Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er saa utrolig sulten.  :dontgetit:

8055102[/snapback]

Du er alltid sulten.. Nå ligner du ikke bare på en amerikaner, men du har også fått matlysten til en. Snart skal du vel komme å fortelle oss om hvordan Gud finnes, at man ikke skal banne og at man ikke skal ha sex før ekteskap. For da havner man i helvete. :p

Lenke til kommentar
Er det noe liv her i dag da?

8055079[/snapback]

Nope, vi er døde alle sammen :ph34r:

Men JO. Ja. Jeg er superrastløs i dag, etter å ha tilbragt tre-fire dager på hytta med stefar og søster :p

8055088[/snapback]

Oh noes! I see dead people!

Lenke til kommentar
Fint vi er flere. Sitter og tygger på vannflaska mi jeg :)

8055122[/snapback]

Jeg foretrekker mat fremfor en vannflaske.

Du er alltid sulten.. Nå ligner du ikke bare på en amerikaner, men du har også fått matlysten til en. Snart skal du vel komme å fortelle oss om hvordan Gud finnes, at man ikke skal banne og at man ikke skal ha sex før ekteskap.  For da havner man i helvete. :p

8055131[/snapback]

Jeg er 195 cm hoy. Jeg trenger mat!

Og Gud FINNES! Hvordan kan du si at Gud ikke finnes? Og jeg har bevis! Et STORT og OVERBEVISENDE bevis. Hvordan ellers ville vi hatt Skittles og Brownies? Haha, du kan ikke si noe imot det.

Og sex foer ekteskapet? Hva babler du om? Det er synd, din synder.

:whistle:.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Ja, jeg lyver. :p
Endret av Ustedalen
Lenke til kommentar
ehm,  stikk motsatt vei faktisk. men google earth viser at det er i nærheten av Larvik?

hvordan h er det mulig?

8055116[/snapback]

Hm. Jaja. Jeg veit bare bussen til Vikersund går samma veien som bussen til Hønefoss. Fra Hokksund, that is. Tror jeg? :hm:

Ok, ok... I read dead people :p

8055153[/snapback]

Jeg tror du liker det litt, jeg ^^

Lenke til kommentar
ehm,  stikk motsatt vei faktisk. men google earth viser at det er i nærheten av Larvik?

hvordan h er det mulig?

8055116[/snapback]

Hm. Jaja. Jeg veit bare bussen til Vikersund går samma veien som bussen til Hønefoss. Fra Hokksund, that is. Tror jeg? :hm:

Ok, ok... I read dead people :p

8055153[/snapback]

Jeg tror du liker det litt, jeg ^^

8055188[/snapback]

min feil,jeg tar alltid feil av vestfossen og prestfoss, men det er uansett likke så langt unna der jeg bor, kaller du deg forresten Zaide på lan?(hvis du laner)

Lenke til kommentar
Ustedalen du kan få litt tortilla chips av meg, har en stor euroshopper pose, samt en mexos dip, nammenamm... Colan trenger jeg shøl...

8055185[/snapback]

Finner du ut hvordan du kan sende dette hit innen 22 min (da har jeg lunsj), saa sier jeg ikke neitakk. :dribble:

*overse det som står i spoiler*

Jeg visste at det kom til å ende sånn. Ingen har godt av så mye tid i Amerika :cry:

8055189[/snapback]

Ja, slikt skjer. USA er ikke bra for deg. :(

Lenke til kommentar
min feil,jeg tar alltid feil av vestfossen og prestfoss, men det er uansett likke så langt unna der jeg bor, kaller du deg forresten Zaide på lan?(hvis du laner)

8055202[/snapback]

Uæh? Prestfoss!? Og Vestfossen er jo sånn... ÆÆh :hrm:

Jeg kaller meg nok bare bazukh.

Evt Ida :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...