Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
*hint* Ikke mat trollet ;)

8045443[/snapback]

Jeg klarer ikke å ignorere slik renspikka idioti, beklager :(

8045483[/snapback]

Person angrep men jaja, du kan ikke nekte for at han fikk jobben gjort, uansett om det er snakk om bra eller dårlig, han fikk med seg en hel nasjon, er ingen av dere her inne som han den mentale kapasiteten i og med at mange av dere ha like stor iq som skosålen deres er lang.

Gah! Fuck dere, stikker å kjøler meg ned litt.

Endret av Den store P
Lenke til kommentar
Person angrep men jaja, du kan ikke nekte for at han fikk jobben gjort, uansett om det er snakk om bra eller dårlig, han fikk med seg en hel nasjon, er ingen av dere her inne som han den mentale kapasiteten i og med at mange av dere ha like stor iq som skosålen deres er lang.

Gah! Fuck dere, stikker å kjøler meg ned litt.

8045496[/snapback]

Det er ikke et personangrep, det er et angrep på holdningene dine som er helt gale og ikke deg som person. Er en stor forskjell der.
Lenke til kommentar
Jepp, det også.

Kanskje jeg for piller mot psyken elns, men jeg vil ikke ha det :p

8045494[/snapback]

Du faar ha lykke til da. :)

8045496[/snapback]

Snakker du om Hitler naa? Hitler fikk ikke til en jaevla ting utenom aa snakke for seg. Det var Goering, Rommel, Himmler og alle de andre som planlagte andre verdenskrig. Paa slutten av krigen odelagte Hitler for Tyskland med sin store idiotisme!

SnittLeif: Mobilregning?

Endret av Ustedalen
Lenke til kommentar
Jeg syntes SO (okei, forumet generelt) burde få mental aldersgrense :)

8045305[/snapback]

er litt enig der.

8045315[/snapback]

Jeg å, så kunne vi fått litt mere kvalitet på diskusjonene her.

8045328[/snapback]

:rofl:

Jeg OG, P.

Jeg OG. Å er et infitivsmerke, og er et bindeord.

8045339[/snapback]

Sånne innlegg gjør bare at du "synker ned på hans nivå". Må være verdens mest usaklige ting å dra inn i en slik diskusjon?

------

Uansett; det å være en egosentrisk liten drittsekk er herlig i blant. Dessverre må man løsne opp en gang i blant.

PS: Noe av det jeg lever etter er at alt jeg gjør, sier og tenker er for min egen del. Jeg gjør, sier eller tenker det for at jeg selv skal få det bedre. Uansett hva.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...