Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er bare et uttrykk så dere kvinnfolk kan føle dere bedre med dere selv når det er en mann som er vellykket :wee:

8054130[/snapback]

Jeg trodde det var "Bak hver suksessfulle mann står det en sterk kvinne, og bak hver suksessfulle kvinne minst ti misunnelige menn." :p

Demille: Nå har vi fått AIDS for å ta seg av overbefolkningen. Snart har vi alle vårt eget feriepalass i Afrika. :)

Endret av NgZ
Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Hadde det ikke vært for SO 6 ville jeg kjedet livet av meg nå.

Endret av member-101642
Lenke til kommentar
Demille: Nå har vi fått AIDS for å ta seg av overbefolkningen. Snart har vi alle vårt eget feriepalass i Afrika.  :)

8054215[/snapback]

10hi, jeg vil ha Etopia! :D

Hadde det ikke vært for SO 6, ville jeg kjedet livet av meg nå.

8054227[/snapback]

Hadde det ikke vært for Gud ville du ikke hatt ett liv å kjede deg med :cool:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
..Og nei, jeg er ikke kristen. Gud finnes ikke
Lenke til kommentar
Hadde det ikke vært for Gud og religion, ville det ikke vært krig i verden.

8054179[/snapback]

Vi hadde nok likevel funnet grunner til å drepe hverandre... :thumbup: Det er jeg sikker på.

8054186[/snapback]

Ting hadde nok ikke vært så ille så de har vært pga religion ja, men som du sier, vi hadde nok funnet en annen unnskyldning for å drepe hverandre ja ^^
Lenke til kommentar
Gjest member-101642
Hadde det ikke vært for SO 6, ville jeg kjedet livet av meg nå.

8054227[/snapback]

Hadde det ikke vært for Gud ville du ikke hatt ett liv å kjede deg med :cool:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
..Og nei, jeg er ikke kristen. Gud finnes ikke

8054238[/snapback]

Hadde det ikke vært for dere ville jeg ikke vært i live.

Endret av member-101642
Lenke til kommentar
Hadde det ikke vært for dere ville jeg ikke vært i live.

8054255[/snapback]

Glad for å kunne hjelpe :)

Hvem er det du har avbildet i avataren din egentlig? Ser det er flere som har den fyren avbildet som avatar her på forumet dog jeg aner ikke hvem det er.

Lenke til kommentar
Føkk denne treningsgreia går dårlig når jeg sprekker med godteri heletiden :hrm: Har trøkka i meg 800 kalorier på en time jiha!

8054246[/snapback]

Jeg har spist over en kilo smågodt, en stor minde sjokoladeblandingpose, og 300 gram Guy Lian konfekt som er så alt for god siden torsdag. Sleng på alkoholinntak både fredag og lørdag, så tør jeg ikke tenke på hvor mange kalorier jeg har fått i meg. :( (uten å trene i det hele tatt....)
Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Det er selveste Syd Barrett som er i min avatar. En av grunnleggerene til Pink Floyd. Han var forøvrig gitarist, vokalist, låtskriver og frontfigur den korte tiden han var med i bandet.

Lenke til kommentar
Jeg har spist over en kilo smågodt, en stor minde sjokoladeblandingpose, og 300 gram Guy Lian konfekt som er så alt for god siden torsdag. Sleng på alkoholinntak både fredag og lørdag, så tør jeg ikke tenke på hvor mange kalorier jeg har fått i meg.  :( (uten å trene i det hele tatt....)

8054293[/snapback]

Det som er greit er at jeg ikke går opp (har grodd fast på matchvekta), men jeg blir da ikke kvitt noe kroppsfett. Jaja. Skal lage kyllingpizza snart som blir hjemmelaget. Pizzadeig laget fra bunn med oregano i deigen. To kyllingfilleter stekes og deles opp i små biter. Ost, saus og bacon. :love:

Jeg burde blitt kokk. :cool:

Skal snart dusje og røyke opp forbrenninga. Får en kompis på middag siden typen jobber overtid og eter bab på jobben.

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Velkommen til deg, Minerva.

Sorry Mushi, men tror jeg bestiller en pizza i stedet. Blir litt langt å reise til deg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...