Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har å gått til psykolog, ikke det at det hjalp, i mine øyne er en psykolog et forstyrrende element, men vi er forskjellige, jeg vet jo at ingen av dere deler mitt syn på livet, nettop pga vi er forskjellige.

8044705[/snapback]

Så hvorfor i svarte driver du å hakker på andre som har problemer da?

Fordi at DU ikke fant psykolog-tjenesten nyttig betyr ikke at andre gjør det.

Lenke til kommentar

Og jeg sier at det virker som at du er den eneste som har fått det inntrykket.

Jeg sa det tilogmed rett ut i går (da DU påsto at det "virket som at det var så kult å være selvskader og emo og sånn") at det ikke var videre kult å ha det vanskelig.

Virker som at du er selektivt blind, egentlig. Du leser bare det du vil lese, og det du leser i DET igjen, vil jeg ikke tenke på en gang.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

Jeg dømmer ut ifra hva du skriver.

Når folk klager og whiner altfor mye om det, og vil virkelig at folk skal vite det, så er det for meg et tegn på at folk skal vite at du har det vondt og skal føle sympatie, blir tatt inn i et miljø eller rett og slett virke som du er en interesant person så folk skal bry seg.

Vis du har et problem, deler du ikke det med villt fremmede på et nasjonalt forum.

Du har de rette organene du kan dele de med, et forum, er ikke et av de.

Endret av Den store P
Lenke til kommentar

Hvor ofte er det jeg som skriver slikt da?

Jeg whiner minimalt om annet enn skole andre steder enn i deppetråden.

og den tråden er LAGET for at du skal få slikt ut.

Men jeg gjentar meg igjen (for gudene vet hvilken gang)

Det er litt lettere å dele det på et forum, fordi det er omtrent ingen der du kjenner i virkeligheten, og du føler deg på en måte mindre "dømt" om du deler det med vilt fremmende på et forum, fordi du får det ut, men du slipper å tenke på at "faen, den personen skal jeg se i øynene i morgen og".

Skal jeg ta det på engelsk og fransk og, bare sånn at det synker skikkelig inn?

Lenke til kommentar
Hvor ofte er det jeg som skriver slikt da?

Jeg whiner minimalt om annet enn skole andre steder enn i deppetråden.

og den tråden er LAGET for at du skal få slikt ut.

Men jeg gjentar meg igjen (for gudene vet hvilken gang)

Det er litt lettere å dele det på et forum, fordi det er omtrent ingen der du kjenner i virkeligheten, og du føler deg på en måte mindre "dømt" om du deler det med vilt fremmende på et forum, fordi du får det ut, men du slipper å tenke på at "faen, den personen skal jeg se i øynene i morgen og".

Skal jeg ta det på engelsk og fransk og, bare sånn at det synker skikkelig inn?

8044817[/snapback]

Det må du bare gjøre, men jeg ser fortsatt ikke poenget, du har da venner, nå snakker jo om ordentlige venner, som du kan snakke med alt om, da snakker jeg heller med de enn villt fremmede altså.

Lenke til kommentar

Ja, jeg har ekte venner, men tro det eller ei, så er ikke vi i samme rom 24/7. Jeg ser dem ikke hver dag en gang, fordi vi bor såpasse langt fra hverandre.

Dessuten så driter jeg i det, men det er faktisk ikke bare jeg som er psykisk syk på dette forumet, det har du jo vært så flink til å påpeke opptil flere ganger i løpet av denne diskusjonen.

Og nå går det plutselig BARE på meg?

For sånn som du formulerer deg så er det bare meg det er snakk om her.

Lenke til kommentar
Ja, jeg har ekte venner, men tro det eller ei, så er ikke vi i samme rom 24/7. Jeg ser dem ikke hver dag en gang, fordi vi bor såpasse langt fra hverandre.

Dessuten så driter jeg i det, men det er faktisk ikke bare jeg som er psykisk syk på dette forumet, det har du jo vært så flink til å påpeke opptil flere ganger i løpet av denne diskusjonen.

Og nå går det plutselig BARE på meg?

For sånn som du formulerer deg så er det bare meg det er snakk om her.

8044837[/snapback]

Går ikke kun på deg, men du er den eneste som har begynt å mot argumentere.

Lenke til kommentar

motargumentere i ett ord.

ja, kanskje fordi at jeg er så jævlig dum at jeg ikke skjønte at du egentlig ikke vil diskutere, du har gjort det opp en mening og syntes alle andre burde ha den.

Da er det lite vits i en diskusjon.

PS: Har folk merket at ingen kommenterer at det er attentionwhoring før Steffy sier det? Da er plutselig alle enige?

SPYTTSLIKKERE!

Lenke til kommentar
motargumentere i ett ord.

ja, kanskje fordi at jeg er så jævlig dum at jeg ikke skjønte at du egentlig ikke vil diskutere, du har gjort det opp en mening og syntes alle andre burde ha den.

Da er det lite vits i en diskusjon.

8044865[/snapback]

Jeg hadde på min blink side, Jeg er bedre enn deg, jævla hore. Det var alt jeg hadde skrevet.

Bestekompissen min sa at det forklarer jævlig godt hvem jeg er, og det gjør kanskje det, og jeg er som jeg er, folk hater meg, og folk elsker å hate meg.

Lenke til kommentar
Vis du har et problem, deler du ikke det med villt fremmede på et nasjonalt forum.

Du har de rette organene du kan dele de med, et forum, er ikke et av de.

8044805[/snapback]

Å hvorfor skal man ikke gjøre det?

Jeg har delt mye med dette forumet i løpet av den tiden jeg har vært registrert her og har blitt hjulpen utrolig mye, hvordan kan du si at et forum ikke er plassen å dele slik?

Jo, fordi DU mener ikke at det er en plass for å dele noe slik, det er DITT syn fordi du mest sannsynligvis ikke hadde kommet til å delt med andre.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...