Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du er jo katte-dama i SO da :p

8046105[/snapback]

Tror nesten vi kan dra det litt lengre og si hele forumet. Er faen ikke mange som synes *host* 10k er en investering ved kjøp av katt :roll:

Bundy: Det skal temmelig mye til før du får langvarig leverskade. Ikke bekrymre deg.

Lenke til kommentar
RPP NÅ!  :w00t:

8046223[/snapback]

Neeh, kanskje seinere. Eller en annen gang jeg føler for det :wee:

8046248[/snapback]

You go, Mirna. Gi ikke etter for kravene til disse småguttene som aldri har sett en jentekropp og da hopper etter sjansen på å se en jente kjole.

Kjøpe katt? Hva er det?

Katter har alltid vært gratis i min bok

8046127[/snapback]

Ikke rasekatt. Er forresten en uting at huskatter er gratis. De blir en bruk-og-kast vare.

8046262[/snapback]

Jeg syns ikke dyr skal koste penger, men selv om noe er gratis trenger man ikke være mindre glad i dem.

En ordning for sertifisering av alle som vil ha dyr derimot hadde vært noe.

Endret av SnittLeif
Lenke til kommentar
Jeg tviler paa at du har leverskade. Men jeg tror det er lurt aa faa fikset soevnproblemet ditt snart. Slikt er farlig!

8046188[/snapback]

Jada, holder jo på. Men siden jeg er 16 år får jeg ikke masse sovepiller.. Vertfall ikke de sterkeste. Morsomt at jeg får ekte sovepiller da, og er 16 år. Bra gjort :wee:

Hun sjekka et ellerannet med øynene mine(wtf?) hun synes jeg var så bleik? Jaja, sikkert en av hovedgrunnene til at jeg måtte ta blodprøver. Leverskade, blodlegemer osv.

Men men, sove problemene mine er så alvorlig at jeg ikke sovner på dagen, men kanskje dagen etter jeg døgna. Så tviler på jeg kommer til å sovne bak rattet, kanskje hvis jeg ikke har sovet på 2 dager og det er en kjedelig rett frem vei.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...