Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det lurer jeg også på. Svidde av 2k på briller idag, grunnet ulykken igår. Fiskene trengte lys, det var 400 og typen må ha busskort som er 740.

Har nå 5k igjen og det er ikke den 1. engang :p Betalte sikker 12-13 regninger på nettbanken igår.

8047987[/snapback]

Sånne uhell pleier å skje når man minst trenger det har jeg finni ut...

Lenke til kommentar
Sånne uhell pleier å skje når man minst trenger det har jeg finni ut...

8048029[/snapback]

No shit? Var sånn forrige mnd også. Neste mnd kommer sikkert forsikringer og et par-tre sinna inkassoer bare på pur faen. Har jo ikke fått frikort enda heller, så går mye penger i lege og sånt.

Endret av mushi
Lenke til kommentar
No shit? Var sånn forrige mnd også. Neste mnd kommer sikkert forsikringer og et par-tre sinna inkassoer bare på pur faen. Har jo ikke fått frikort enda heller, så går mye penger i lege og sånt.

8048049[/snapback]

Ja hva er dealen med priser på leger og sånn. Jeg skulle hente noe astmamedisin på apoteket jeg. 510 kroner skulle de ha.

:wow:

Lenke til kommentar
Kan du vennligst slutte å skryte over ditt dopinntak. Det er mindre kult.

8048008[/snapback]

Jeg foreslo at hun skulle gjøre illegale handlinger ved å poste tittelen til den sangen.

Og ibux er ikke dop i den forstand, det er mot huepine og andre smerter.

8048020[/snapback]

Det er ikke første gang du forteller om alle pillene du tar.

Lenke til kommentar
jaja, de må da tjene penger de også. Den er vel ikke på blåresept heller?

8048101[/snapback]

Joda den var på blå. Nettopp derfor blei det ikke mere enn 510kroner siden det er maksbeløpet for medisiner på blå resept. Har ikke fått henta den medisinen enda jeg...
Lenke til kommentar
Joachim forteller om pengene sine.

bundy forteller om pillene sine.

jeg sier bare ting ingen gidder å høre på :p

8048108[/snapback]

Forskjellen er at penger ikke er "farlig". Pillemisbruk er ikke bra, og jeg synes ikke det passer seg å skryte av det som om det skulle være det nyeste hippe. Det er trossalt en del mindreårige som leser her.

Lenke til kommentar
joda....  (ps. post noen av bildene/animasjonene så blir det andre saker! :w00t: )

8048127[/snapback]

Har ikkeno nye animasjoner for omverdenen akkuratt nå :p

Men etter jeg har kommi hjem fra firenze med klassen har jeg vel en del tegninger å vise.

Drar klokka halv 5 i natt, og er hjemme en eller annen gang på tirsdag.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...