mushi Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Tror ikke engang photoshop kan få mg til å se sånn ut. Trener for harde livet, men føler ikke ejg kommer så veldig langt. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Tror ikke engang photoshop kan få mg til å se sånn ut. Trener for harde livet, men føler ikke ejg kommer så veldig langt. 8050590[/snapback] Er ikke det jeg sier, men det bildet av hu dama er ikke uredigert. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Natta folkens... nå skal jeg legge meg så får dere diskutere hvem som trenger photoshop i fred hehe Lenke til kommentar
applemania Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Hihi, var på kino nå, brannalarmen gikk et kvarter uti filmen, så alle måtte gå ut, og da vi omsider ble sluppet inn igjen, sier Truls, brannmannen, at det hele var en nasjonal årlig øvelse eller noe annet svadamøkk. WTF, alltid når jeg skal noe, så skjer det noe sånt. Konspirasjon? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 applemania: Haha, da mangler det bare at de nekter å "spole tilbake" filmen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Legg merke til at JEG fikk rex-ending og ikke du... 8050555[/snapback] *gjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesp* Var det svar nok? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Dette har vært en fin kveld. Besøk av Sinnerboy, spist en lollipop og sett M*A*S*H. Nå kan jeg sove godt =) Natta SO Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) Jeg er litt sinna i dag. grunn: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Joda, det hele startet med at jeg blir vekket halv 10 i dag av telefonen. En kamerat som lurte på om jeg ville bli med på harrytur. Jeg sier ikke neitakk til det, og rundt kl. 11 så er vi(meg, to kamerater og en random) avgårde. Kjører ned til Sandefjord, og tar båten derfra til Strømstad. I sverige så er det noe styr på veien og vi må ta en liten omvei. Greit nok. Ferdig å handle på grensa og vi er klare for å reise hjem til Kongsberg. Kjører og kjører helt til vi kommer til en bomstasjon ved Moss et sted. Der har vi et felt helt for oss selv inn til bommen, mens en fyr i en Citroen ligger i feltet høyre for oss. Helt uten forvarsel eller noe signal svinger han inn i feltet forran oss! Idiot! Så vi må da bremse fort ned for å ikke dunke borti han. Han som kjører for oss tuter selvfølgelig, og er inn for å ta han igjen etter bommen. Kjapper oss å betale i bommen, og gasser på for å ta igjen denna idioten(som forsåvidt også kjører fort). Han som kjører bilen vår er jo forbanna(er vi alle egentlig) kjører tett oppi rompa på'n(nei, ikke tenk sånn nå da) så blinker vi med lysa for å vise at vi skal forbi. Han gasser på, men kjører til slutt litt til sia så vi kommer oss forbi. Vi gjør da det som er en vanlig reaksjon(som oftest) og viser fingern. Fordi han var en idiot ved bommen. Vi kjører videre og diskuterer litt hvor jævela idiot han fyren var som bare svingte over i feltet vårt uten forvarsel. Men tror du det er slutt? Neida, det er nå det starter. Litt etter kommer nemlig denna satans idioten kjøranes oppi rævva vår. Kjører fort forbi og veiver litt med handa. Vår "sjafør" som da liker å leike seg litt på veien og kjøre litt fort(irritert var han/vi og) tråkker på gassen og tar igjen denna røde Citroenen. Vi kjører forbi igjen. Men idioten gir seg ikke. Neida! For nå begynner han å blinke som en gal med lysa, og vil at vi skal kjøre inn til sia. Greit tenker vi, han vil sikkert bare ta en liten prat! Så vi kjører inn på sia av motorveien og han inn forran oss. Så trern ut av bilen. Hva for en person tror du detta var? JODA! En halvstor gubben av noe utenlandsk opprinnelse (palestiner kanskje? Armensk? Dunno really. Ikke helt pakistaner hvertfall). han trasker mot bilen og "sjaføren" vår sveiver ned ruta. Så siern - "Var det meg do viste finger til??!" Vår "sjafør - "Ja, det var det" Så kommern med noe som "Faen jaævel, jag har ditt nummer." Husker ikke helt hva som ble sagt, men var ikke mye før han jævela fittefaens idioten strekker armen litt inn i bilen vår og slår til "sjaføren" vår. JA FAEN HELLER!! Han gjør faen meg det, han slår tiln! (ikke noe god til å slå da, blei bare et hardt klapp på kinnet. men faen heller!). Så truer vi med å ringe politiet eller noe. Såå starter han med å true oss "Faen, dere ringer ingen. Da jag komme på døra med kamerater og ta dere alle!! Jeg har nummer!" Han stikker plutselig av, fort! Han som sitter på passasjersia vår(stor fyr) er forbanna som faen. Og om det ikke hadde vært for at han hadde på seg belte, så hadde han vært ute og slått til fyren. Men alt skjedde så fort. Så er vi forbanna litt, tar nummeret hans og ringer politiet. Men de hadde jo SELVFØLGELIG en væpna aksjon akkuratt da, så vi måtte ta det litt seinere. Så på vei hjem hadde vi alle blitt litt rasistiske. Mye på grunn av disse truslene han slang mot oss. Det blei en del diskutering da ja. Puh, måtte bare få det ut. FAENS IDIOT JÆVEL! Jo, kan jo ta med det at jeg fikk kjøpt meg litt forskjellig da, så var en hyggelig tur med litt spenning på slutten. Blei et brett øl på meg og noe godteri (fikk ølkvota til de andre. De skulle bare ha sprit ) Er ikke 18 ennå, men det går seg te jeje, noen har sikkert sett det på whinerz.com men samma det Endret 28. februar 2007 av -Redhead- Lenke til kommentar
mushi Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Det var jo begges skyld dette her. Dere skulle bare latt han være etter han ikke så dere når han skulle bytte felt før bomringen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Jeg er litt sinna i dag. grunn: 8050672[/snapback] Det noe som heter: Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Nettopp sett ferdig The silence of the lambs, tror ikke jeg greier å legge meg umiddelbart, dessuten dro jeg nedpå kopp svart kaffe før jeg så filmen for at jeg skulle få med meg alt, skal skrive analyse innen fredag. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) Jeg gjør lite, men føler alltid jeg har dårlig tid. Rare greier. Skal til byen kl halv 12 i mårra og har stressa med det i to dager. Endret 1. mars 2007 av mushi Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 hva skjer? 8050726[/snapback] Veit ikke, jeg kom akkurat. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Jeg dusja idag, og tørket meg og søvna i badekaret. sov der i 3 timer. Og jeg våkna halv tolv Jeg får nok ikke sove inatt Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 I dag fikk jeg en ny hylle :O Og nå har jeg en uvanlig trang til å le Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 og for litt siden: Dumme meg Jeg tente bål på trammen, da jeg var barnevakt for lillebroren min. Så ba jeg han koste alt vekk og slukke bålet for meg. Men han nektet. Sa jeg at han måtte. Så prøvde han å rømme til naboen. Men da tok jeg en stav, og slo han svkat i hodet. han fikk en stooor kul, og han lå og gråt sånn rart Så jeg la han nede på en sofa, og fikk vennen til å trøste han. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) fakk dette. leste gjennom det etterpå, og det så fjortiss ut Endret 1. mars 2007 av Gjest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg