Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri hevdet at jeg er sterkere enn noen som helst, jeg har sagt at jeg hadde likt å se "vanlige" "friske" folk takle det "syke" folk går igjennom hver dag.

Nei, jeg går ikke rundt og tenker på selvmord, jeg er ikke suicidal.

Tenker ikke på bestialitet heller.

Men når du har den holdningen der så ser jeg egentlig ikke helt vitsen med å snakke med deg om det, når du bare skal gjøre slikt at alt jeg sier handler om at det er kult å være sånn. For det er det faktisk ikke.

8044542[/snapback]

Det var ikke det du sa, du sa jo at det hadde vært gøy å sett folk med såkalt "sterk psyke" gått rundt med de tankene dere med "svak psyke" har.

Den måten du framlegger din side av saken på, så får du det hele til å virke som det er kult å være på den måten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Demille : Ja,det stemmer. Og Equerm..kom hit og gjør det for meg a  :innocent: . Så slipper jeg å få bråk og alt blir bare bra!

8044535[/snapback]

Jeg foreslår at du kommer til Oslo og fikser det, så kan du se på Bobbo i samme slengen!

8044555[/snapback]

It's 2x dates :)

Men det blir bare Aidskake som får noe da :whistle:

Endret av Equerm
Lenke til kommentar

Jeg sa ikke tankene, jeg sa problemene.

Og det er ikke det at det er kult å være sånn.

Du må ikke tro at jeg liker å henge rundt på et psykologkontor, og dele livet mitt med en jeg regner som totalt fremmed, en person som faktisk SITTER der og ser meg inn i øynene og skal prøve å hjelpe meg, uten at han kjenner meg i det hele tatt.

At det er gøy å gå på piller som fratar deg en del av det menneskelige med deg.

Det er så aboslutt ikke kult. Og jeg har ALDRI gjort noe for å få det til å virke sånn.

For det er faktisk helt jævlig. Og folk somdeg gjør det faktisk enda verre.

Det gjør det ikke så jævlig mye lettere å la være å skade seg selv når folk går rundt og sier at det er bare for oppmerksomhetens skyld de gjør det osv.osv.

Hvis du har fasiten, P, kan ikkej eg få den? For jeg er JÆVLIG lei av det.

PS: Jeg er faktisk glad i livet.

Lenke til kommentar

Hodene våre?

Du skjønner det virkelig ikke.

Vi TILEGNER oss ikke problemene, de bare ER der.

Jeg f.eks jobber så hardt jeg kan med å ignorere min ekstremt dårlige selvtillit til kroppen min, og utfordrer meg selv ganske ofte når det gjelder det.

Det er ikke så lett som det du sier. Hadde det vært det så hadde jo verden vært lykkelig. Eller kanskje ikke.

Dessuten, så kommer du ikke langt innen kjærligheten om du er en sto egoist.

Lenke til kommentar
Vær en selvopptatt stor egoist, jeg har kommet langt med det, det er ingenting som tilsier at dere ikke kan det.

8044602[/snapback]

Så det du sier er mao "Vær slik som meg og alt kommer til å gå så mye bedre"

Fint, det viser bare din egen ignoranse.

8044610[/snapback]

Jeg sier, sett deg selv først, ikke bry deg om hva alle andre sier.

@eplefe, jeg er ikke ute etter kjærlighet, jeg er en kald, følelseløs person, som tenker på meg selv først. Men jeg har det bra med meg selv, jeg nyter sånn jeg har det, jeg liker å være den jeg er.

Endret av Den store P
Lenke til kommentar

Å ikke bry seg om hva alle andre sier er ikke så lett som det du får det til å virke som.

Jeg driter i om de syntes jeg er pen eller whatever, men jeg bryr meg allikevel om hva de tenker om utseendet mitt. Lyst til å forklare det?

Dessuten er det ikke noe vits i å sette seg selv først hele tiden, alt du gjør da er å fremstå som en egosentrisk rass, og ende opp med å bli FAKTISK mislikt, og ikke bare oppi hodet ditt.

Det er jo jævlig mye bedre?

Lenke til kommentar
Jeg sier, sett deg selv først, ikke bry deg om hva alle andre sier.

@eplefe, jeg er ikke ute etter kjærlighet, jeg er en kald, følelseløs person, som tenker på meg selv først. Men jeg har det bra med meg selv, jeg nyter sånn jeg har det, jeg liker å være den jeg er.

8044613[/snapback]

Men det du ikke ser ut til å skjønne er at alle sammen ikke har det slik og at folk er forskjellig.

At du har funnet din måte å leve i dagens sammfunn betyr ikke at den samme oppskriften fungere for andre.

Lenke til kommentar
Å ikke bry seg om hva alle andre sier er ikke så lett som det du får det til å virke som.

Jeg driter i om de syntes jeg er pen eller whatever, men jeg bryr meg allikevel om hva de tenker om utseendet mitt. Lyst til å forklare det?

Dessuten er det ikke noe vits i å sette seg selv først hele tiden, alt du gjør da er å fremstå som en egosentrisk rass, og ende opp med å bli FAKTISK mislikt, og ikke bare oppi hodet ditt.

Det er jo jævlig mye bedre?

8044628[/snapback]

Det er jo snakk om å beherske seg, jeg har venner, jeg har mange venner, som liker meg for den jeg er, og det er det som er viktig, å finne folk som er like sinnede.

Jeg tenker å på utseende mitt, men ikke så mye at jeg føler meg utrygg vis jeg ikke fikser håret mitt feks.

Jeg er en egosentrisk rass, jeg blir hata for det, men gudene vet at folk elsker å hate meg :cool:

Lenke til kommentar
Men det du ikke ser ut til å skjønne er at alle sammen ikke har det slik og at folk er forskjellig.

At du har funnet din måte å leve i dagens sammfunn betyr ikke at den samme oppskriften fungere for andre.

8044644[/snapback]

Men man må finne sin egen måte å leve på, men når noe er galt, hvorfor ikke prøve å gjøre noe med det? istedenfor å bare fortsette ned den samme gamle veien, der alt er galt og ingenting kan gjøre det bedre igjen.

Det er ikke alltid det hjelper å gå til psykolog å ta piller, man må først finne seg selv før man prøver å hjelpe seg selv.

Endret av Den store P
Lenke til kommentar
Men man må finne sin egen måte å leve på, men når noe er galt, hvorfor ikke prøve å gjøre noe med det? istedenfor å bare fortsette ned den samme gamle veien, der alt er galt og ingenting kan gjøre det bedre igjen.

8044673[/snapback]

Det der er utrolig lett å si når man sitter på sidelinjen og ser på, det er virkelig ikke så enkelt for den som har problemer.

Lenke til kommentar

Det er ikke alltid det hjelper å gå til psykolog å ta piller, man må først finne seg selv før man prøver å hjelpe seg selv.

8044673[/snapback]

Hvorfor tror du at folk som går til psykolog og lignende instanser?

Jo nettopp fordi at de HAR prøvd selv og de fant ikke løsningen og trenger hjelp av noen andre!

Herregud at det er mulig...

Lenke til kommentar

Jeg har vært ned den veien der jeg å, men jeg dro meg selv opp igjen.

Min familie har hatt og har store problemer. Men jeg jobbet hardt for å prøve å bli noe annet enn det som kunne blitt av meg, det krever litt slit og mye viljestyrke, men det er så mange som engang ikke gidder å prøve.

Jeg har å gått til psykolog, ikke det at det hjalp, i mine øyne er en psykolog et forstyrrende element, men vi er forskjellige, jeg vet jo at ingen av dere deler mitt syn på livet, nettop pga vi er forskjellige.

Endret av Den store P
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...