLeftfield...jeg HATET det.

8056798[/snapback]

De fleste er enten så evig falske eller går på eX 24/7. Går ikke ann å være så glad at all times. Og de som ikke smiler 24/7, får tilsnakk eller blir regna som en dårlig ansatt. Omg KLIKK. Jeg er så glad at jeg har jobba kun 1 år.

KittyCat: Du kødder, right?

Endret av MrLeftfield
Lenke til kommentar
Jeg mener å jobbe der. Det var ikke akkurat noe jeg vil oppleve igjen. Vi gikk i varme olabukser (måtte) og hadde tykke t-skjorter  . Jeg løp så mye at jeg til slutt ikke greide å gå. Så ble jeg flytta til et annet sted som var mer rolig  :) . En dag ble jeg også tatt inn til kontroll. Jeg måtte stå midt i rommet og kle av meg mens en av vaktene satt i en stol og så på. Fikk beskjed om å klaske meg på rompa også. Kunne jo være mynter der......

8056840[/snapback]

Eh, har TUSENFRYD lov til det?!

Eller var det en annen som jobbet der? Hmm..

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Har du vært hjemmehjelp hos meg?

8056810[/snapback]

Er du en overvektig dame i førtiårene som har store problemer med å gå, mangler en bit av hjernen, og liker å slå hjemmehjelpene sine, samt kaste kniver, bøker og glass mot hodet deres, i tillegg til å bedrive utstrakt selvskading, så ja.....

Bundy: Ja det har de lov til, du skriver under på at du godkjenner kontrollrutinene når du signerer arbeidskontrakten. Men det hjelper jo ikke noe, jeg har selv hørt et par flotte eksemplarer av arten invandrerungdom skryte av hvor lett det er å rulle sammen sedler og stappe dem opp i rævsprekken.

Endret av NgZ
Lenke til kommentar
Jeg mener å jobbe der. Det var ikke akkurat noe jeg vil oppleve igjen. Vi gikk i varme olabukser (måtte) og hadde tykke t-skjorter  . Jeg løp så mye at jeg til slutt ikke greide å gå. Så ble jeg flytta til et annet sted som var mer rolig  :) . En dag ble jeg også tatt inn til kontroll. Jeg måtte stå midt i rommet og kle av meg mens en av vaktene satt i en stol og så på. Fikk beskjed om å klaske meg på rompa også. Kunne jo være mynter der......

8056840[/snapback]

Høres ut som en klar sak for arbeidstilsynet...
Lenke til kommentar

8056840[/snapback]

Eh, har TUSENFRYD lov til det?!

8056855[/snapback]

de har lov å kontrollere, men så vidt jeg vet så skal man ikke kle seg "naken". Jeg måtte ta av sokker en gang. Det var det verste som skjedde meg. Men så var jeg i kontroll kun 1 gang og da.

Lenke til kommentar
Hvor får man tak i støttebandasje på denne tiden av døgnet?

Jeg har spillt så mye at håndleddene verker og jeg tror jeg må ha støttebandasje om jeg skal spille videre...

8056849[/snapback]

Medisinskapet? eventuelt rive opp x- antall t-skjorter og surre dem rundt håndleddet :!:

Lenke til kommentar
Er du en overvektig dame i førtiårene som har store problemer med å gå, mangler en bit av hjernen, og liker å slå hjemmehjelpene sine, samt kaste kniver, bøker og glass mot hodet deres, i tillegg til å bedrive utstrakt selvskading, så ja.....

8056857[/snapback]

Reint bortsett fra at jeg aldri har hatt hjemmehjelp og ikke er en overvektig dame i førtiårene så høres det nesten ut som meg :!:
Lenke til kommentar

8056857[/snapback]

Var hun utviklingshemmet eller noe sånt? De vet jo ofte ikke konsekvensen av ting når de slår folk, tanten min jobber med sånne og hun har fått slag flere ganger i ansiktet :wee:

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Evenskjer, det er bygda 45 minutter fra plassen jeg vokste opp. Et solid HØL i asfalten må man vel kalle det. Og det stemmer på en prikk det med rånerne.

Også er det alltid slåssing på bygdefester, fordi de fra Evenskjer skal ta de fra Grovfjord eller Ramsund osv. Helt idiotisk.

Vi kaller det bare Dævenskjer.

8056837[/snapback]

Hihi. Evenskjer er da virkelig verdens navle da ^^
Høres ut som en klar sak for arbeidstilsynet...

8056860[/snapback]

Det der er slike ting som du skal prate med arbeidstilsynet om.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...