Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Ok :wee:

Altså, som du sier.

En film = ligger masse folk bak, masse penger --> håver inn mer penger.

Mens en cd= ligger ikke fult så mange folk bak (For å si det mildt), ikke særlig mye penger heller --> Håver endel mindre penger enn film.

Det er jo helt logisk.

8046508[/snapback]

Men alikevel er jeg uenig i at det er hvor mange mennesker som ligger bak som bør styre hvor mye ting bør koste.

F.eks Britney Spears og lignende avfall skulle vært gratis da det bare er blitt lagd for å håve inn penger.

Jeg tenker mer på den ene hardtarbeidende musikeren du finner blandt en halv million andre. Han som virkelig bruker hele hodet, hjertet og sjelen og putter det i musikken. Han bør hedres. Og han er det faktisk flere av enn de fleste tror

Vel filmbransjen tjener ikke så mye på å vise filmene sine på kino. De tjener sine penger på dvd-salg og annet salg.

Når det gjelder bevisene referer jeg til en hw artikkel jeg ikke finner nå. Orker ikke lete opp den bare for bevise deg feil nå. (litt idiotisk av meg, jeg vet det.)

Du kan det å spisse tingene ja.  :ermm:

8046575[/snapback]

Hvis ikke filmbransjen hadde tjent på kino ville en kinobillett vært mye billigere.

Syns du skal finne den artikkelen jeg. Hvis ikke du bare har tøffe ord da.

Eller du kan ikke forstå. Jeg vet at andre former for logikk enn "nord er opp på kartet"-vanskelighet kan være hardt for enkelte, men prøv i alle fall

Endret av SnittLeif
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

8046589[/snapback]

Tøffe ord. :ermm: Har vi egentlig sett noe annet tøffe ord fra deg også. Du jobber i en platebutikk...du må innsyn i aaaalt mulig rart. :hmm:

Det kan ta en stund å finne den artikkelen og jeg gidder ikke.

Endret av Uchiha Itachi
Lenke til kommentar

8046589[/snapback]

Tøffe ord. :ermm:

Det kan ta en stund å finne den artikkelen og jeg gidder ikke.

8046644[/snapback]

Det tok meg 2 sekunder å skrive google.no og 3 sekunder omtrent å skrive "Hardware.no nedlasting" i søkefeltet og jeg fant det.

Den artikkelen gjelder september-desember i 2002. Verden har blitt et veldig anderledes sted i løpet av de siste 4 åra.

Det blir med de tøffe orda dine. Vis meg solide bevis som gjelder for nå i verden, med kildehenvisninger og jeg skal kanskje tro på at nedlasting ikke er et problem

Lenke til kommentar
Det tok meg 2 sekunder å skrive google.no og 3 sekunder omtrent å skrive "Hardware.no nedlasting" i søkefeltet og jeg fant det.

Den artikkelen gjelder september-desember i 2002. Verden har blitt et veldig anderledes sted i løpet av de siste 4 åra.

Det blir med de tøffe orda dine. Vis meg solide bevis som gjelder for nå i verden, med kildehenvisninger og jeg skal kanskje tro på at nedlasting ikke er et problem

8046697[/snapback]

Her er den.

Publisert 16. feb. 2007 12:00

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar

Yup, målet for denne kvelden er å overbevise deg, og klap klap for vise meg søkeskillsa dine. Nå er jeg overbevist.

Kanskje du kan backe opp det du skriver med noe annet en propaganda fra musikkbransjen som du er så hodestups forelska i. Noe som gjør deg noe upassende til å snakke om det.

Lenke til kommentar

8046697[/snapback]

Her er den.

Publisert 16. feb. 2007 12:00

8046707[/snapback]

Irrelevant når den er publisert. Les det som står..

Forskerne studerte tall fra september til og med desember i 2002, og konkluderte med at musikksalget tapte 0,7 prosent av platesalget til nedlasting.
Lenke til kommentar
Yup, målet for denne kvelden er å overbevise deg, og klap klap for vise meg søkeskillsa dine. Nå er jeg overbevist.

Kanskje du kan backe opp det du skriver med noe annet en propaganda fra musikkbransjen som du er så hodestups forelska i. Noe som gjør deg noe upassende til å snakke om det.

8046725[/snapback]

post-26927-1172680967_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Verden har blitt et veldig anderledes sted i løpet av de siste 4 åra.

8046697[/snapback]

Kinoprisene har da ikke gått så mye opp at det gjør noe..

8046715[/snapback]

Før kosta en kinobilett 50 kroner elns her, nå koster de 85 kroner. Og alt av godteri har blitt sviiindyrt. Jeg bare kjøper på mat butikken rett over og tar med inn.

Jeg ble nekta en gang, men da bare dytta jeg vekk armen til kinovakten og gikk inn. (han var omtrent samme høyde som meg).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...