Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Ja det må du nesten ha. Det som er av buss-trafikk her oppe er så ræva at skal du noen steder så er det bare en avgang om dagen f.eks.

Så ja...skal du oppover så ordne deg bil.

8054814[/snapback]

Gawd, det er jo værre enn Vestfossen :ermm:

*stresse*

8054866[/snapback]

vestfossen er et greit sted det da, bor bare en havltime unna omtrent

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mere tullposter fra deg nå og du ryker ut på ferie.

8054814[/snapback]

Jesus. 3/4-deler av alle innleggene i denne tråden er minst like ille som de der. Og jeg vet om noen som har over 5000, ganske så innholdsløse innlegg her. Uten å nevne navn, som ikke har noen advarsler.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Du vet jeg er glad i deg, Mirna.
Lenke til kommentar

Faen ta deg, Jonas!

Nå har du virkelig gjort det! Din hjernedøde drittunge!

Bare pass deg, jeg vet hvor du bor!! :realmad:

Edit: ..du fortjener en ferie

Edit2: Jeg synes den siste posten hans var ett lite personangrep :cry:

Endret av Demille
Lenke til kommentar
Jesus. 3/4-deler av alle innleggene i denne tråden er minst like ille som de der. Og jeg vet om noen som har over 5000, ganske så innholdsløse innlegg her. Uten å nevne navn, som ikke har noen advarsler.

8054908[/snapback]

Vel, du poster så og si bare slike ting og du vet at du har fått tilsnakk for akkurat slike poster før og når du ikke han høre så blir det slik. Det er din egen feil så kutt ut å syt om det.
Lenke til kommentar
Jeg sier ikke at du fortjener advarsler.

Jeg sier at det er stor forskjellsbehandling på dette forumet. Jeg kan sikkert komme med flere eksempler, men det trengs ikke.

8054935[/snapback]

Mine meningsløse poster har faktisk mening. Jeg poster ikke noe så teit som:

"elns". I en post. Jeg driver heller ikke å plager andre. Hrmf! Nå er jeg sur på deg.

Lenke til kommentar
Mine meningsløse poster har faktisk mening. Jeg poster ikke noe så teit som:

"elns". I en post. Jeg driver heller ikke å plager andre. Hrmf! Nå er jeg sur på deg.

8054945[/snapback]

Det var fordi b-real skrev "elns" to ganger i løpet av en linje. :p

Lenke til kommentar

Så bra, i morra sku vi har fagstil...Hjemme, læreren vår mente at vi skulle ha akkurat like lang tid som på evt eksamen..Og kunne derfor ikke gi oss oppgavene i dag, slik at vi kunne gjøre de i kveld, for så å bruke dagen til noe "nyttig"

Men genistreken her er at en anna lærer gav ut oppgavene til sin klasse siden han syns nå elevene skulle få lov til å stå på ski neste dag hvis de heller ville det, så nå står det på skoleportalen at vi må si ifra til de i klassen om dette..

hihi, da blir det ski på meg i morra :)

Men kjipe oppgaver, men tror jeg går for hvilke faktorer som har vært med på å forme språket mitt, passer meg egentlig bra siden jeg skriver bokmål, snakker nynorsk og bokmål...

Lenke til kommentar
Vestfossen er New York sammenlignet med det hølet der i nord.

8054891[/snapback]

Høres nesten sånn ut. Det er egentlig litt skummelt :p

vestfossen er et greit sted det da, bor bare en havltime unna omtrent

8054907[/snapback]

OOH, du er tøff.

Hehe, neida det er helt greit, men tanken på mindre kollektivtrafikk i Evenskjer enn i Vestfossen er litt skremmende :p

Lenke til kommentar
ja, de er så dårlige, og gir tåpelige resultater
De er nesten bedre enn de meningsløse trådene dine, da.
QFT. Blei enig i det for et par timer siden jeg faktisk. I denne tråden.

Ikke er de underholdende, ikke har de rett noensinne og spørsmålene er så nisse at det er til å begynne å grine av.

Og jeg spiser pizzarundstykker til 25kr stykket - noe som er tilnærma ran.  Men gode da.

Wee. SkyMarzhall is on meh team. =D
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...