Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Vennligst slutt å skriv ting bare for å provosere.

8045106[/snapback]

Det er jo sånn de legger fram saken sin for faen, nei la oss samle sammen masse fremmede som ikke kjenner meg som kan hjelpe meg, heller fremmede enn de som kjenner meg og virkelig kan hjelpe meg, det er mye bedre mhm ja, kjempe.

Endret av Den store P
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vennligst slutt å skriv ting bare for å provosere.

8045106[/snapback]

Det er jo sånn de legger fram saken sin for faen, nei la oss samle sammen masse fremmede som ikke kjenner meg som kan hjelpe meg, heller fremmede enn de som kjenner meg og virkelig kan hjelpe meg, det er mye bedre mhm ja, kjempe.

8045222[/snapback]

Jeg vil gjerne poengtere at du har desverre tapt diskusjonen allerede. Siste krampetrekninger er ikke nødvendige.

Lenke til kommentar

Du fremstår som en ytterst ignorant person som ikke har evnen til å se at andre har andre behov og måter de opplever problemer på enn deg selv.

Om de får noe ut av å legge ut om problemene sine på forumet, så må de få gjøre det. Om du ønsker å flame dem, så får du gjøre det høyt for deg selv.

Lenke til kommentar

Du ER virkelig selektiv blind!

han sa du haded TAPT diskusjonen, altså at alle utenom deg er kommet til en enighet, fordi du er så opphengt i "rett og galt"

Jeg anbefaler deg å lese TWFA sin "Skråsikkerhetens tyranni"-tråd.

Du kunne hatt jævlig godt av det.

Lenke til kommentar
Jeg vil gjerne poengtere at du har desverre tapt diskusjonen allerede. Siste krampetrekninger er ikke nødvendige.

8045241[/snapback]

Ja, de har gitt opp pga, de vet at jeg har rett.

8045249[/snapback]

hitler%20spy%20web.jpg

Han her også mente han hadde rett, og kun han alene. Rart det her...

edit: lagt til spoiler tags for å ikke ha hans tryne på skjermen min og deres.

Endret av MrLeftfield
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...