Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Haha, se på deg som heldig. Nå vet du at det kommer til å bli noe av deg pga alle hunnkjønnene rundt deg :D

8053862[/snapback]

Hah, de har heller gitt meg varig redsel for hunnkjønn. :p

The Gnome & b-real: Litt enig med klesopplegget. Man trenger ikke tusenvis, men fire gensere synes jeg høres litt lite ut.

Endret av NgZ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest member-101642

Ja, du er heldig der. Min mor er mer opptatt av å kaste vekk sine penger på spilleautomater. De fjernes første juni eller juli, så da kan det hende det blir litt mer klær på meg også.

Lenke til kommentar
Ja, du er heldig der. Min mor er mer opptatt av å kaste vekk sine penger på spilleautomater. De fjernes første juni eller juli, så da kan det hende det blir litt mer klær på meg også.

8053942[/snapback]

Ja det er en skam egentlig at de har fått stått så lenge som de har gjort de spilleautomatene.

Tror jeg skal steike meg et brød. Kjøpet et sånn halvstekt brød i går. Har ikke prøvd det før, noen som har noen erfaringer med de?

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Og det verste av alt er at automatinntektene går til ulike hjelpeorganisasjoner, for å redde liv. Har de noen gang tenkt over hvor mange liv de ødelegger med disse automatene?

edit: var ikke måte på hvor mange skrivefeil det skulle komme i dag.

Endret av member-101642
Lenke til kommentar
Tror jeg skal steike meg et brød. Kjøpet et sånn halvstekt brød i går. Har ikke prøvd det før, noen som har noen erfaringer med de?

8053965[/snapback]

Blir veldig bra :) Ta noen skiver på sparket, og frys ned resten. Da holder det seg rimelig ferskt.

edit: quoteleif :|

Endret av Intimvask
Lenke til kommentar

Intensjonen ved å sette opp spilleautomater var nok ikke det å ødelegge noen liv, dog det er dessverre noen som ikke klarer å kontrollerer seg ovenfor den trangen å vinne penger.

Det er jo ikke akkurat så mange som gir penger i de forskjellige bøssen som står rundt om kring så at det ble spilleautomater er ikke så vanskelig å forstå.

Men nå blir de heldigvis fjernet og det er jævlig bra. Man kastet bort ufattelig mye penger på de automatene da var man yngre.

Lenke til kommentar
Jeg har 2. Eid.

8054064[/snapback]

Vil heller påstå at du ble eid selv :whistle:

8054087[/snapback]

pøh! Jeg er aldri eid :p

Det er bare ekkelt. :wee:

8054114[/snapback]

Hvordan er det ekkelt? De vaskes mellom hver gang de brukes, selvfølgelig.

Endret av SnittLeif
Lenke til kommentar
Ja, seff. Behind every successful man stands a woman. (eller flere)

8054114[/snapback]

Er bare et uttrykk så dere kvinnfolk kan føle dere bedre med dere selv når det er en mann som er vellykket :wee:
pøh! Jeg er aldri eid :p

8054121[/snapback]

Liek LIES! :p
Lenke til kommentar
Hvordan er det ekkelt? De vaskes mellom hver gang de brukes, selvfølgelig.

8054121[/snapback]

Du må vaske klær unødvendig ofte?

Er bare et uttrykk så dere kvinnfolk kan føle dere bedre med dere selv når det er en mann som er vellykket :wee:

8054130[/snapback]

Hadde det ikke vært for kvinnfolk ville ikke du vært født!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...