Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Du vet du savner Norge litt naar du putter P4 paa webradio... Tror jeg fortsatt har en liten haug med aksjer der, men likevel..

8046965[/snapback]

Hva er det med deg å nevne penger, kontoer, kredittkort, verdier og alt du eier, har og skal ha i omtrent alle situasjoner du får muligheten? :dontgetit:

8047094[/snapback]

Fordi jeg maatte forsvare harrykanalen P4?

8047139[/snapback]

Da har du forklart 1 av 2734 mulige situasjoner. Men det spiller da ingen rolle, bare følte jeg måtte kommentere det. Må nemlig gulpe litt av det der innimellom.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du vet du savner Norge litt naar du putter P4 paa webradio... Tror jeg fortsatt har en liten haug med aksjer der, men likevel..

8046965[/snapback]

Hva er det med deg å nevne penger, kontoer, kredittkort, verdier og alt du eier, har og skal ha i omtrent alle situasjoner du får muligheten? :dontgetit:

8047094[/snapback]

8047139[/snapback]

Ikke akkurat naa, men jeg skal aerlig innroemme at det blir litt for mye snakk om pengene du har, hushjelpen som burde sette en pizza i ovnen for deg, butikker i Hawaii der du brukte over 10000 kroner paa og at du bare har et femsiffret nummer paa kortet (synd for deg). Det blir veldig mye skryt over deg og dine penger, og jeg tror de fleste gidder ikke aa hoere paa akkurat dette.

:)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Ja beklager - var ikke noe VONDT ment!  :)

8047203[/snapback]

Jeg er egentlig ganske enig, idiotisk å hele tiden fortelle hvor mye penger man har, blir kvalm av det selv. Allikevel skaper det en uhyggelig stemning.

Lenke til kommentar

8046965[/snapback]

8047094[/snapback]

8047139[/snapback]

Ikke akkurat naa, men jeg skal aerlig innroemme at det blir litt for mye snakk om pengene du har, hushjelpen som burde sette en pizza i ovnen for deg, butikker i Hawaii der du brukte over 10000 kroner paa og at du bare har et femsiffret nummer paa kortet (synd for deg). Det blir veldig mye skryt over deg og dine penger, og jeg tror de fleste gidder ikke aa hoere paa akkurat dette.

:)

8047206[/snapback]

Hahaha, Hawaii var dyrere enn som saa. Poenget er at jeg er supposed to have minst 10 000 kroner paa brukskontoen slik at jeg kan komme meg ut av situasjoner. MIN brukskonto, som jeg er eneste disponent paa, har saldo paa 2.37 kroner...

Lenke til kommentar
Nå ble det litt uhyggelig her :(

8047194[/snapback]

Såså *kosepå*

Snart får jeg besøk, vi skal kose oss. Skal ut å base, så skal vi se film og "hun hund prate" :love: Deilig med ferie.

8047207[/snapback]

Rettet paa etter amerikanske regler. :wee:

Endret av Ustedalen
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Såså *kosepå*

Snart får jeg besøk, vi skal kose oss. Skal ut å base, så skal vi se film og bitchtalke :love: Deilig med ferie.

8047207[/snapback]

Og jeg som må gå på skolen :( Slutt å være så slem.

Lenke til kommentar
Hahaha, Hawaii var dyrere enn som saa. Poenget er at jeg er supposed to have minst 10 000 kroner paa brukskontoen slik at jeg kan komme meg ut av situasjoner. MIN brukskonto, som jeg er eneste disponent paa, har saldo paa 2.37 kroner...

8047220[/snapback]

Ja, jeg vet at Hawaii er dyrt. Jeg synes det er ogsaa flott for deg at du og familien din har mange millioner og er rike.

Tingen er at det blir litt for mye snakk om de millionene fra deg her paa dette forumet, noe som kan oppfattes som skryting til de grader. Og det blir bare irriterende.

Saa et tips er aa ikke snakke saa mye om de penge og de dyre merkeklaerene dine hele tiden. :)

Lenke til kommentar
Rettet paa etter amerikanske regler. :wee:

8047221[/snapback]

Wtf? "hun hund prate" ?

8047234[/snapback]

Bitch er ulovelig aa bruke paa skolen, paa lik linje med Fuck, Shit, Damn, Bastard, Gay, Retard osv.

Bitch = female dog

Bitchprate = female dog talking

Female dog talking = hun hund prat. :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...