Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

FOLK OG FAENSKAP!

Her har jeg nå hatt 30%-salg i noen uker og gikk i dag over til 50%-salg. En kommentar hørte jeg veldig godt fra en kunde til en annen mann som var i butikken(Jeg mener han sa det høyt nok med vilje, så jeg SKULLE høre det): "Begynner snart å bli vettuge priser her nå.

Gamle mannen. Skulle bare klappa'n på hodet og påpekt at jeg har hår, bare for å være rass.

EDIT: Han drev forresten og så gjennom den mengden med cd'er vi allerede har satt ned til 99,5. De koster altså 50 kroner nå

Endret av SnittLeif
Lenke til kommentar
FOLK OG FAENSKAP!

Her har jeg nå hatt 30%-salg i noen uker og gikk i dag over til 50%-salg. En kommentar hørte jeg veldig godt fra en kunde til en annen mann som var i butikken(Jeg mener han sa det høyt nok med vilje, så jeg SKULLE høre det): "Begynner snart å bli vettuge priser her nå.

Gamle mannen. Skulle bare klappa'n på hodet og påpekt at jeg har hår, bare for å være rass.

EDIT: Han drev forresten og så gjennom den mengden med cd'er vi allerede har satt ned til 99,5. De koster altså 50 kroner nå

8046384[/snapback]

Jaja, sånt får du venne deg til når du jobber i butikk.

Lenke til kommentar
Om det er noe trøst så pleier jeg som oftest å kjøpe mine dvd'r  :cool:

(uansett pris) Spørs hvor mye jeg har lyst på filmen.

8046402[/snapback]

Filmbransjen gir jeg en blank i. Det er bare en gjeng pengegrafsende, pretensiøse tosker.

Det er platebransjen jeg tenker på.

Det er et MYE, MYE, MYE, MYE større antall mennesker som kjøper film enn de som kjøper musikk.

Lenke til kommentar
Filmbransjen gir jeg en blank i. Det er bare en gjeng pengegrafsende, pretensiøse tosker.

8046431[/snapback]

Akuratt her syntes jeg ikke synd på deg lenger.

Du jobber i en platesjappe, suck it up bitch! :tease:

8046438[/snapback]

Hva? Syns synd på meg, Mirna. Jeg hadde syntes synd på deg om du var i den situasjonen :)

Lenke til kommentar
Jada, holder jo på. Men siden jeg er 16 år får jeg ikke masse sovepiller.. Vertfall ikke de sterkeste. Morsomt at jeg får ekte sovepiller da, og er 16 år. Bra gjort :wee:

8046309[/snapback]

Bra gjort ja. Men det er litt skremmende ogsaa!

Jeg kjoper filmene mine. Musikk er saa om saa. Er det en bra cd, blir den kjoept!

Lenke til kommentar
Hva? Syns synd på meg, Mirna. Jeg hadde syntes synd på deg om du var i den situasjonen :)

8046450[/snapback]

Slutt å skriv navnet mitt :( Du missbruker det!

Visste du at folk som sier navnet til en person mye sier det kun for å få mer makt. De vil ha kontroll over vedkommende ved å si navnet dems oftest mulig!

..Men hvertfal, jeg syntes litt synd på deg fordi det virker som om du bryr deg veldig mye om platebransjen. Men når du skriver sånn om film, så jah.. Kan du gå å whine ett annet sted! :D

Endret av Demille
Lenke til kommentar
Det er et MYE, MYE, MYE, MYE større antall mennesker som kjøper film enn de som kjøper musikk.

8046431[/snapback]

Tsk. Musikk koster mindre å lage, og nedgangen av platesalget på grunn av nedlastning er skrytt opp i skyene. Kan til og med dra opp bevis hvis jeg orker (men jeg sitter her hostene og er varm)...g å si at filmbransjen har en bestandel av tosker er også et jævelig godt argument. Tillat meg senke meg til ditt nivå.

Musikkbransjen er dumme, dumme, dumme og teite. :cry:

Lenke til kommentar
Slutt å skriv navnet mitt :( Du missbruker det!

Visste du at folk som sier navnet til en person mye sier det kun for å få mer makt. De vil ha kontroll over vedkommende ved å si navnet dems oftest mulig!

..Men hvertfal, jeg syntes litt synd på deg fordi det virker som om du bryr deg veldig mye om platebransjen. Men når du skriver sånn om film, så jah.. Kan du gå å whine ett annet sted! :D

8046461[/snapback]

Enkelte skriver også ting fordi de syns f.eks at man får en mer personlig samtale eller kanskje de også skriver noe fordi det er pent. Ikke vet jeg.

Greit, jeg var kanskje litt for hard mot filmbransjen. Men en film, selv om mye mer tid, penger og folk ligger bak, tjenter masse, masse mer penger enn en cd kan håve inn.

Lenke til kommentar
Enkelte skriver også ting fordi de syns f.eks at man får en mer personlig samtale eller kanskje de også skriver noe fordi det er pent. Ikke vet jeg.

Greit, jeg var kanskje litt for hard mot filmbransjen. Men en film, selv om mye mer tid, penger og folk ligger bak, tjenter masse, masse mer penger enn en cd kan håve inn.

8046489[/snapback]

Ok :wee:

Altså, som du sier.

En film = ligger masse folk bak, masse penger --> håver inn mer penger.

Mens en cd= ligger ikke fult så mange folk bak (For å si det mildt), ikke særlig mye penger heller --> Håver endel mindre penger enn film.

Det er jo helt logisk.

Endret av Demille
Lenke til kommentar

8046431[/snapback]

Tsk. Musikk koster mindre å lage, og nedgangen av platesalget på grunn av nedlastning er skrytt opp i skyene. Kan til og med dra opp bevis hvis jeg orker (men jeg sitter her hostene og er varm)...g å si at filmbransjen har en bestandel av tosker er også et jævelig godt argument. Tillat meg senke meg til ditt nivå.

Musikkbransjen er dumme, dumme, dumme og teite. :cry:

8046477[/snapback]

Jaja. Musikk koster mindre å lage, men det er også færre som ser cd'ene på kino. Det krever mye mer av musikerne å holde konserter for å ta inn penger enn det koster for et filmselskap å distribuere filmruller til alle verdens kinoer.

Jeg vil svært gjerne se disse såkalte bevisene dine for at nedlasting ikke skader platebransjen så fælt som det sies.

Mitt nivå er egentlig langt over det jeg viste der, men det var for å sette ting på spissen og demonstrere litt forskjeller. Kan ha vært for høyt for enkelte å skjønne

Lenke til kommentar

Vel filmbransjen tjener ikke så mye på å vise filmene sine på kino. De tjener sine penger på dvd-salg og annet salg.

Når det gjelder bevisene referer jeg til en hw artikkel jeg ikke finner nå. Orker ikke lete opp den bare for bevise deg feil nå. (litt idiotisk av meg, jeg vet det.)

Du kan det å spisse tingene ja. :ermm:

Endret av Uchiha Itachi
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...