Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei men..seriøst. Jeg orker ikke prøve å bli som de på tv. Må bli kvitt vranforestillingene. Bare spise sunt og trene. Ikke tenke så mye på vekt og alt overfladisk. Blir jo helt fucked av det. Har noen problemer med det er de ikke verdt det uansett....

Lenke til kommentar
Nei men..seriøst. Jeg orker ikke prøve å bli som de på tv. Må bli kvitt vranforestillingene. Bare spise sunt og trene. Ikke tenke så mye på vekt og alt overfladisk. Blir jo helt fucked av det. Har noen problemer med det er de ikke verdt det uansett....

8050473[/snapback]

Sunn fornuft igjen jo! :thumbup: Du er ikke så dum du ;)
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Så lenge de ikke ser sånn ut :D

8050477[/snapback]

Det kommer vel an på definisjonen om det er en mann eller en kvinne. Har sikkert mye høyere testosteronnivå enn de aller fleste menn ...

Lenke til kommentar
Nei jeg er ikke det.  Men det er vanskelig likevel. Man kan vite at noe er galt men likevel gjøre det. Hjernen sier liksom bare "du er det!"..mens du egentlig vet at du ikke er det

8050496[/snapback]

Er vanskelig å få deg selv til å skjønne at du er god nok som du er... Det er noe man må bruke tid til. Tro meg!

Lurer på hvordan det hadde vært å være normal. :hmm:

8050506[/snapback]

Sikkert kjedelig ;) Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Fordi jeg ikke liker megselv og vet jeg kan bli bedre. derfor. Man må ha et mål og jobbe mot.

8050560[/snapback]

Husk at du ikke må tro at hun ser akkurat sånn ut i virkeligheten. Det pusses og ordnes som oftes litt i photoshop på sånne bilder.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...