Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-105476
Jeg synes det er ogsaa flott for deg at du og familien din har mange millioner og er rike.

8047244[/snapback]

Så det er foreldra sine penger, da er det ihvertfall latterlig å skryte av det ...!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bitch er ulovelig aa bruke paa skolen, paa lik linje med Fuck, Shit, Damn, Bastard, Gay, Retard osv.

Bitch = female dog

Bitchprate = female dog talking

Female dog talking = hun hund prat. :wee:

8047260[/snapback]

Hahah! Jeg vil også til Amerika! :cool:

Greit, nu er jeg lei.

Ha en god dag.

8047264[/snapback]

Er du rik?

Lenke til kommentar
Jeg synes det er ogsaa flott for deg at du og familien din har mange millioner og er rike.

8047244[/snapback]

Så det er foreldra sine penger, da er det ihvertfall latterlig å skryte av det ...!

8047280[/snapback]

Uansett så er det latterlig å skryte av det da materielle goder ikke skaper lykke

Lenke til kommentar

8047244[/snapback]

8047280[/snapback]

Uansett så er det latterlig å skryte av det da materielle goder ikke skaper lykke

8047287[/snapback]

Nuvel, det skaper lykke for meg. Det er det bare å få innrømt. :blush:
Lenke til kommentar
Bitch er ulovelig aa bruke paa skolen, paa lik linje med Fuck, Shit, Damn, Bastard, Gay, Retard osv.

Bitch = female dog

Bitchprate = female dog talking

Female dog talking = hun hund prat. :wee:

8047260[/snapback]

8047282[/snapback]

Dessuten er det andre ord som ogsaa har betydning:

Ass = esel

Dick = Kort ord for Richard (ikke spoer meg hvorfor)

Gay = Glad

Bitch = hun hund (som sagt)

Det er ogsaa andre ord, men de vet jeg ikke noe om! :p

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476

8047287[/snapback]

Sant, men det er greit å ha såpass med penger at man ikke føler seg fattig/utenfor pga. manglende ressurser.

Lenke til kommentar
Jeg skal til sommern, 3 uker *tapåmeg*  :!:

8047295[/snapback]

Mente mer som å gå på skole der, bo med en amerikansk familie.

Jeg hadde ikke passet inn i det hele tatt, men Gud så gøy :cool:

Ustedalen: Du aner ikke hvor mye jeg misunner deg nå.

Endret av Demille
Lenke til kommentar

8047287[/snapback]

Latterlig ja, men materielle skaper lykke. Jeg hadde blitt kjempeglad vis jeg hadde hatt nok penger til aa bygge et kinorom i huset mitt.

8047282[/snapback]

Jeg skal til sommern, 3 uker *tapåmeg* :!:

8047295[/snapback]

Jeg bor her. *tapaamegmer* :cool:

Lenke til kommentar
Nuvel, det skaper lykke for meg. Det er det bare å få innrømt.  :blush:

8047290[/snapback]

Vel, det er vel dumt å si at man ikke kan bruke penger for å kjøpe ting som gjør en glad, men jeg tenker på ekte lykke

8047310[/snapback]

Det er fullt mulig ja. Men det vet bare de som er i den situasjonen, har ikke nok penger til å pådra meg den erfaringa enda. Men jeg er "fattig" og steike lykkelig nå jeg, så matrielle goder som dras i hus er bare pluss. Jo mer jo bedre. Hehe!
Lenke til kommentar
Latterlig ja, men materielle skaper lykke. Jeg hadde blitt kjempeglad vis jeg hadde hatt nok penger til aa bygge et kinorom i huset mitt.

8047324[/snapback]

Som sagt mener jeg ikke helt det at lykke ikke kan komme ved hjelp av materielle goder. Penger kan kjøpe ting som kan gjøre deg glad, men jeg tenker på den ekte lykken.

Det å se inn i øynene til den man elsker og se at han/hun elsker deg tilbake.

Å få en dårlig tegna pinnefigur som holder en mindre pinnefigur i hånda med overtittel "mej å dej papa".

Det å kunne sitte og snakke med noen man liker veldig godt, som en god venn eller venninne.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Som sagt mener jeg ikke helt det at lykke ikke kan komme ved hjelp av materielle goder. Penger kan kjøpe ting som kan gjøre deg glad, men jeg tenker på den ekte lykken.

Det å se inn i øynene til den man elsker og se at han/hun elsker deg tilbake.

Å få en dårlig tegna pinnefigur som holder en mindre pinnefigur i hånda med overtittel "mej å dej papa".

Det å kunne sitte og snakke med noen man liker veldig godt, som en god venn eller venninne.

8047374[/snapback]

Du er en vis person, SnittLeif :roll:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Jeg tar ikke credit for å ha funnet ut det, jeg bare videreformidler. Men det å faktisk skjønne og vite det er intelligens i seg selv mener jeg. Jeg tar gjerne kritikk jeg og ironi biter ikke på meg. Med andre ord; Takk :)

8047404[/snapback]

Med andre ord kunne vel jeg egentlig skrevet: Jeg er så utrolig enig meg deg!

Lenke til kommentar

8047374[/snapback]

Jeg er helt enig i det du sier, men til tider kan ogsaa penger gjoere deg lykkelig.

Hadde du ikke hatt penger, hadde du heller ikke hatt et hus. Da maatte du ha sovet ute, fryst raeva av deg og levd paa soeppel. Jeg tviler paa at denne personen er lykkelig.

Men naa kan penger ogsaa skape forferdelige ting og odelegge livet til et menneske helt.

Lenke til kommentar
Med andre ord kunne vel jeg egentlig skrevet: Jeg er så utrolig enig meg deg!

8047426[/snapback]

Takk :)

Jeg er mer ydmyk enn at jeg sier jeg vet det :p

Jeg er helt enig i det du sier, men til tider kan ogsaa penger gjoere deg lykkelig.

Hadde du ikke hatt penger, hadde du heller ikke hatt et hus. Da maatte du ha sovet ute, fryst raeva av deg og levd paa soeppel. Jeg tviler paa at denne personen er lykkelig.

Men naa kan penger ogsaa skape forferdelige ting og odelegge livet til et menneske helt.

8047431[/snapback]

Jeg sier jo ikke at vi skal drite helt i penger og leve på naturen, for det går ikke lenger i vårt samfunn. Ingen penger er farlig og for mye penger er farlig.

Endret av SnittLeif
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...