Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-105476
Jeg ble nekta en gang, men da bare dytta jeg vekk armen til kinovakten og gikk inn. (han var omtrent samme høyde som meg).

8046882[/snapback]

Du er helten min :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du vet du savner Norge litt naar du putter P4 paa webradio... Tror jeg fortsatt har en liten haug med aksjer der, men likevel..

8046965[/snapback]

OK, tror ikke det er heeelt meg... Andre forslag? Noen som vet om norske kanaler paa XM?

8046991[/snapback]

Kan du ikke bare knipse i fingra og få en av pappas tusen lakeier til å dra til norge og starte en kanal dedisert til deg?

Lenke til kommentar
Du vet du savner Norge litt naar du putter P4 paa webradio... Tror jeg fortsatt har en liten haug med aksjer der, men likevel..

8046965[/snapback]

Hva er det med deg å nevne penger, kontoer, kredittkort, verdier og alt du eier, har og skal ha i omtrent alle situasjoner du får muligheten? :dontgetit: Endret av SkyMarshall
Lenke til kommentar
Før kosta en kinobilett 50 kroner elns her, nå koster de 85 kroner. Og alt av godteri har blitt sviiindyrt. Jeg bare kjøper på mat butikken rett over og tar med inn.

8046882[/snapback]

Vel, før så betalte jeg 50øre for en bugg også..

8046979[/snapback]

Eid! Jeg husker at de kosta 25øre :cool:

Lenke til kommentar

8046965[/snapback]

Hva er det med deg å nevne penger, kontoer, kredittkort, verdier og alt du eier, har og skal ha i omtrent alle situasjoner du får muligheten? :dontgetit:

8047094[/snapback]

Fordi jeg maatte forsvare harrykanalen P4?

Lenke til kommentar
When I was about 11, my little brother (8 at the time) sleepwalked into my bedroom in the middle of the night. He started banging on my dresser with his hand and saying "MOM SAID TO PUT IT RIGHT HERE! MOM SAID TO PUT IT RIIIIGHT HEEERE!!".

He then turned around and walked slightly out of the room. The next thing out of his mouth was:

"FUCKING MIDGETS!"

Then he got in the shower fully pajama'ed, turned it on, showered briefly, got out, and went back to bed. All without waking.

:!:

*spise Piano Duo*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...