Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jesus christ mother of god omgwtfbbq!

8056260[/snapback]

Holy moter of God.......

Hadde jeg hatt Ca. 1 mill. Som jeg ikke hadde trengt å bruke på noe annet, så hadde dette vært bilen!

(hvorfor kommer aldri sånne bra biler ut i produksjon?)

8056302[/snapback]

vet ikke tbh. Men jeg syns det er kjipt at vanlige dødelige (oss) ikke kan kjøpe slike biler. Altså. Det skal ikke så mye til for å lage slikt utseende for helt lik pris som en f.eks vanlig Volvo liksom. Det er jo innmaten som telles. Fy faen. Synd jeg ikke er ferdig med utdanningen min enda og ikke har en kickass jobb, så jeg kunne kjøpe den bilen :p Hadde kjøpt den glatt. Tatt opp lån og kjøpt.

edit: altså, Koenigsegg begynner å nærme seg, men er fortsatt langt unna det designet der.

Endret av MrLeftfield
Lenke til kommentar

Dumme vinteraktivitetsdag :hrm: . Vi er 300 stykker som skal dele en liiiiten bakke. Kommer ikke til å bli plass. Hvis jeg blir tunget til å dra skal jeg gå hele veien hjem! Og det er ganske langt..men jeg er villig til å ofre det. Oh jeg er negativ i dag ^^

Lenke til kommentar
Det er 100% hjernedød vitsefortelling. Utrolig bra. Må skaffe meg DVD'en.

Anmeldelse

8056584[/snapback]

Innholdsmessig - det vil si: verbalt - er det den mest grisete, råtne, incestuøse, bannende, perverse og 100 prosent usmakelige flimen som noen gang er laget.

Minner meg om den vitsen til han fyren i full house. Eller, har jo ikke sett filmen.

:) *lete frem i arkivet*

Lenke til kommentar
Dumme vinteraktivitetsdag  :hrm: . Vi er 300 stykker som skal dele en liiiiten bakke. Kommer ikke til å bli plass. Hvis jeg blir tunget til å dra skal jeg gå hele veien hjem! Og det er ganske langt..men jeg er villig til å ofre det. Oh jeg er negativ i dag ^^

8056605[/snapback]

Og jeg kunne ikke komme alikevell, vi må jobbe med proskjekt i morgen :no:

Lenke til kommentar
Dumme vinteraktivitetsdag  :hrm: . Vi er 300 stykker som skal dele en liiiiten bakke. Kommer ikke til å bli plass. Hvis jeg blir tunget til å dra skal jeg gå hele veien hjem! Og det er ganske langt..men jeg er villig til å ofre det. Oh jeg er negativ i dag ^^

8056605[/snapback]

Høres utrolig morsomt ut da... Med så mange i en liten bakke så kan du jo kjøre ned mange helt uten å få kjeft :ph34r:
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...