Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Pink Floyd på full guffe, vekker nok de folka i nabolaget som ikke har stått opp enda :!:

8045453[/snapback]

HAr fått raska til meg et par høyttalere, så jeg sitter i klasserommet og hører gjennom Dark Side of the Moon nå, pussig at jeg ikke har fått noen høylydte klager enda.

Lenke til kommentar
Faen, jeg kjeder livskitten ut av meg. Kom paa skolen nesten en time foer den begynte, siden vertsfaren min "maatte" absolutt dra saa tidlig.

Idiotisk!

8045465[/snapback]

prøv å lær deg iSQL/Oracle fra scratch av fordi foreleseren er uduggelig. Han kan det han driver med, men pedagogiske skillz = 0.

Bah. Så JÆVLIG tørt stoff å lære på egenhånd. Typ mariekjekstørt....

Lenke til kommentar
RPP?

Eller er det en annen post du snakker om som jeg ikke har sett foer?

Stemmer det. Var bare at jeg trodde tråden het noe som "Legg inn bilde av deg selv" eller noe lignende så derfor jeg ikke fant den.

Takk Ustedalen (og OML for at han prøvde :p)

Lenke til kommentar
Pink Floyd på full guffe, vekker nok de folka i nabolaget som ikke har stått opp enda :!:

8045453[/snapback]

HAr fått raska til meg et par høyttalere, så jeg sitter i klasserommet og hører gjennom Dark Side of the Moon nå, pussig at jeg ikke har fått noen høylydte klager enda.

8045586[/snapback]

Hehe :)

Er utrolig hvor bra lyd jeg får i den gamle (all-in-one) spilleren min *skryte*

Lenke til kommentar

Hau hau, skulle ringe når jeg var tom for *fjernet fordi det kan være skadelig for mindreåringe*, tror jeg drøyer en uke eller 2 før jeg ringer.. Tok blodprøver da, for nedsatt lever og nyre osv. Tror jeg tok 4 glass, men jeg så ikke på i frykt for angstanfall :p

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...