Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Må bli noe I-Doser i helgen  :) . Heh når vi snakker om vekt. Er ikke noe galt med vekta mi tror jeg. Bare liker ikke utseende på kroppen. Slutta å spise mye usunt . Mest fordi tenna ikke liker det og fordi jeg blir kvalm av det. Litt fordi jeg ikke vil se ut som en boble også. Japp..

8050184[/snapback]

Hva er det som er galt med utseendet DITT da!? *ristepåhodet*

Bundy: Liker ikke å bli sammenligna med slike som deg din pillepopper :tease:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105476
Må bli noe I-Doser i helgen  :) . Heh når vi snakker om vekt. Er ikke noe galt med vekta mi tror jeg. Bare liker ikke utseende på kroppen. Slutta å spise mye usunt . Mest fordi tenna ikke liker det og fordi jeg blir kvalm av det. Litt fordi jeg ikke vil se ut som en boble også. Japp..

8050184[/snapback]

Høyde og vekt?

Lenke til kommentar
Vil du ha lista,L4r5? Ikke? Tenkte meg det  :whistle:

8050219[/snapback]

Hva er det med hunnkjønn og kroppskomplekser? Har de blondt hår vil de ha brunt, har de sort hår vil de ha blondt. De synes puppene deres er for små, for flate, at de er for feite, eller for tynne, eller for høye eller for lave eller har for store føtter. Eller fel fasong på føttene, eller ørene, eller øynene, eller....osv. osv. :nei:
Lenke til kommentar
Hva er det med hunnkjønn og kroppskomplekser? Har de blondt hår vil de ha brunt, har de sort hår vil de ha blondt. De synes puppene deres er for små, for flate, at de er for feite, eller for tynne, eller for høye eller for lave eller har for store føtter. Eller fel fasong på føttene, eller  ørene, eller øynene, eller....osv. osv.  :nei:

8050242[/snapback]

er deres feil

---------

Føkk fikk nuddelsaft i øyet!

Lenke til kommentar
Herre! Fortell oss hvordan det var! Jeg personlig har bare hatt kjøttsmak i øyet.

8050298[/snapback]

Det var som ingenting jeg noensinne har kjent. Varm kyllingnuddelsaft i øyet! Min gud! Jeg var helt forskrekket over at nuddeldråpen skulle havne akkurat der!

Dette er virkelig noe og fortelle barnebarna.

Lenke til kommentar
Det var som ingenting jeg noensinne har kjent. Varm kyllingnuddelsaft i øyet! Min gud! Jeg var helt forskrekket over at nuddeldråpen skulle havne akkurat der!

Dette er virkelig noe og fortelle barnebarna.

8050315[/snapback]

Ja, men jeg håper du har lært at du alltid skal bruke vernebriller og sko med jerntupp når du spiser nudler.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...