Niqābninja Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 det er sant,men en i klassen min bor i vestfossen og han tar bussen hver dag til skolen, som er i vikersund, hvis du vet hvor det er. 8055049[/snapback] Joda, har hørt om det. Mot Hønefoss, er det ikke? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Tjohei, her er jeg... Er det noe liv her i dag da? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Er det noe liv her i dag da? 8055079[/snapback] Nope, vi er døde alle sammen Men JO. Ja. Jeg er superrastløs i dag, etter å ha tilbragt tre-fire dager på hytta med stefar og søster Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Jeg er saa utrolig sulten. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 ehm, stikk motsatt vei faktisk. men google earth viser at det er i nærheten av Larvik? hvordan h er det mulig? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Jeg er saa utrolig sulten. 8055102[/snapback] Fint vi er flere. Sitter og tygger på vannflaska mi jeg Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Jeg er saa utrolig sulten. 8055102[/snapback] Du er alltid sulten.. Nå ligner du ikke bare på en amerikaner, men du har også fått matlysten til en. Snart skal du vel komme å fortelle oss om hvordan Gud finnes, at man ikke skal banne og at man ikke skal ha sex før ekteskap. For da havner man i helvete. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Er det noe liv her i dag da? 8055079[/snapback] Nope, vi er døde alle sammen Men JO. Ja. Jeg er superrastløs i dag, etter å ha tilbragt tre-fire dager på hytta med stefar og søster 8055088[/snapback] Oh noes! I see dead people! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 You read dead people ? 8055150[/snapback] Ok, ok... I read dead people Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) Fint vi er flere. Sitter og tygger på vannflaska mi jeg 8055122[/snapback] Jeg foretrekker mat fremfor en vannflaske. Du er alltid sulten.. Nå ligner du ikke bare på en amerikaner, men du har også fått matlysten til en. Snart skal du vel komme å fortelle oss om hvordan Gud finnes, at man ikke skal banne og at man ikke skal ha sex før ekteskap. For da havner man i helvete. 8055131[/snapback] Jeg er 195 cm hoy. Jeg trenger mat! Og Gud FINNES! Hvordan kan du si at Gud ikke finnes? Og jeg har bevis! Et STORT og OVERBEVISENDE bevis. Hvordan ellers ville vi hatt Skittles og Brownies? Haha, du kan ikke si noe imot det. Og sex foer ekteskapet? Hva babler du om? Det er synd, din synder. . Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ja, jeg lyver. Endret 1. mars 2007 av Ustedalen Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 jeg er faktisk muslim ja jeg lyver jeg også Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Ustedalen du kan få litt tortilla chips av meg, har en stor euroshopper pose, samt en mexos dip, nammenamm... Colan trenger jeg shøl... Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 ehm, stikk motsatt vei faktisk. men google earth viser at det er i nærheten av Larvik?hvordan h er det mulig? 8055116[/snapback] Hm. Jaja. Jeg veit bare bussen til Vikersund går samma veien som bussen til Hønefoss. Fra Hokksund, that is. Tror jeg? Ok, ok... I read dead people 8055153[/snapback] Jeg tror du liker det litt, jeg ^^ Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Jeg er 195 cm hoy. Jeg trenger mat!Og Gud FINNES! Hvordan kan du si at Gud ikke finnes? Og jeg har bevis! (...) 8055160[/snapback] *overse det som står i spoiler* Jeg visste at det kom til å ende sånn. Ingen har godt av så mye tid i Amerika Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 ehm, stikk motsatt vei faktisk. men google earth viser at det er i nærheten av Larvik?hvordan h er det mulig? 8055116[/snapback] Hm. Jaja. Jeg veit bare bussen til Vikersund går samma veien som bussen til Hønefoss. Fra Hokksund, that is. Tror jeg? Ok, ok... I read dead people 8055153[/snapback] Jeg tror du liker det litt, jeg ^^ 8055188[/snapback] min feil,jeg tar alltid feil av vestfossen og prestfoss, men det er uansett likke så langt unna der jeg bor, kaller du deg forresten Zaide på lan?(hvis du laner) Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Ustedalen du kan få litt tortilla chips av meg, har en stor euroshopper pose, samt en mexos dip, nammenamm... Colan trenger jeg shøl... 8055185[/snapback] Finner du ut hvordan du kan sende dette hit innen 22 min (da har jeg lunsj), saa sier jeg ikke neitakk. *overse det som står i spoiler* Jeg visste at det kom til å ende sånn. Ingen har godt av så mye tid i Amerika 8055189[/snapback] Ja, slikt skjer. USA er ikke bra for deg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Jeg tror du liker det litt, jeg ^^8055188[/snapback] Selvfølgelig! Nå skal jeg begynne som spåmann og sette folk i kontakt med døde slektninger over internett... Tenk på alle pengene jeg kan tjene! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) Kristne er gøyale, jeg håper virkelig klassekameraten min som er i USA for et år kommer tilbake som nyfrelst, så jeg får noen å krangle med i religionstimene. Endret 1. mars 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 min feil,jeg tar alltid feil av vestfossen og prestfoss, men det er uansett likke så langt unna der jeg bor, kaller du deg forresten Zaide på lan?(hvis du laner) 8055202[/snapback] Uæh? Prestfoss!? Og Vestfossen er jo sånn... ÆÆh Jeg kaller meg nok bare bazukh. Evt Ida Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg